20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan ender sesongen for NUFC?  (Lest 5229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvordan ender sesongen for NUFC?
« Svar #15 på: 03. Aug. 2006, 14:37 »
Huh? Hvorfor liker du ikke Tim Krul?

Gleder meg forøvrig til trekanten mellom Dyer, Mourinho og Ferguson!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 03. Aug. 2006, 14:48 »
Sitat fra: "Mikael"
Huh? Hvorfor liker du ikke Tim Krul?

Liker ham bare ikke. Ingen spesiell grunn.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Aug. 2006, 14:55 »
Tim Krul er jo handsome da  :P
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 03. Aug. 2006, 15:12 »
Sitat fra: "VepsoO"
Tim Krul er jo handsome da  :P

Nå er du ekkel, VepsoO.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Aug. 2006, 20:46 »
Premier League : 4. plass, bak Chelsea, Arsenal og Liverpool og foran Spurs

UEFA : Kommer til finalen og VINNER selvfølgelig!

Ligacup : Kommer til kvarten.

FA Cup : Enten finalen eller semifinalen.

Annet :

* Owen er skadet lenger enn forventet og er ute til starten av februar. Gjør det bra i de kampene han spiller og scorer 12 mål og blir skadet rett før den siste kampen som avgjør om Newcastle eller Tottenham tar 4. plassen.

* Dyer kommer tilbake fra skaden i September og starter på benken i de fleste kampene sine, gjør det bra når han får spille. Både Emre og Parker spiller hakket bedre så han slipper ikke til fra start. Han holder seg skade-fri helt til  :shock:  slutten av November/begynnelsen av Desember.

* Luque spiller veldig bra sammen med den nye spissen vi kjøper og ender opp som klubbens toppscorer til tross for at han er inn og ut av laget når Owen kommer tilbake fra skaden sin.

*  Ameobi sitter på benken i de fleste kampene, men han kommer ofte inn og ender opp med åtte mål til slutt.

* Parker og Zoggy får prøve seg på hver sine landslag og Parker blir fast inventar i troppen og får et par kamper på bekostning av Lampard/Gerrard siden de to blir for offensive. Zoggy får innhopp i en vennskapskamp og gjør det ok, uten å imponere stort eller å skuffe noe. Får også være med i minst en EM-kvalik. - kamp.

*Duff gjør det bra i Newcastle, men N'Zogbia gjør det  veldig bra han og og får en del kamper.

*Etter sesongen vil flere klubber ha Zoggy, blant annet Chelsea, Arsenal, Liverpool og Man U. Men han blir i Newcastle.

*Nolberto Solano er på høyrekanten i en del av sesongen, mens Milner tar mer og mer over etter hvert utover i sesongen.

*Glenn Roeder tar opp minst et talent til A-laget, og et av de får spille et par kamper og gjør det bra. Men han er ingen ''ny N'zogbia eller Milner''.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Aug. 2006, 19:12 »
Premier League-5 plassen. Vi holder Spurs unna som ikke helt klarer å finne formen etter salget av Carrick. Jenas flopper stort på midten.

Uefa Cup- Semifinale, vi taper mot et lag som er langt dårligere enn oss, men grunnet tett program ryker vi.

FA Cup- Når langt, men blir slått ut av en av de 4 store.

Liga Cup- Finale, vinn eller tap, kommer an på motstanderen.

Annet-

* Owen kommer tilbake rundt jul og finner fort formen, ender opp med 10 mål, og holder seg skadefri.

* Emre spiller godt, men grunnet mye skade mister han sin faste plass til fordel for N'Zogbia. Venstrekanten vår blir den farligste i hele PL.

* Butt blir utlånt til Portsmouth 31 August.

* Dyer får lite spilletid grunnet dårlig form og nok en forbannelse av skader. Etter mye frem og tilbake bestemmer han seg for å legge
fotballskoa på hylla.

* Luque slår igjennom og blir god neste sesong, uten å bli den store frelseren.

