20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins £8,4m bud!  (Lest 55978 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #120 på: 22. Aug. 2006, 12:52 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jeg er STOLT OG GLAD av  å formidle denne beskjeden!!! Castle har kommet til enighet med Inter.. Og det i følge CASTLES EGEN HJEMMESIDE

Sorry den bruken av caps..Måtte bare..Dette er en helt fantastisk nyhet

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 22. Aug. 2006, 13:01 »
Sitat fra: "Snusflekk"
Ja hva ska jeg skrive her? :oops:  Har sittet i hele dag får å få en bekreftelse på at Martins blir ei skjære, men de 80% har jaggumeg ikke blitt noe større... DØR av uro angående denne overgangen :?

Breaking - Newcastle enige med Inter
Skrevet av Asbjørn, 22 august 06 Rediger
Styreformann Freddie Shepherd bekrefter til den offisielle Newcastle siden nufc.co.uk at Newcastle har blitt enige med Inter Milan om en overgangsum for Obafemi Martins.

Etter å ha forhandlet med Inter de siste dagene kunne Freddie Shepherd endelig bekrefte gladnyheten i formiddag: ?Jeg kan bekrefte at vi har blitt enig med Inter om en overgangsum for Obafemi Martins. Nå gjenstår det å bli enig med spilleren og agenten om den personlige kontrakten?, sier Shepherd til nufc.co.uk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 22. Aug. 2006, 13:13 »
Crap. Nå melder skysports at Pompey prøver å stjele Martins foran nesen på castle, og at Martins vil vurdere dette..

link

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 22. Aug. 2006, 13:18 »
altså han velger aldri portsmouth foran newcastle . det kan jeg love deg
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 22. Aug. 2006, 13:23 »

While Newcastle can offer Martins big wages, they cannot live with the new found financial power of Pompey - who are now bankrolled by Alexandre Gaydamak.

Nydelig, hvis faens Portsmouth skal komme å bli mer attraktive enn oss....
Men skjønner ikke helt den siste delen ovenfor der. Hvis vi kan imøtekomme Martins krav til lønn og allerede er enige med klubben hans ser jeg ikke at Portsmouth skal ha en veldig god sjanse til å velte dette for oss?
Og selv om Portsmouth plutselig har store penger å slå i bordet med må en gjennomsnittlig oppvakt mann i gata se at fremtidsutsiktene til en klubb som newcastle er lysere enn Portsmouth sine. Tror og håper at de ikke klarer å snappe Martins foran nesa på oss.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 22. Aug. 2006, 13:24 »
KONGE!

Nå er det da opp til spilleren selv, altså Martins. Hvis det stemmer det som sto i avisene her om dagen, vil han jo selv til Newcastle :)
Håper denne avtalen går i boks iallefall.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 22. Aug. 2006, 13:48 »
Altså, hvis Martins begynner å presse castle pga. av at Pompey på nytt har kastet seg inn i kampen, tror jeg Roeder kommer til å droppe ham. Roeder har gjort det klart før at han ikke vil ha spillere som ikke vil blø for drakta. Og den politikken er jeg helt enig i. Da kan Martins bare ryke og reise

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 22. Aug. 2006, 13:52 »
slapp av da. vi har da alltid hentet god spillere. og martins ekke så dum og ikke velger nufc med den stadionen, de tilhengerne, europcupspill, kjempe om CL plass, og spille med bedre spillere, en vakker dag spille med Owen(da har vi PL raskeste spisspart uten tvil) .og så tror jeg emre kan spille en rolle her som er bra for oss!
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 22. Aug. 2006, 14:19 »
Hurra for det nye kjøpelaget (blått det også)

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=411434&CPID=8&clid=47&lid=4161&title=Pompey+look+to+snatch+Martins

Seriøst er det en fare for at han glipper, så jævlig lei av rykter og pengespm. om lønn... Han har også utrykkt at han ønsker å spille med en kompis i pompey  :cry:

Husk ryktene om Kuyt tosken!
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #129 på: 22. Aug. 2006, 14:21 »
Ja men virker tvilsomt. Newcastle har vel fått godkjent budet sitt og da er det vel litt sent og ombestemme seg på det.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #130 på: 22. Aug. 2006, 14:25 »
Håper bare at han har hodet skrudd ordentlig på skuldrene, og at fornuften seirer :!:  Hvis han velger pompey foran oss, er det over 80% sikkert at han valgte etter lønn.. Orker ikke dette her, satt i nesten 12 timer igår og fulgte med på updates, må vel sette på kaffen idag og :?
Ja heia gutta!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #131 på: 22. Aug. 2006, 14:28 »
En pussig ting jeg også leste igår, var faktisk på Wikipedia da jeg søkte på fyren, at han hadde sagt:

"The prospect of playing alongside Peter Ramage is mouthwatering!" :lol:

Nå er det dessverre fjernet og jeg kan ikke henvise dere te siden, men lover dere at det stod der!!! Det MÅ jo bare være noe flipp :D

Forresten: Obafemi is quoted in an italian newspaper dated 22nd August 2006 as saying "I will sign for Newcastle United on Thursday, I am very happy about this."
Ja heia gutta!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #132 på: 22. Aug. 2006, 14:31 »
vi kan gi han bedre lønn og sjansen til å spille i europa

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 22. Aug. 2006, 14:39 »
Sitat fra: "Snusflekk"
Håper bare at han har hodet skrudd ordentlig på skuldrene, og at fornuften seirer :!:  Hvis han velger pompey foran oss, er det over 80% sikkert at han valgte etter lønn.. Orker ikke dette her, satt i nesten 12 timer igår og fulgte med på updates, må vel sette på kaffen idag og :?

Make it black :lol:
Who else...... Alan Shearer

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 22. Aug. 2006, 14:52 »
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=404410&l_id=1&t_id=62

lest litt på pompey sider. er jo bare skysports som har meldt dette om at de skal "stjele" martins, og ingen fra pompey har sagt noe. han blir vår no doubt!
lt;3 Newcastle <3