20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Miroslav Klose  (Lest 12958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #15 på: 24. Juli 2006, 23:01 »
klose begynner vel å bli gammel?
Andreas Martins

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #16 på: 24. Juli 2006, 23:10 »
njaaa... vi snakker vel 28 år trur jeg..
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #17 på: 24. Juli 2006, 23:10 »
og kuyt?
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #18 på: 24. Juli 2006, 23:23 »
Kuyt er 26. To år yngre, men jeg er ikke i tvil om at jeg helst ville hatt Klose av de 2. Men som det er påpekt av endel andre virker han litt usannsynlig. Kyut er nok heller ingen dårlig spiller og er også hjertelig velkommen inn portene på St.James Park.  :wink:

playah

• Supersub
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #19 på: 25. Juli 2006, 00:48 »
Sitat fra: "Nordin"
Hadde vært en drøm om vi hadde fått Klose permanent og Martins på lån. Med en angrepsrekke bestående av Klose, Luque, Martins og Ameobi så begynner det å ligne noe.

Glemt Owen? selv om han er skadet så er han med i angrepsrekken til Newcastle :!:  :!:  :!:

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Miroslav Klose
« Svar #20 på: 25. Juli 2006, 01:41 »
Det er nok flere som har "glemt" at vi har Owen i stallen, all den tid han bare har spilt 10 kamper for oss. Som er alt for lite.

Men etter juletider skal vi nok få se hva som bor i den lille kroppen  8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #21 på: 25. Juli 2006, 01:56 »
Jeg begrenser meg til å si til neste sesong får vi se Owen igjen.
Inntil videre kan han ikke medregnes. Klose og Kuyt, begge hjertlig velkommen, aller helst førstnevnte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #22 på: 25. Juli 2006, 02:47 »
Ingen tvil om at Klose er sterkest ønsket, for i tillegg til å score bra med mål i hjemlig liga, noe også Kuyt har gjort, har Klose i to verdensmesterskap bevist at han også presterer veldig godt på et høyere nivå, noe Kuyt ikke klarte å bevise.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #23 på: 25. Juli 2006, 02:49 »
jepp, tror jeg også ville hatt dean ashton fremfor kuyt.
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #24 på: 25. Juli 2006, 09:21 »
Sitat fra: "NUFCern"
Det er nok flere som har "glemt" at vi har Owen i stallen, all den tid han bare har spilt 10 kamper for oss. Som er alt for lite.

Men etter juletider skal vi nok få se hva som bor i den lille kroppen  8)

Ja er vi heldige kan han kanskje spille hele(!) 5 kamper av vårsessongen.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #25 på: 25. Juli 2006, 09:26 »
Sitat fra: "Mikael"
Ingen tvil om at Klose er sterkest ønsket, for i tillegg til å score bra med mål i hjemlig liga, noe også Kuyt har gjort, har Klose i to verdensmesterskap bevist at han også presterer veldig godt på et høyere nivå, noe Kuyt ikke klarte å bevise.

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg synes det er uretteferdig og dømme Kuyt etter en svak VM opptreden. Mener ikke Shearer og Kuyt er på samme nivå, men alikvel: er ikke sikkert Shearer hadde gjort det bra på landslaget heller hadde han blitt kastet inn for å spille kant mot Argentina! I Portugal kampen fikk riktignok Kuyt spille spiss uten helt å imponere. Men der ble Van Basten og co. felt av det alle advarte dem mot på forhånd: mangel på rutine. Ikke enkelt for en relativt ung og uerfaren spiller og holde hodet kaldt i den kampen. Kuyt viste iallfall en imponerende innsats og jobbet og slet i 90 minutter og kom iallfall til noen sjanser.
Han ble vurdert som god nok for Newcastle i forkant av VM, men klarte ikke å imponere etter at han fikk muligheten i 2 veldig vanskelige kamper, hvor han tilogmed spilte en av dem "out of position".

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #26 på: 25. Juli 2006, 14:28 »
Joda, jeg er egentlig enig i at man ikke kan bedømme ham etter to skuffende kamper i VM, men samtidig kan det jo bety at Klose takler større utfordringer bedre enn Kuyt? Ikke vet jeg.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #27 på: 25. Juli 2006, 14:35 »
But despite reports to the contrary over the weekend, Miroslav Klose, Dean Ashton and Alessandro del Piero will not be joining Duff at St James' Park.

hentet fra icnewcastle.co.uk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #28 på: 25. Juli 2006, 18:54 »
Og Alan Oliver som skriver. Han har hatt rett i det meste sålangt denne sommeren, og har vel dessverre rett i dette også. Jeg lurer på hva slags spisser som da er aktuelle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Miroslav Klose
« Svar #29 på: 27. Juli 2006, 10:43 »

Klose er eit heilt fantastisk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!