20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Villareal, 05.08 [friendly]  (Lest 17408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Villareal, 05.08 [friendly]
« Svar #15 på: 02. Aug. 2006, 23:58 »
Sitat fra: "Werther"
Er vi utrygge med Bramble og Taylor bakover? Det er vel ikke akkurat et faktum man kan slå fast da de to sjelden har spilt sammen. Hvor mange kamper er det tilsammen egentlig? Kan ikke være mer enn maks en håndfull.

At ingen av dem kan være sjefen? Hva baserer du det på? Alt jeg har sett av Taylor til nå tilsier at han kan ta en sjefsrolle til tross for den unge alderen hans. Bramble vokste seg også stor i løpet av sesongavslutningen.

For all del, det beste laget skal spille. Og hvis de viser seg å ikke være gode nok foreløpig så greit. Men jeg vil gi dem en sjanse til å bevise seg verdig etter den labre opptredenen mot PSV.

Taylor og Bramble hadde tydligvis ingen go' kamp sammen som partnere i midtforsvaret mot PSV. Men å dømme de ut fra KUN det blir feil. Men alikevel så man hvor mye bedre Bramble fungerte ved siden av Moore på slutten ifjor. Det tror jeg er fordi Moore var den eldre rutinerte som kunne kommandere unggutten rundt litt. Og det hjalp tydligvis Bramble. Han er ofte med opp på cornere, og på slutten i fjor fikk han tilogmed to nettkjenninger. Det skyldes ikke direkte Moore. Men kanskje ble Bramble mer sikker på seg selv, noe som deretter ga utslag i at han spilte bedre. Det kan fort bli tungen på vektskålen for om du scorer eller ikke. Nå er det ikke først og fremst score mål jeg er mest opptatt av at Titus skal gjøre. Det blir mer som et eksempel på at han ble bedre da han fikk litt selvtillit. En selvtillit som kanskje kommer av at noen hjelper ham til å gjøre de riktige tingene.
Som Joakim(?) sa her tidligere beviste Moore at han fortsatt holder internasjonalt nivå i VM. Da er han god nok for laget vårt. Dersom dette blir hans siste sessong er ikke det not argument for ikke å bruke ham. Kanskje kan han gjøre både Taylor og Bramble bedre, selv om en av dem må bli henvist til benken med jevne mellomrom.

En annen ting er at vi bør drille de to som eventuelt skal utgjøre stopperduoen vår denne sessongen. Og med den troppen vi har pr idag ser det ut til at vi kan få midtforsvaret vårt til å funke best når Moore er på banen. Derfor mener jeg han bør spille. Men det er godt poeng som du sier at man også må satse på de som er fremtidens spillere.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Aug. 2006, 09:21 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Werther"
Er vi utrygge med Bramble og Taylor bakover? Det er vel ikke akkurat et faktum man kan slå fast da de to sjelden har spilt sammen. Hvor mange kamper er det tilsammen egentlig? Kan ikke være mer enn maks en håndfull.

At ingen av dem kan være sjefen? Hva baserer du det på? Alt jeg har sett av Taylor til nå tilsier at han kan ta en sjefsrolle til tross for den unge alderen hans. Bramble vokste seg også stor i løpet av sesongavslutningen.

For all del, det beste laget skal spille. Og hvis de viser seg å ikke være gode nok foreløpig så greit. Men jeg vil gi dem en sjanse til å bevise seg verdig etter den labre opptredenen mot PSV.

Taylor og Bramble hadde tydligvis ingen go' kamp sammen som partnere i midtforsvaret mot PSV. Men å dømme de ut fra KUN det blir feil. Men alikevel så man hvor mye bedre Bramble fungerte ved siden av Moore på slutten ifjor. Det tror jeg er fordi Moore var den eldre rutinerte som kunne kommandere unggutten rundt litt. Og det hjalp tydligvis Bramble. Han er ofte med opp på cornere, og på slutten i fjor fikk han tilogmed to nettkjenninger. Det skyldes ikke direkte Moore. Men kanskje ble Bramble mer sikker på seg selv, noe som deretter ga utslag i at han spilte bedre. Det kan fort bli tungen på vektskålen for om du scorer eller ikke. Nå er det ikke først og fremst score mål jeg er mest opptatt av at Titus skal gjøre. Det blir mer som et eksempel på at han ble bedre da han fikk litt selvtillit. En selvtillit som kanskje kommer av at noen hjelper ham til å gjøre de riktige tingene.
Som Joakim(?) sa her tidligere beviste Moore at han fortsatt holder internasjonalt nivå i VM. Da er han god nok for laget vårt. Dersom dette blir hans siste sessong er ikke det not argument for ikke å bruke ham. Kanskje kan han gjøre både Taylor og Bramble bedre, selv om en av dem må bli henvist til benken med jevne mellomrom.

