20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Miroslav Klose  (Lest 12929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #30 på: 27. Juli 2006, 10:45 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "NUFCern"
Det er nok flere som har "glemt" at vi har Owen i stallen, all den tid han bare har spilt 10 kamper for oss. Som er alt for lite.

Men etter juletider skal vi nok få se hva som bor i den lille kroppen  8)

Ja er vi heldige kan han kanskje spille hele(!) 5 kamper av vårsessongen.....

Han skal da være tilbake i januar,da er nesten halve sesongen igjen. Men du skal få lov til være pessimist,om du trives med det...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #31 på: 27. Juli 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "NUFCern"
Det er nok flere som har "glemt" at vi har Owen i stallen, all den tid han bare har spilt 10 kamper for oss. Som er alt for lite.

Men etter juletider skal vi nok få se hva som bor i den lille kroppen  8)

Ja er vi heldige kan han kanskje spille hele(!) 5 kamper av vårsessongen.....

Han skal da være tilbake i januar,da er nesten halve sesongen igjen. Men du skal få lov til være pessimist,om du trives med det...

Her er forskjellen på en realist og en pesimist minimal! Jeg satte det litt på spissen, men faktum er at han var på banen i 11 ligakamper for oss i fjor og 8 av dem spilte han hele kampen.
Den siste hadde han et kjapt innhopp, for så å spille 2 VM kamper deretter bli skadet i den tredje kampens første minutt!
Ser vi tilbake til tiden hans på Anfield var han også nærmest konstant skadet. En av grunnene til at det gikk litt bedre i Real Madrid må være at han fikk lite spilletid. Var vel ikke mange kampene han spilte fra start? Dermed konkluderer jeg med at Owen er en skadeforfulgt spiller og i tillegg i en skadeforfulgt klubb, derfor tør jeg ikke håpe på altfor mye. Så skal du selvfølgelig få lov til å være optimist om du vil det.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #32 på: 27. Juli 2006, 13:58 »
Det er Shearer også. Måtte bare legge den inn her, ble så rørt av hele greia... :

[/quote]http://www.youtube.com/watch?v=L5K4T5l0YRw&search=Klose

Klose er eit heilt fantastisk.
Sitat
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #33 på: 27. Juli 2006, 15:36 »
Husk at Owen var faktisk topscorern til Real i tillegg til at han har vært topscorer i PL minst en gang så han kan da spille hele sesonger skadefri hvis han har flaks.
Men er ganske enig med Chickenman her, angående Owen så tør jeg ikke håpe på for mye, da jeg er redd han ikke er skadet for siste gang.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #34 på: 27. Juli 2006, 15:44 »
Sitat fra: "VepsoO"
Husk at Owen var faktisk topscorern til Real i tillegg til at han har vært topscorer i PL minst en gang så han kan da spille hele sesonger skadefri hvis han har flaks.
Men er ganske enig med Chickenman her, angående Owen så tør jeg ikke håpe på for mye, da jeg er redd han ikke er skadet for siste gang.

Toppscorer i PL har han vert ja. Men hva har skjedd etter det? Uten at jeg er noen doktor ser det ut som Owen lider idag for at han slo igjennom for tidlig og gang på gang ble nedsparket fordi man ikke kunne stoppe ham på noen annen måte. Konsekvensene ser vi dessverre idag. (Riktignok spekulasjon fra min side dette da).
Var han virkelig toppscorer i Real Madrid? Det er godt mulig. Det jeg leste var at han var den som scoret mest mål i forhold til spilletiden han fikk. Det var vel fordi han nesten aldri startet en eneste kamp, men scoret titt og ofte da han fikk muligheten. Kan jo kanskje også være at den spanske ligaen med sitt spill passer Owen bedre enn det PL gjør? Men igjen: spekulasjoner fra min side.

Owen ble hentet tilbake og var mannen som skulle skyte Newcastle tilbake til Europa. Newcastle er på god vei til å komme seg ut i Europa igjen, men det uten Owen. Jeg mener det må letes etter spisser som ikke er like skadeforfulgte som det Owen er. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er noe Newcastle trenger sårt skal laget\ klubben klare å komme så langt som det man har ambisjoner om. Det ser ikke ut til at Owen er rette mannen for det -dessverre. Dog blir jeg ekstremt glad skulle det vise seg at jeg tar feil her nå. Men pr dags dato: til DEN prisen vi betalte for Owen, og det vi har fått igjen til nå: en dårlig investering!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #35 på: 27. Juli 2006, 15:52 »
Sitat fra: "VepsoO"

Toppscorer i PL har han vert ja. Men hva har skjedd etter det? Uten at jeg er noen doktor ser det ut som Owen lider idag for at han slo igjennom for tidlig og gang på gang ble nedsparket fordi man ikke kunne stoppe ham på noen annen måte. Konsekvensene ser vi dessverre idag. (Riktignok spekulasjon fra min side dette da).
Var han virkelig toppscorer i Real Madrid? Det er godt mulig. Det jeg leste var at han var den som scoret mest mål i forhold til spilletiden han fikk. Det var vel fordi han nesten aldri startet en eneste kamp, men scoret titt og ofte da han fikk muligheten. Kan jo kanskje også være at den spanske ligaen med sitt spill passer Owen bedre enn det PL gjør? Men igjen: spekulasjoner fra min side.

