20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jefferson Farfar  (Lest 2973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« på: 31. Juli 2006, 19:34 »
Newcastle skal være interessert i 21 år gamle Farfan fra PSV som scoret på oss i helga, i følge nufc.no

Skal være tilgjengelig for rundt 4 mill pund.
Noen som vet noe mer?

Syns vi skal slå til nå, han er ung og ikke veldig dyr, vi kan godt ende opp uten spisser før seriestart og da har vi i det minste denne karen, og fortsatt penger til å kjøpe en spiss til mest sannsynlig:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #1 på: 31. Juli 2006, 20:00 »
Kilden din er vel den mest useriøse kilden som finnes i forbindelse med newcastle nyheter!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #2 på: 31. Juli 2006, 20:12 »
Roeder rules out Farfan bid

Ser ikke ut som Roeder er veldig interessert i Farfan. Hva spiller Farfan egentlig på PSV, etter det jeg forstår er han ikke interessert i en ny spiller i Farfans posisjon(?)

molala

• Supersub
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #3 på: 31. Juli 2006, 20:37 »
Hvorfor i all verden skal ikke Roeder være interessert i en angrepsspille?

merkelig å se at han er så dyr også..

nufc.no er akkkurat like pålitelig som alle andre internettsider, særlig i silly season.. så hvorfor ikke diskutere noe derfra?
ancs and Scousers, go to H***!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #5 på: 31. Juli 2006, 21:01 »
nufc.no legger da ut nyheter fra sider som SkySports, icNewcastle og lignende, akkurat som Newutd. Dette blei jo meldt av SkySports tidligere i dag.
Synd det ikke er noe i det da. Virker som en spennende spiller, men han er vel egentlig ving og ikke spiss?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #6 på: 31. Juli 2006, 21:51 »
defoe og farfan er veldig like...farfan er yngre men defoe har prem exp så jeg håper mest på Def

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #7 på: 31. Juli 2006, 21:57 »
Sitat fra: "lucky_luque"
defoe og farfan er veldig like...farfan er yngre men defoe har prem exp så jeg håper mest på Def

Mener jeg leste et sted at Jol har benektet at Defoe i det hele tatt er uaktuell å selge til Newcastle....

Svar til Kristoffer ang. Farfan: i den artikkelen jeg linket til på Sky sier Roeder at Farfan IKKE er aktuell for Newcastle...(?)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #8 på: 31. Juli 2006, 23:59 »
Jepp, den artikkelen kom som følger senere på dagen ETTER at SkySports hadde linket oss til Farfan. Flere andre kilder som også linket oss til ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #9 på: 01. Aug. 2006, 10:39 »
Hadde det da ikke vært bedre og hatt link til en annen side enn Newcastle.no da? Men hadde forøvrig selv lest at Roeder var lunken til Farfan lenge før newcastle.no meldte nyheten. Newcastle.no er jo nesten verre enn thesun når det gjelder rykter, spesielt når de trekker frem kontaktene sine innad i nufc. Ser ut som de kjører den samme linjen med den nye "ledelsen".

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #10 på: 01. Aug. 2006, 11:55 »
Sitat
Ser ut som de kjører den samme linjen med den nye "ledelsen".

De har nok blitt lært opp av Weiseth så...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jefferson Farfar
« Svar #11 på: 02. Aug. 2006, 01:30 »
La oss nå gi dem en sjanse da.
Forøvrig så er det ikke ledelsen som styrer nettsiden. De har ansatt folk til å ta seg av nettsiden. Det var nettopp derfor alle disse stillingene ble lyst ut tidligere i sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon