20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC - Ny Leder!  (Lest 28935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: NUSSC - Ny Leder!
« Svar #105 på: 16. Mai 2007, 13:52 »
Nettopp, Noreng. Det er mye ryddigere, og når trådene er utdaterte, forsvinner de.

Noreng

• Gjest
« Svar #106 på: 16. Mai 2007, 13:53 »
Og hvor koselig er det ikke å sitte klokka 3 om nattan, når du har veldig lite å finne på, og sitte å bla i tråder fra 2004?  8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 16. Mai 2007, 14:03 »
Nå nermer denne topicen seg Nussc nivå. Det må vere fordi den handler om Nussc. Nussc har dårlig inflytelse overalt jo
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #108 på: 16. Mai 2007, 14:29 »
1. Design- og funksjonsmessig er det mange mil bedre enn NUSSCs forum.
2. Flere aktive debattanter.

Ikke 100% enig i i de punktene.

1. Design- og funkssmessig er dette forumet dårligere. Det enkle er ofte det beste. Det veldig mye info om alt mulig unyttig over alt, og trådene oversvømmes av dette. Trådene drukner i info. Mange totalt unødvendige tråder. Brukerne og mod er tydligvis ikke flink nok til å bruke eksisterende tråder. Det gjør at det finnes 5 tråder om Roeder og allerede 3 om Sam Allardyce.

2. Mulig det er flere kunnskapsrike toppdebatanter her. Antall brukere har lite å si for kvaliteten på forumet. Mange brukere kan ha negativ effekt på forumet, men er ikke for mange på noen av stedene pr dags dato.
         Det faktum at nesten alle har jalla-brukernavn gjør at "løkene" er inne får boltre seg mer enn i et forum der alle bruker det ordentlige navn. Det fører til mange totalt unødvendige og dårlige innlegg, som går utover de bra. Det er lett å skrive masse piss om man foreksempel kaller seg "jada" eller noe i den duren... :) Antall bruker med innlegg over 100 er 70 på nufc.no og 90 her.

Mistenker at du anser kvaliteten som milevis bedre fordi du er vandt til dette forumet, men på punkt 1, så tar du nok feil. I bestefall overdriver kraftig

Design blir en smakssak, så det skal jeg ikke si noe på. Men funksjonaliteten dårligere her?? Det er jeg helt uenig i. SMF er det beste diskusjonsforumet jeg har vært borti med tanke på funksjonalitet. Det sier jeg både som administrator og som vanlig bruker. Jeg har selv satt opp og administrert 4-5 phpbb-forum, og vil si at jeg er erfaren nok til å vite hva som er best på de forskjellige punktene.

Hvis du tenker på oppsettet så er det også en smakssak, men personlig synes jeg det er best slik det er nå. Vi har én tråd for hver spiller/trener, men lar de forskjellige nyhetene diskuteres før de flyttes til hovedemnet. Et eksempel på dette er at Martins har forsvunnet. Denne debatten slås sammen med Martins-tråden etter at saken er debattert ferdig.

At det blir opprettet tråder i hytt og pine er det lite vi får gjort med. Det er en naturlig konsekvens av at forumet er populært, og at det blir noen feilposter her og der får vi bare leve med.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 16. Mai 2007, 14:38 »
Kan du ikke få satt inn en avstemning Nordin. Ja eller nei til samarbeid?! Ikke at det skal få noen betydning, bare at vi ser hva folk her inne mener...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 16. Mai 2007, 15:09 »
For min del ser jeg ikke helt den store vitsen i å slå sammen forumene. Jeg anser forumet til newutd som betydelig bedre enn det på NUSSC, og det tror jeg det vil bestå uansett hvor bra NUSSC kommer til å gjøre det i framtiden. Forumet er jo bare en liten bit av NUSSC og jeg tror ikke det kommer til å bli bedre uansett om supporterklubben blir bedre.

Hvis newutd er interessert i å samarbeide med NUSSC tror jeg det ville betydd veldig mye for NUSSC. Det er veldig mange ærlige og engasjerte folk her inne som kunne bidradd mye hos NUSSC, samt at NUSSC allerede har en del ildsjeler som jobber gratis.

Hvis Lene Jensen viser at hun klarer å få NUSSC på rett kurs igjen (med eller uten newutds hjelp) og at hun driver klubben med rederlige hensikter ser jeg ingen grunn til at ikke folk kan melde seg inn i supporterklubben igjen.

For min del er minstekravet at medlemsbladet blir bedre enn den usle blekka som kommer fem ganger i året nå. Som Eivind sier så betyr ikke medlemsblad noe for han, og det er jeg veldig enig i. Nå leser jeg såpass mye på engelske nettsider at ingenting av det som står i bladet er nytt. Den tiden da jeg var yngre betydde medlemsbladet noe og jeg leste det flittig. Det var også mye som sto der jeg ikke hadde lest fra før. Jeg tror fortsatt at den yngre garde av medlemmene vil være interesserte i et medlemsblad, men jeg synes NUSSC bør ha et tilbud til de som ikke er særlig interessert i bladet. Pr. dags dato så føler jeg at bladet er det eneste man får igjen for å være medlem i klubben. I tillegg til blad bør man få noen fordeler av å være medlem gjennom billigere supporterutstyr, billigere turer tilgang på kampbilletter o.l.

Uansett om jeg melder meg inn i NUSSC igjen kommer jeg til å være aktiv på dette forumet. Jeg er godt fornøyd med både forumet og det tilbudet newutd.no har til norske Newcastlesupportere pr. dags dato.

