20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC - Ny Leder!  (Lest 28970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: NUSSC - Ny Leder!
« Svar #60 på: 14. Mai 2007, 18:09 »
Bladet skal komme seks ganger i året, men under den forrige ledelsen, så ble det aldri noe av dette, det ene bladet etter det andre har blitt kraftig forsinket. Bladet som skulle komme rundt juletider kom jo ikke før i februar/mars, uten at det ble oppgitt noen årsak til dette, eller at ledelsen tok selvkritikk på dette.

Men jeg har håp om at det blir noe annet nå. Den nye lederen har visstnok store planer for medlemsbladet, og jeg håper at det vil bli langt bedre kvalitet på innholdet i bladet, nå enn tidligere, samtidig som jeg også håper at layouten blir langt bedre.

Den nye ledelsen har tatt initiativ til å senke prisene på supportereffekter. Prisen på drakten har blitt kraftig redusert, og også sesong-dvd'en er billigere enn før, selv om den fortsatt er veldig dyr i forhold til å kjøpe fra nettbutikker. Men det bedrer seg sikkert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Mai 2007, 23:25 »
Bladet skal komme seks ganger i året, men under den forrige ledelsen, så ble det aldri noe av dette, det ene bladet etter det andre har blitt kraftig forsinket. Bladet som skulle komme rundt juletider kom jo ikke før i februar/mars, uten at det ble oppgitt noen årsak til dette, eller at ledelsen tok selvkritikk på dette.

Men jeg har håp om at det blir noe annet nå. Den nye lederen har visstnok store planer for medlemsbladet, og jeg håper at det vil bli langt bedre kvalitet på innholdet i bladet, nå enn tidligere, samtidig som jeg også håper at layouten blir langt bedre.

Den nye ledelsen har tatt initiativ til å senke prisene på supportereffekter. Prisen på drakten har blitt kraftig redusert, og også sesong-dvd'en er billigere enn før, selv om den fortsatt er veldig dyr i forhold til å kjøpe fra nettbutikker. Men det bedrer seg sikkert.

Ja, her er det bare en vei å gå. NUSSC kan vel ikke kjøres lenger ned i grusen enn Weiseth gjorde det, med tanke på alt i grunn!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #62 på: 15. Mai 2007, 01:20 »
NUSSC har mer potensiale enn denne "supporterklubben" uansett, så derfor bør de slåes sammen til slutt.

Dette forstår jeg ikke. Har NUSSC mer potensiale enn newutd.no?
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 15. Mai 2007, 10:56 »
NUSSC har mer potensiale enn denne "supporterklubben" uansett, så derfor bør de slåes sammen til slutt.

Stusset på dette jeg også. Du må da mene omvendt, ikke sant?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. Mai 2007, 12:18 »
Positivt at NUSSC får ny leder.

Men, likevel:

Hva tjener man på å bli medlem?

Medlemsbladet som NUSSC leverer fungerer ikke som annet enn dolektyre. Da finnes det en rekke andre alternativer. Selvsagt ligger det arbeid bak det, men kvaliteteten er rett og slett ikke god nok til at det blir interessant å sette seg ned med det. Dessuten så har internett gjort et såpass stort inntog i de fleste supportere sitt liv, så man finner artikler og nyheter gratis på nettet. Det må mye kunnskap og brennende engasjement til for at medlemsbladet skal bli noe å glede seg til...

Supportereffekter av ymse slag finner man billigere andre plasser. Turer over til Newcastle kan man arrangere selv, det er mye billigere enn å bestille det via et fordyrende mellomledd.

Og, jeg ser heller ikke poenget med å være medlem. Laget kan man støtte helt fint uten å være medlem i en eller annen supporterforening, og når man fint kan fikse supporterutstyr og billetter selv, så har det rett og slett ingen effekt.

I tillegg så har newutd.no opprettet et internettsted med forum, som er aktivt og meget bra, som er et gratis alternativ.

Da sitter man ikke igjen med et eneste godt argument for å være medlem av NUSSC. Om medlemsbladet blir supert, om NUSSC greier å skaffe meget gode priser på supportereffekter, pakketurer og lignende, om NUSSC virkelig blir en non-profitt supporterklubb, om NUSSC greier å lage mange gode supportertreff, om NUSSC greier å skaffe medlemmer rabatt på brunt tøysevann på fotballpuber, om NUSSC får en ledelse som brenner for å lage et best mulig tilbud for sine supportere, om NUSSC får en seriøs og skikkelig internettside; ja da skal jeg kanskje vurdere å bli medlem.

