20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Miroslav Klose  (Lest 12940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Miroslav Klose
« Svar #45 på: 17. Aug. 2006, 00:53 »
Klose fikk vel også gullballen rett før kampen?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #46 på: 17. Aug. 2006, 10:58 »
Ja spesielt når det i dag ser ut som Kuyt så godt som er klar for Liverpool!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #47 på: 17. Aug. 2006, 18:14 »
Sitat fra: "BallaJazz"
Klose scorte 2 idag da Tyskland rundspillte sverige å vant 3-0!.Detta er en spiller Roader burde satser på..

Problemet er bare at det antagelig er mer attraktivt for Klose å bli i sin nåværende klubb enn å gå til en som ikke engang deltar i Champions League denne sessongen. Men skulle det skje at Klose er klar til tjeneste for Newcastle innen første september vil lite gjøre meg mer glad.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #48 på: 18. Aug. 2006, 18:30 »
Håper Roeder reiser med Shearer og Fat Fred til tyskland og tilbyr han drakt nummer 9 overrakt av kong Alan sjøl... Ingen kan si nei da...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #49 på: 20. Aug. 2006, 11:54 »
Syns dette egentlig er litt rart. Man brukte mye tid på å se Kuyt i sommer. Så ender han opp i Liverpool og Roeder er raskt ute og sier at han aldri ville legge inn et budd. Men alikevel all den research'en?
Og når Kyut først er uaktuell begynner man å snakke om Klose igjen. Misforstå meg rett, hvis jeg fikk velge vil jeg ha valgt Klose. Men jeg syns ikke det virker sånn på det Newcastle har foretatt seg i det siste. Nå kan jo grunnen til dette selvfølgelig være så enkel som at det foregår noe bak kulissene vi ikke vet om, tror og håper det....

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #50 på: 20. Aug. 2006, 11:58 »
Vel, Kuyt har jo sagt at Liverpool var den eneste aktuellle klubben for hannes del og selv om jeg ikke kjenner Roeder sine holdninger er i hvertfall Benitez sine slik at du må ønske å spille for klubben dvs Liverpool og ikke være usikker på hva du ønsker deg for da kan du bare glemme en overgang til Liverpool i hvertfall.. Kanskje Roeder har det samme, Kuyt gjorde det klart at Newcastle var prioritet nr. 2 og da kjølnet innteressen på tross av mye speiding? Bare en teori da.
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #51 på: 20. Aug. 2006, 12:15 »
Det stemmer nok det Scouser. Roeder har sagt flere ganger at han vil ha sultne spillere som vil være her å gjøre en jobb... Når Kuyt signaliserer at det er Liverpool han vil til så er det ikke rart Newcastle trekker seg.

Håper på Klose!! :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #52 på: 20. Aug. 2006, 12:17 »
Kanskje det ikke har vært Kuyt han har sett på? Kan ikke huske at han noen gang har sagt at han vil se på ham. Bare at han har svart på spørsmål om ham. Kanskje han har sett De Cler og Mathijsen i steden for? Tvilsomt, men det kan jo være...

Klose hadde vært digg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #53 på: 20. Aug. 2006, 12:39 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Vel, Kuyt har jo sagt at Liverpool var den eneste aktuellle klubben for hannes del og selv om jeg ikke kjenner Roeder sine holdninger er i hvertfall Benitez sine slik at du må ønske å spille for klubben dvs Liverpool og ikke være usikker på hva du ønsker deg for da kan du bare glemme en overgang til Liverpool i hvertfall.. Kanskje Roeder har det samme, Kuyt gjorde det klart at Newcastle var prioritet nr. 2 og da kjølnet innteressen på tross av mye speiding? Bare en teori da.

Det er vel forsåvidt en grei teori det. Og mye mulig du har rett. Dersom Newcastle kun var andre prioritet gjør Roeder klart rett i å droppe ham. Ville aldri betalt en stor sum for at Kuyt skulle komme hit for å prøve å vise seg frem for Benitez.
Av noe av det jeg leste på icNewcastle tolket jeg det også som om Roeder syntes Kuyt ble dyr, mens Liverpool mente han var verdt det. Roeder understreket også at det alltid ville være ulike synspunkt på om en spiller er verdt en viss sum eller ikke. Tror også det er viktigere for Newcastle å bruke midlene sine med omhud enn for Liverpool. Tror ikke at de kan øse ut, men det vill vært større risiko for Newcastle å punge ut så mye for Kuyt enn det ville være for Liverpool.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #54 på: 20. Aug. 2006, 12:48 »
Nå får vi konkuranse om Klose. Hvis vi skal ha ham bør vi enten legge MYE penger på bordet til Werder Bremen sånn at de ikke godtar Bayern sitt bud. Vi bør handle raskt uansett...

Spørs om vi har så mye å stille opp med mot Bayern Munchen, spesielt når det er en tysker det er snakk om.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #55 på: 20. Aug. 2006, 13:02 »
Sitat fra: "Håvard"
Nå får vi konkuranse om Klose. Hvis vi skal ha ham bør vi enten legge MYE penger på bordet til Werder Bremen sånn at de ikke godtar Bayern sitt bud. Vi bør handle raskt uansett...

Spørs om vi har så mye å stille opp med mot Bayern Munchen, spesielt når det er en tysker det er snakk om.

Det der er dårlig nytt hvis det er noe i at vi skal prøve oss på Klose. Men kanskje kan han lokkes til en ny liga med nye utfordringer ettersom han allerede har mer enn bevist at han duger i Bundesliga. Det er iallfall noe vi må legge vekt på skal vi klare å lokke Klose hit. Egentlig tviler jeg litt på det, men det er i det minste lov å håpe.

Skal forresten Werder Bremen spille Champions League i år? Har bare regnet med det, men det går jo ikke noe automatikk i det bare fordi de kom til en åttendelsfinale ifjor.
Kanskje kan vi også få et gjennombrudd i forhandlinger om nye spillere på Torsdag da vi offisielt vil være klare for UEFA Cup spill?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #56 på: 20. Aug. 2006, 13:06 »
Joda, Werder Bremen skal spille Champions League, og det skal Bayern Munchen også. De har oså større sjanser til å vinne CL enn det Werder Bremen har. Det er jo tross alt et av de beste lagene i Europa. En annen ting som kan være i veien for oss er at det virker som tyskere foretrekker Bayern foran andre lag. De eneste fordelene vi har er at vi er i en annen liga, at han kan få drakt nr.9 (vet ikke helt hvor mye det betyr for en ikke-britisk spiller) og kanskje pengene.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #57 på: 20. Aug. 2006, 13:19 »
Men Werder Bremen må da være mer interessert i å selge til oss enn til en konkurrent til ligatittelen i Tyskland? Og Bayern vil visst bare prøve seg om Klose fortsatt er i Werder til neste år, så tror kanskje ikke de blir det største hinderet for Newcastle i denne eventuelle overgangen.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #58 på: 20. Aug. 2006, 13:22 »
Sitat fra: "Berntsen"
Men Werder Bremen må da være mer interessert i å selge til oss enn til en konkurrent til ligatittelen i Tyskland? Og Bayern vil visst bare prøve seg om Klose fortsatt er i Werder til neste år, så tror kanskje ikke de blir det største hinderet for Newcastle i denne eventuelle overgangen.

Enig.Bremen er vel ikke så dumme at de selger Klose til den største rivalen dem har.Så vi har en mulighet.