Owen ble hentet tilbake og var mannen som skulle skyte Newcastle tilbake til Europa. Newcastle er på god vei til å komme seg ut i Europa igjen, men det uten Owen. Jeg mener det må letes etter spisser som ikke er like skadeforfulgte som det Owen er. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er noe Newcastle trenger sårt skal laget\ klubben klare å komme så langt som det man har ambisjoner om. Det ser ikke ut til at Owen er rette mannen for det -dessverre. Dog blir jeg ekstremt glad skulle det vise seg at jeg tar feil her nå. Men pr dags dato: til DEN prisen vi betalte for Owen, og det vi har fått igjen til nå: en dårlig investering!

Er helt enig. Men jeg drømmer om at Owen kommer tilbake om en sesong eller to og blir den helten han kunne ha vært.
I mens så kan vi jo håpe på at Klose skyter oss tilbake i CL
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #36 på: 15. Aug. 2006, 16:38 »
Dean Ashton alvorlig skadet (brukket ankel) under dagens landslagstrening. Bra vi ikke brukte 100 millioner på han.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #37 på: 15. Aug. 2006, 16:42 »
Fryktelig trist for ham da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #38 på: 15. Aug. 2006, 18:00 »
Fryktelig glad vi ikke punget ut 10mp for han.. DET hadde vært typisk,det!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #39 på: 15. Aug. 2006, 18:00 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #40 på: 15. Aug. 2006, 18:00 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #41 på: 15. Aug. 2006, 19:22 »
Det hadde vært erketypisk Newcastle. Så vi får bare takke høyere makter for det. Og "trøste" West Ham med at vi vet nøyaktig hvordan det føles, og vi synes overhodet ikke synd på dere.

Forøvrig synes jeg ikke vi har for stor grunn til å kritisere klubben for å ha hentet Michael Owen. Joda, vi visste han var skadeplaget. Sånn sett var det selvfølgelig å gamble, men så lenge vi får se ham tilbake på fotballbanen igjen, i Newcastle-drakt, så føler jeg at pengene er verdt det. For det er liten tvil om ferdighetene hans, når han er skadefri. Han burde nok strengt tatt aldri vært med til VM, med så lite kamptrening i beina. Kanskje kan det ha vært nettopp derfor han av en eller annen merkelig grunn greide å skade seg så alvorlig når han skulle slå en enkel innsidepasning.

Hvorvidt Owen nå får "betale" for at han slo gjennom for tidlig, og at han ble sparket ned i mangel på andre alternative metoder for å stoppe han, er rene spekulasjoner, som jeg ikke vil henge meg med på. Det er mulig Liverpool gjorde rett i å selge han akkurat når de gjorde det. Men jeg har fremdeles stor tro på at det er mulig å få Owen i tipp topp stand igjen, og jeg har stor tro på at han fortsatt kan bli toppscorer i PL igjen.

Jeg føler meg ganske trygg på at vi ikke har sett det siste av Owen i svart og hvitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #42 på: 15. Aug. 2006, 20:54 »
Er enig. Owen kommer tilbake. Nå har Roeder sagt han ikke vil rushe ut og bruke spillere som egentlig ikke er klare for kamp, noe som er bra.  For dtror nok egentlig ikke Owen var klar for toppspill etter skaden.

Når det er sagt trenger vi bare å handle 1 spiss føler jeg. Da har vi Ameobi,x-spiss og Luque på topp frem til jul. Det burde holde. Etter jul har vi da Owen i tillegg..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #43 på: 15. Aug. 2006, 21:36 »
Enig.

Martins/Kuyt, Ameobi og Luque på topp fram til Januar... Og HVIS det skulle knipe KAN vi kaste fram Milner/Dyer, selv om dette kun er nødløsninger.

Owen kommer tilbake, og blir en nøkkelspiller for newcastle..

BallaJazz

• Gjest
Miroslav Klose
« Svar #44 på: 17. Aug. 2006, 00:13 »
Klose scorte 2 idag da Tyskland rundspillte sverige å vant 3-0!.Detta er en spiller Roader burde satser på..