20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rooney nærme Newcastle  (Lest 1845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rooney nærme Newcastle
« på: 25. Juli 2006, 10:04 »
Fordi han ønsket å komme seg bort fra Everton-manager David Maoyes:

"- Han (Moyes red. anm.) ønsker bare å kontrollere folk. Men ettersom jeg var en ung og sjølsikker 17-åring som spilte for landslaget, var jeg ikke redd for å fornærme eller svare ham."
Jeg må le. For se for dere Wayne Rooney i Newcastle sammen med Graeme Souness!  :lol: Tipper jeg Rooney hadde blitt West Ham-spiller for den nette overgangssum av 6 mp. innen 12 måneder etter sin 27 mp-overgang fra Everton?

Når vi tenker på hvilken svært negativ utvikling Newcastle tok da beistet Souness ble ansatt, skal vi alle prise oss lykkelige over at Rooney ikke havnet i Newcastle; han ville uansett blitt solgt innen ett års tid.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rooney nærme Newcastle
« Svar #1 på: 25. Juli 2006, 13:32 »
Synd at Manchester fikk ham da, ville igrunnen heller hatt ham enn Owen fordi han er yngre og like god om ikke bedre. Men det spørs jo om han hadde blitt så lenge da...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rooney nærme Newcastle
« Svar #2 på: 25. Juli 2006, 18:36 »
Dette var da godt kjent på det daværenede tidspunktet?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Rooney nærme Newcastle
« Svar #3 på: 25. Juli 2006, 18:43 »
Sitat fra: "aDDis"
jævli missledende overskrift!

Ja ble litt skuffa :p Fy på seg. Alltid vært imponert av Rooney etter han smalt høl i nettveggen til Given i sesongen som var.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney nærme Newcastle
« Svar #4 på: 25. Juli 2006, 18:49 »
Tror ikke Sir Bobby hadde fått sparken dersom vi hadde fått Rooney, jeg.
Er vel også godt mulig de managerene som var over Souness på lista vel kanskje hadde vært mer hypp på jobben dersom verdens største spisstalent hadde vært i Newcastle da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rooney nærme Newcastle
« Svar #5 på: 25. Juli 2006, 19:32 »
Forresten tror jeg ikke Rooney og kongen hadde gått så bra sammen. Selv om det bare var snakk om to år.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.