Inntil videre så står jeg utenom.

Forøvrig, Newutd.no fortjener utrolig mye ros for arbeidet de har lagt ned. Som Nordin var inne på er det fortsatt mangler, men med den utviklingen newutd.no har hatt, så regner jeg med at det blir enda bedre!
Jeg lurer på om jeg ikke har tatt det opp før, men hva med at newutd.no lager noen "medlemsblader"(det er jo mange dyktige skribenter her) som kan lastes ned i pdf-format?

Forøvrig, hva med blogg-tjeneste?Da står man rustet til fremtiden, samtidig med at man får mye "gratis" stoff fra brukere av internettsiden som kan brukes på forsiden. Jeg vet at liverpool.no har en slik tjeneste tilgjengelig. United.no har slik jeg har oppfattet kun synspunkter fra ledelsen i MUSCSB.
Carr har altfor få landskamper for England!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. Mai 2007, 15:56 »

Stusset på dette jeg også. Du må da mene omvendt, ikke sant?

Selvfølgelig mener jeg ikke omvendt. En allerede eksisterende klubb har uansett mer potensiale enn en "supporterklubb" som består av en innholdsløs hjemmeside og et forum!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 15. Mai 2007, 16:05 »
Hehe. Innholdsløs hjemmeside?

Sammenlign forsidene til newutd.no og newcastle.no, så vil du fort finne ut hvilken som er best på artikler og nyheter.

Potensialet er likt det, fordi man har samme målgruppe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 15. Mai 2007, 16:16 »
Latterligaste eg har lese på lenge.
Nussc sidene når kje newutd til leggen eingang.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 15. Mai 2007, 16:38 »
Min far er sterkere enn din... ::)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #69 på: 15. Mai 2007, 16:41 »
Selvfølgelig mener jeg ikke omvendt. En allerede eksisterende klubb har uansett mer potensiale enn en "supporterklubb" som består av en innholdsløs hjemmeside og et forum!

En "innholdsløs" side som er bedre enn konkurrentens, og et forum som er minst dobbelt så populært, vel og merke...

Det virker som om du har fulgt med svært lite på sidene våre. Hvis du hadde kommet ut av NUSSC-reiret ditt hadde du nok oppdaget at dette langt i fra er en B-side i forhold til newcastle.no, slik jeg får inntrykk av at du tror.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #70 på: 15. Mai 2007, 16:42 »
Min far er sterkere enn din... ::)

Alan Shearer er sterkere enn Craig Bellamy :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Mai 2007, 16:54 »
Godt dere ønsker å sammenlikne dere med newcastle.no-siden. Ikke mye å skryte av den heller. Så siden deres er bra fordi den siden er dårlig?

Selvfølgelig har nufc.no mer potensiale en newutd.no. Klubben har jo muligheter til å bruke penger på å få siden veldig bra.

Newutd siden er bra oppdatert med nyheter og har en link til et forum, men that's it! Hva med kamprapporter og spillerprofiler?

Har ikke uttalt meg om hva som er best, bare hvem som har mest potensiale. Der kan det ikke være mye tvil!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 15. Mai 2007, 16:59 »
Potensialet er likt det, fordi man har samme målgruppe.

Potensialet er ikke likt, for man har forskjellig utgangspunkt!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 15. Mai 2007, 17:00 »
Eh..Kamprapporter har det vel vært etter hver kamp denne sesongen?Som i foregående sesonger.

I motsetning til newcastle.no, så limer man ikke inn referater fra engelske nettsteder...

Spillerprofiler mangler på newutd.no, men det er langt i fra det viktigste. Mye kan gjøres med penger, men det hjelper lite dersom man ikke har dyktige og arbeidsvillige skribenter.

På et generelt grunnlag vil jeg hevde at newutd.no er en av de beste norske nettsidene for engelske fotballklubber. Slettes ikke verst, med tanke på at man ikke har penger :o

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Mai 2007, 17:13 »
Jada. Er kamprapporter etter hver kamp. Men savner at man kan lett kan hente de opp igjen ved å gå inn på "kamper". Siden blir som en blogg der man må skrolle seg gjennom arkivet for å finne gamle kamprapporter!

Folk må ikke bli hissige over det jeg skriver her. Har skrevet om at newutd og nufc.no i fremtiden bør bli ett. Dersom det skjer ville jeg fortrukket at newutd-hjemmesiden ble mal/utgangspunktet for supporterklubbens hjemmeside.