Ingenting ville vel bedre om NUSSC eller newutd.no for den saks skyld hadde blitt en bra supporterklubb, med bra medlemsblad og tilbud på turer og supportereffekter til sine medlemmer?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #111 på: 16. Mai 2007, 15:59 »
Vi kan ikke skylde på NUSSC for det som skjer her. Men de kan heller ikke skylde på oss.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #112 på: 16. Mai 2007, 16:09 »
Nå gjenstår det å se om den nye lederen takler kritikk like dårlig som sine forgjengere. Men de to foregående lederne var svært dårlig på akkurat dette.
Først må det vel være grunn til å kritisere, før man skal kritisere- eller huh?
Å kritisere henne bare for å overta etter to ekstremt tvilsomme ledere er vel ikke grunn nok. Hva med å kritisere den nye LO lederen i samme slengen, siden han overtok etter den største diktatoren av alle i moderne tid..

Det vil alltid være noe man kan kritisere. Enten det er konstruktiv kritikk, god kritikk eller dårlig kritikk. De foregående lederne taklet dette dårlig, og vi vet med sikkerhet at veldig mange vil se på Lene Jensens arbeid med argusøyne. Det vil derfor garantert komme alle type sorter kritikk.

Du får det nesten til å høre ut som jeg har kritisert henne. Og det stemmer! Jeg har kommet med god kritikk når jeg sier at hun virker mye mer engasjert enn sine forgjengere. Jeg har kommet med konstruktiv kritikk til henne på PM (det gjaldt stenging av en tråd på newcastle.no). Og jeg har stilt spørsmålstegn ved valgprosessen og åpenheten rundt denne. Men det har vel egentlig ikke noe med henne å gjøre.

Jeg har altså kommet med positiv kritikk og konstruktiv kritikk av hennes virke til nå.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #113 på: 16. Mai 2007, 16:13 »
Når det gjelder et mulig samarbeid er det altfor tidlig å tenke på det allerede. Vi i Newutd.no må forholde oss til det NUSSC har stått for, og så får vi se om dette endrer seg i vesentlig grad. Inntil videre skylder vi alle våre brukere å fortsette som et bedre alternativ til NUSSC. Vi mener vi leverer et bedre produkt, og så får det være opp til dere å avgjøre om det stemmer eller ikke.

Vi er i alle fall mye mer åpne til slike debatter enn det NUSSC har vært og er. Det var synd at Lene Jensen stengte den tråden inn på newcastle.no. Hadde hun latt den være åpen, ville vi sett at det allerede var en forandring i holdningene til åpenhet rundt supporterklubben.
Toon, Toon,
Black and white army

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #114 på: 17. Mai 2007, 10:43 »
Nå gjenstår det å se om den nye lederen takler kritikk like dårlig som sine forgjengere. Men de to foregående lederne var svært dårlig på akkurat dette.
Først må det vel være grunn til å kritisere, før man skal kritisere- eller huh?
Å kritisere henne bare for å overta etter to ekstremt tvilsomme ledere er vel ikke grunn nok. Hva med å kritisere den nye LO lederen i samme slengen, siden han overtok etter den største diktatoren av alle i moderne tid..

Det vil alltid være noe man kan kritisere. Enten det er konstruktiv kritikk, god kritikk eller dårlig kritikk. De foregående lederne taklet dette dårlig, og vi vet med sikkerhet at veldig mange vil se på Lene Jensens arbeid med argusøyne. Det vil derfor garantert komme alle type sorter kritikk.

Du får det nesten til å høre ut som jeg har kritisert henne. Og det stemmer! Jeg har kommet med god kritikk når jeg sier at hun virker mye mer engasjert enn sine forgjengere. Jeg har kommet med konstruktiv kritikk til henne på PM (det gjaldt stenging av en tråd på newcastle.no). Og jeg har stilt spørsmålstegn ved valgprosessen og åpenheten rundt denne. Men det har vel egentlig ikke noe med henne å gjøre.

Jeg har altså kommet med positiv kritikk og konstruktiv kritikk av hennes virke til nå.
Da er vi kanskje egentlig ganske enig :-)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #115 på: 17. Mai 2007, 21:39 »
Uansett: Poenget må jo være at selv om den ene liker nussc og den andre newutd, så kan vi vel være venner? Jeg bruker begge nettsteder, og selv om jeg gjerne skulle sett en sammenslåing på sikt, mener jeg at det viktigeste er at vi ikke ødelegger for hverandre.

Mulig noen mener de er gode hjelpere ved å ødelegge for nussc ved å bringe gamle historier frem for kidsa. Det mener ikke jeg...

Det blir bare dumt å si at mitt er bedre enn ditt forum, og argumenter som djmattis kommer med om sine våte drømmer etc

Kan vi ikke nå sette strek, og så kan de som vil bruke det ene, det andre eller begge forumene?

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
« Svar #116 på: 24. Juli 2007, 00:19 »
Weiseth minner meg litt om Freddy Stephard..

men nå som ny leder er på plass, begyner det og bli bra.. akkurat som Mike Ashley <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 24. Juli 2007, 10:18 »
NUFC-AMUNDSEN: Av ren nysgjerrighet; kan du gi meg én god grunn til å være medlem av nussc?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 31. Juli 2007, 17:08 »
Fordi det er en offisiell supporterklubb for Newcastle United og at det er fullt mulig å få supporterklubben på rett kjøl igjen. Hvis medlemmene gir opp, hva blir det igjen da? Hvorfor danne noe helt nytt når vi heller kan pusse opp et gammelt spøkelseshus?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 31. Juli 2007, 17:29 »
Fordi det er en offisiell supporterklubb for Newcastle United og at det er fullt mulig å få supporterklubben på rett kjøl igjen. Hvis medlemmene gir opp, hva blir det igjen da? Hvorfor danne noe helt nytt når vi heller kan pusse opp et gammelt spøkelseshus?

steike nå ble hvertfall jeg overbevist!