20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC - Ny Leder!  (Lest 28929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: NUSSC - Ny Leder!
« Svar #30 på: 12. Mai 2007, 02:25 »
Hvorfor i det hele tatt selge supporterutstyr hvis man kan kjøpe det billigere andre steder. Det tyder jo bare på at supporterklubben skal tjene gode penger på andre supportere og at supporterklubben skal drives for å få fortjeneste.

Innkjøpsprisen på den dvden vil jeg tippe ligger på ca 50% av prisen de selger den videre for...

Helt enig.

De fleste fotballfans har vel internett i disse dager...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Mai 2007, 11:51 »
Dessuten er det også veldig mye arbeid i salg av supporterutstyr. Alt må bestilles fra levrandører, enten i utlandet, eller dyre levrandører i Norge. Så må hver enkelt bestilling mottas, pakkes og sendes sammen med regning som det må purres på hvis ikke mottaker betaler.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Mai 2007, 15:19 »
Hvorfor i det hele tatt selge supporterutstyr hvis man kan kjøpe det billigere andre steder. Det tyder jo bare på at supporterklubben skal tjene gode penger på andre supportere og at supporterklubben skal drives for å få fortjeneste.

Innkjøpsprisen på den dvden vil jeg tippe ligger på ca 50% av prisen de selger den videre for...

Prisene på draktene er ren galskap. Er det 600 kr de selger den "gamle" hjemmedrakten for? Man trenger ikke engang være oppegående for å skjønne at man finner samme drakt opp mot 200 kr billigere på andre nettsteder! Prisene er skyhøye på NUSSC, som de alltid har vært.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Mai 2007, 15:58 »
Lurer på om det i hele tatt vil ha en positiv innvirkning på NUSSC med ny leder. Prisene bør gå ned, og turene bør være mye rimeligere... Ikke snakk om at jeg sponser NUSSC med mine penger slik som det ligger an nå. En supporterklubb skal være av, med og til fordel for supporterne...

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Mai 2007, 16:52 »
Vel. Det er en begynnelse med å selge sesong-DVD'en til 299/249 og drakten (uten navn/nummer) til 599/499.

Dessuten snakker den nye lederen om å ikke legge til fordyrende elementer, og heller prøve å gjøre det så billig som mulig. Slike ord har verken Weiseth eller Berg tatt i bruk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Mai 2007, 17:28 »
Enig. Synes man bør gi den nye lederen en sjanse i allefall. Kanskje hun finner ut at det er greiere å lage guider hvor folk selv kan bestille utstyret. De aller fleste ting er jo mye billigere å bestille selv. I allefall varer som er billigere enn toll-grensa.

Uansett synes jeg folk bare kan betale 300 kroner for en sesongdvd hvis de er så dumme at de handler gjennom supporterklubben...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #36 på: 13. Mai 2007, 01:29 »
Sesong DVD kan man garantert få billigere andre steder, men vis meg det stedet som har drakta til like bra pris... Husk at det kommer en god del toll på drakter bestilt utenfor Norges grenser.

Synes hun har startet veldig positivt, fortsetter hun i samme sporet ser jeg lyst på fremtiden.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 13. Mai 2007, 02:16 »
Scandinavian Magpie:

Hva synes du om at Weiseth fortsatt står registrert som eier av NUSSC? Skulle ikke han trekke seg helt ut og finne på noe annet?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 13. Mai 2007, 03:18 »
Me klarer oss da uansett heilt fint uten Nussc  :D

Så lenge Weiseth forsatt eiger "aksjer" i Nussc er det ikkje noke poeng og tenka på fusjon eingong!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #39 på: 13. Mai 2007, 10:19 »
Nordin:
Hvilket sted bruker du for å sjekke eierpostene? er det purehelp.no, br.sund reg, proff.no eller noen andre?

Jeg er fullstendig klar over at han står som eier (enn så lenge i allefall)

Hun skal i allefall få sjansen til å komme med sin "programerklæring" før jeg "hugger hue av henne".. Hun har i allefall ikke gjort noe galt ennå, men greit med sunn skepsis- så lenge folk ikke slår hånda av henne før de evt har grunn til det.

Du må også være klar over at evt endringer i eierposter på et firma ikke nødvendigvis blir synlig på de forskjellige bedriftdatabasene før nytt regnskap legges ut!

Er det kun endringer i styresammensetning eller lignende "småting" vil det bli offentlig-gjort senest 7 dager etter at det er innmeldt og registrert i Br.sundregistrene. Men når det gjelder aksjepostene vil ikke disse bli endret i purehelp.no/proff.no før man spesifikt ber om det fra , ellers skjer det ved kunngjøring av regnskap for siste år.
 Nå skal du også vite at Br.sund og  ikke er verdens kjappeste til å registrere endringer som meldes inn. Så selv om CW står som eier fortsatt er det ikke 100% sikkert at slikt er tilfelle. Med andre ord kan man ikke si at han fortsatt eier selskapet før regnskapstallene for 2006 blir offentlig tilgjengelig.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #40 på: 13. Mai 2007, 13:05 »
Aksjeposter blir også registrert innen sju dager.

Weiseth står som eier foreløpig, og da er det ingen grunn til å tro noe annet. Ingen annen informasjon er gitt. Men jeg er helt sikker på at Nordin også er positiv til at noen andre tok over "driften" av NUSSC. Allikevel har vi gode grunner til å avvente og se hva som skjer med supporterklubben videre.

Jeg håper Christian Weiseth trekker seg helt ut. Men jeg er redd han vil forsøke å lure Lene Jensen ved en eventuell overtakelse.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Mai 2007, 13:47 »
Jeg brukte brreg.no som kilde, Scandinavian Magpie. La ut linken i den andre tråden om NUSSC.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Mai 2007, 13:53 »
Jeg brukte brreg.no som kilde, Scandinavian Magpie. La ut linken i den andre tråden om NUSSC.

Hva tror du vil skje den dagen Weiseth ikke står som eier lenger?

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Mai 2007, 14:02 »
LENE JENSEN:

Tror det må en del informasjon til her, for jeg ser at tilnærmet alle her er helt feilinformert. Supprterklubben kommer ikke til å være et aksjeselskap neste sesong og selskapet Nordic Newcastle Supporters AS kommer ikke til å ha noe med NUSSC å gjøre. Weiseth kan gode eie selskapet så lenge han lever, men det er helt irrelevant så lenge selskapet ikke har noe med supporterklubben å gjøre. Supporterklubben blir fra 01.08.07 en forening og ikke et kommersielt AS. Dermed har jeg sørget for at denne ballen er lagt død for godt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Mai 2007, 14:22 »

Hva tror du vil skje den dagen Weiseth ikke står som eier lenger?

At en annen står som eier, antageligvis? Forstår ikke helt meningen med spørsmålet.

Poenget her er jo at det ikke er rart at folk er skeptiske når samme mann som har svindlet et tresifret antall Newcastle-supportere fortsatt står som eier av NUSSC.