20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC - Ny Leder!  (Lest 28931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sv: NUSSC - Ny Leder!
« Svar #75 på: 15. Mai 2007, 17:58 »
Hvis newutd.no skal være mal, har vel den også det største potensialet?
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
« Svar #76 på: 15. Mai 2007, 18:01 »
Herregud, Petter. Ja, noen småting i menyen mangler osv, men man kan vel ikke forvente at Nordin&co skal gjøre alt, når de ikke får en dritt for det?

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 15. Mai 2007, 18:07 »
Herregud, Petter. Ja, noen småting i menyen mangler osv, men man kan vel ikke forvente at Nordin&co skal gjøre alt, når de ikke får en dritt for det?

Så du mener at de har nådd til potensiale da? De får mye ut av få ressurser. NUSSC har ressuser i form av penger og har derfor større potensiale. Er det så vanskelig å forstå. Vi snakker ikke bare om internettsiden, men NUSSC som supporterklubb mot newutd som "supporterklubb"

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #78 på: 15. Mai 2007, 18:07 »
Det var du som begynte å sammenligne vårt potensiale med deres. Dessuten er det bare naturlig å sammenligne oss med dem siden de er det eneste lignende alternativ i Norge.

Sitat
Newutd siden er bra oppdatert med nyheter og har en link til et forum, men that's it!

Ja vel ja, hva med å ta en titt hva på siden faktisk inneholder? Jeg sitter ikke her og påstår at vi er tidenes beste nettsted, men når jeg og mange andre har lagt ned timesvis med ulønnet arbeid av rent engasjement for å lage et bra tilbud til andre Newcastle-fans her i landet, så er det ganske frustrerende å få kommentarer som dette i fleisen.

Og hva i alle dager mener du med "har link til et forum"? Dette forumet er vårt, og det er atpåtil den mest populære møteplassen for Newcastle-fans i hele Skandinavia.

Sitat
Hva med kamprapporter og spillerprofiler?

Hvor har du vært de siste par åra? Tydeligvis ikke innom NewUtd.no/com. Kamprapporter har skribenten vår Morten tatt seg av hele sesongen, med unntak av to av de tre siste kampene grunnet eksamensforberedelser.

Spillerprofiler er noe vi bør klare å fikse til neste sesong, men vi har faktisk hatt det i de to foregående sesongene.

Og angående penger så vil jeg påstå at du tar fryktelig feil. Man trenger ikke en eneste krone for å lage et bra nettsted / tilbud for medsupportere. Det er engasjementet som teller, ikke pengene. Det eneste som koster noe er domene og webhotell, men det er noe som er så billig i disse dager at det ikke er store summene det er snakk om.
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 18:12 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Mai 2007, 18:10 »
Hvis newutd.no skal være mal, har vel den også det største potensialet?

Siden er bedre. Men den har ikke nødvendigvis større potensiale av den grunn. (kanskje størst potensiale med nussc sine ressurser. newcastle.no er utdatert og gammeldags. Skal man starte en felles side, med feller forum, så er det naturlig å ta utgangspunkt i den siden som er best pr dags dato.

Det beste hadde heller kanskje vært å starte internettdriften helt på nytt for newcastle.no, uavhengig om newutd blir med eller ikke

djmattis

• Gjest
« Svar #80 på: 15. Mai 2007, 20:41 »
http://nufc.no/nyheter/08leder.htm

Etter å ha sett det ene bildet så virker det hvertfall som en som jeg definitivt hadde pult i det minste.
:D
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 20:43 av djmattis »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Mai 2007, 23:36 »
Bestandig vært et vinnende vesen du djmattis?

Noreng

• Gjest
« Svar #82 på: 15. Mai 2007, 23:43 »
http://nufc.no/nyheter/08leder.htm

Etter å ha sett det ene bildet så virker det hvertfall som en som jeg definitivt hadde pult i det minste.

EN som jeg definitvt? Den hørtes litt tvilsom ut. Har du en hemlighet, Mattis  ;)
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 23:53 av Noreng »

djmattis

• Gjest
« Svar #83 på: 15. Mai 2007, 23:49 »
Jeg går sjeldent rundt grøten. haha
Ask about me!!

og hun så jo ganske snaxy ut da, syns jeg hvertfall.
« Siste redigering: 16. Mai 2007, 01:18 av djmattis »

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 16. Mai 2007, 01:31 »
Det beste hadde heller kanskje vært å starte internettdriften helt på nytt for newcastle.no, uavhengig om newutd blir med eller ikke

Det tror jeg du har helt rett i. At NUSSC har så mye penger, men ikke har klart å levere et bedre tilbud til brukerne er skremmende, og absolutt ikke noe argument for et større potensiale.

Lene Jensen, som forøvrig er valgt på en svært lite demokratisk måte, har en enorm oppgave foran seg. Hun overtar en svært vanstyrt supporterklubb. Men som er drevet med tanke på mest mulig personlig gevinst. Hun har en stor jobb foran seg med å skaffe troverdigheten tilbake til NUSSC, selv om overraskende mange snur med en gang.

Selv er jeg skeptisk til en leder som er utpekt av forrige diktator på denne måten uten at medlemmer, brukere og styre er informert om valgprosessen. Egentlig kan man snakke om skandale allerede her. Men la oss gi jenta en sjanse. For det ville jo vært fint om hun lyktes. Vi er jo alle supportere av det samme laget (håper jeg....).
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 16. Mai 2007, 01:39 »
Det rare med alle lederne som har vert i Nussx er at ingen av dei takler kritikk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 16. Mai 2007, 01:45 »
Nå gjenstår det å se om den nye lederen takler kritikk like dårlig som sine forgjengere. Men de to foregående lederne var svært dårlig på akkurat dette.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 16. Mai 2007, 01:54 »
Tråden er allerede stengt etter ditt siste innlegg da :)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 16. Mai 2007, 02:13 »
Ja, jeg sendte henne en PM om det hvor jeg forsøkte å forklare henne at det ikke var lurt å gjøre. Åpenhet er viktig. Hun skulle åpne den igjen i morgen når folk hadde roa seg litt (?). Så får vi se om jeg klarte å overbevise henne.
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

• Gjest
« Svar #89 på: 16. Mai 2007, 02:19 »
Jeg finner det merkelig at den siden fortsatt får lov å holde på, så mye tull som har skjedd med han Wieseth og enda så får de bare tralle videre.
Hvorfor har ingen klart å stoppe dem?