* Vi finner aldri helt ut hvordan vi skal tette hullet etter Shearer og Owen, noe som resulterer i at vi kun handler en spiss som ikke helt finner formen. Deretter legger Roeder over til en slags 4-2-1-2-1 formasjon med spiss X(muligens Ameobi) alene. Vi blir mer tette bak, men scorer ikke mange mål. Mange 0-0 kamper.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Aug. 2006, 21:52 »
* Faye blir solgt.

* Boumsong drar fra st james park.

* Roeder får en vanskelig jobb med å kjøpe inn erstattere.

* Luque starter som fjordårs sesongen, altså på benken de fleste kampene i starten av sesongen.

* Duff blir hengende spiss, bak Ameobi. Skårer ikke mange mål, men får noen assist.

* Ameobi putter 15 liga mål og blir dermed toppskårer for laget med litt flaks. (Hvis da ingen får ut fingern og får kjøpt en klasse spiss snart!)

* Uefa Cupen er etter mitt syn vår største sjanse. Vi har slått mange store europeiske lag, men først når vi møter de store lagene i storbritania kommer nervene.

* Ramage blir førstevalg etter januar på høyre becken. Storspiller aldri, men innsatsen er det ingen ting å si på.

* Dyer kommer tilbake og har lomme tennis med Luque i 60-70 min på innbytterbenken før han kommer inn og setter fart i anngrepet. Det samme gjør Luque. Selv om de må slite benken under roeder.

* Emre finner seg kanskje en ny klubb, mot en fin overgangsum.

*Kantspillet fungerer bedre enn på lenge. Milner, Duff, Parker, N´Zogbia og Solano er alle i slag mesteparten av sesongen.

*Solano skårer på 5-6 frispark perler.

Hvis vi får inn 3-4 kvalitetspillere i løpet av 1-2 uker ender vi på 4-5 plass.
Hvis vi ikke får de inn ender vi fra 6 til 9 plass. Det er min vurdering. :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #22 på: 12. Aug. 2006, 17:15 »
Premier League : 6-9 plass. Eneste laget som har sluppet inn mer en de har skåret blant topp lagene.

UEFA : 8. dells finalen, ryker ut på taktisk tabbe

Ligacup : kommer os til semien.

FA Cup : ryker ut andre kampen...

Annet :

* Owen kommer til å være skada hele sesongen, må opereres på nytt.

* Duff kommer til å gjøre det brukbart etter en dårlig start.

* Luque skårer mål og blir sotte på benken, evige reserven.

* Ameobi får tilbake lyskeskaden og spiller elendig i 10 matcher og må opereres.

* Emre viser at han ikke er god nok for Premier League, og drar hjem til tyrkia.

* Zoggy strever med å komme seg inn på laget.

* Parker skuffer fansen.

* Butt blir sesongens største overaskelse.

* Boumsong blir i Newcastle og spiller mesteparten av sesongen. En av de beste i bakfirern vår, men allikavel under gjennomsnittet.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Aug. 2006, 18:35 »
du var optimistisk  :?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Aug. 2006, 14:18 »
And the most optimistic poster award goes to.....

:wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Jan. 2007, 11:37 »
Fant fram denne tråden da det var moro å se hva folket hadde tippet for Newcastle!:)

Jeg må si at Begbie imponerer med gode spåkunnskaper! Den eneste han har bommet på er vel at Boum ble i Newcastle.

De fleste andre inkl. meg selv har bommet på det meste. Men sesongen er fortsatt ikke over!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvordan ender sesongen for NUFC?
« Svar #26 på: 04. Feb. 2007, 14:11 »
Ender med NEDRYKK!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvordan ender sesongen for NUFC?
« Svar #27 på: 04. Feb. 2007, 14:15 »
Fant fram denne tråden da det var moro å se hva folket hadde tippet for Newcastle!:)

Jeg må si at Begbie imponerer med gode spåkunnskaper! Den eneste han har bommet på er vel at Boum ble i Newcastle.

De fleste andre inkl. meg selv har bommet på det meste. Men sesongen er fortsatt ikke over!

Jeg har fortsatt ikke levert mine ekspert-tips da... ;)