En annen ting er at vi bør drille de to som eventuelt skal utgjøre stopperduoen vår denne sessongen. Og med den troppen vi har pr idag ser det ut til at vi kan få midtforsvaret vårt til å funke best når Moore er på banen. Derfor mener jeg han bør spille. Men det er godt poeng som du sier at man også må satse på de som er fremtidens spillere.

litt enig der.Bramble var mer selvsikker når Boumsong hadde sin gode sesong.Så ble Boumsong litt dåligere.Det ble også Bramble.Så Moore kommer til hjlepe Bramble.Det kan hjelpe Taylor også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Aug. 2006, 10:09 »
Det høres kanskje helt absurd ut, men kan Moore bidra til å gjøre både Bramble og Taylor tryggere på seg selv, så er det kanskje til begges beste at Moore får mye spilletid denne sessongen.
Av det Moore har vist oss syns jeg han er god nok til å forsvare en plass i Newcastles første 11er med dagens tropp. Da har han i mine øyne fortjent den plassen. Så får det heller bare våge seg at han er eldstemann av stopperne våre. Jeg vet han etter planen drar tilbake til australia når kontrakten går ut etter sessongen. Men hvor enkelt blir det å gjøre det dersom Newcastle får en sessong over all forventning med Moore i en ganske viktig rolle?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03. Aug. 2006, 22:13 »
Hva med denne

.........................Given...................................
....................................................................
Carr..........Taylor.........Moore.............Babayaro
.....................Parker.........Emre......................
Solano..............N`Zogbia..........................Duff
...........................Luque.................................

:twisted:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Aug. 2006, 22:24 »
Sitat fra: "Fredrik"
Hva med denne

Den der trenger faktisk ikke være så dum.
Zoggie kan helt sikkert gjøre en meget god jobb som fremskutt offensiv midtbane. Og Parker-Emre litt lenger bak kan være en god idé.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Interessant!
« Svar #20 på: 04. Aug. 2006, 17:43 »
Interessant oppstilling! Jeg hadde gjerne sett den enda mer offensiv, men Villareal er ikke akkurat LSK :P . -Blir spennende å se de forskjellige formasjoner med hvilke spillere som testes under Villarealkampen.

Mye tyder på at Roeder møter en ny sesong 10x bedre forberedt enn Souey gjorde. Jeg kan knapt vente! -Bare så utrolig ergelig med Owen  :(
Livet er svart/hvitt!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Aug. 2006, 18:10 »
.....................Given.....................
carr   Bramble        Moore     Baba

Solano  Parker      Emre       Duff

...............Shola  Luque................

Dette blir lagoppstillinga imorgen i følge treningsraportene fra åpen trening idag.
Andreas Martins

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Aug. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "Fredrik"
Hva med denne

den så egentlig jævlig bra ut! Hvis Emre og Zoggy veksler og bytter på løp oppover!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Aug. 2006, 22:26 »
menne..ingen som har funnet en stream som sender kampen..kan bli tøft uansett om jeg får sett den, Eidsvold Turn-Raufoss klokken 16 og RBK etter det;) menne..stream hadde vært fint:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Aug. 2006, 15:32 »
Kan det hende vi får sjå desse to karane som var på prøve spel, i denne kampen?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Aug. 2006, 17:32 »
bekreftet lagoppstilling:

-----------Given-------------
------------------------------
-Carr-Moore-Bramle-Baba-
-Solano-Parker-Emre-Duff-
-----Ameobi--Luque-------

subs: Jean Alain Boumsong, Steve Harper, Charles N'Zogbia, James Milner, Nicky Butt, Peter Ramage, Paul Huntington, Matty Pattison, Alan O'Brien, Steven Taylor

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Aug. 2006, 18:04 »
Kor dokke følgje kampen?

Min radio link funka vist ikkje på maskina mi. Skifta akkurat kodek.

Hmm, rare greier.
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Aug. 2006, 18:06 »
Her spilles radionlinken, men det kommer faen ikke lyd....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Aug. 2006, 18:33 »
Nesten 1-0 med Forlan etter 3minuttar spelt. Bramble gjer ein grov feil, og Forlan var nære skåring.
Newcastle bedre med no. Ha<r fått eit lite overtak. Bra spel.
for a logical solution!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Aug. 2006, 18:35 »
leser du bare opp fra den offisielle sida eller hører/ser du kampen?
1-0 villareal
Andreas Martins