20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Fikk en liten tanke når jeg så at Elliott muligens tar turen videre. Det kan jo vel tyde på at han har fått beskjed om at her skal det hentes inn nye spillere, på din posisjon. Så om du har lyst til å finne den ny klubb, er det fritt fram......Hmmm...bare spekulerer å drømmer
Se herhva med sorin? vet ikke hvor gammel han er da men, ihvertfall en god back for den prisen![Edit av mod: Laget kortere link.]
Jeg tror nok dessverre ikke at Roeder er interessert i Sorin, på grunn av alder og at han ikke har noen erfaring fra PL, dessverre.Men Elliott fikk tilbud om ny kontrakt, bare så der er klart, i likhet med Chopra. Men han valgte også å søke lykken en annen plass, antakeligvis for å spille regelmessig fotball.Uansett, dette betyr at vi har Baba og Carr på hver sin side, og kun Ramage som backup på begge plassene. Det ideelle hadde vært om vi kjøpt Jankulovski og henta Trabelsi, for eksempel, og dermed hadd to billige backer som antakeligvis hadde gått rett inn på laget på hver side. Så kunne Ramage konsentrert seg om å være stopperbackup. Men det er kanskje vel mye å spørre om, men et minimumskrav må være en back, og da helst venstreback. Baba bør ikke være annet enn backup, så får Carr og Ramage ta seg av høyresiden. Enkelte har sett seg fryktelig blind på Ramages triste kamp mot Scum, og dermed avskrevet han totalt, men det har ikke jeg gjort riktig enda. Ramage var omtrent noe av det eneste utrolig positive under Souness, og i mine øyne var Ramage minst like god defensivt som Carr forrige sesong, samtidig som han viste noe forbedring offensivt også etterhvert. Så skal man heller aldri glemme at Ramage egentlig er stopper.
Men en Babayaro i toppform tror jeg faktisk er hakket bedre enn Stephen Carr som jeg syns har tapt seg gradvis de siste par sessongene. Han var vel egentlig best før han flyttet nordover.
Jankulovski spiller i Milan. Har vært der i ett år....Må si jeg ikke helt kjenner til ham som spiller. Husker ikke å ha sett ham i aksjon.SitatMen en Babayaro i toppform tror jeg faktisk er hakket bedre enn Stephen Carr som jeg syns har tapt seg gradvis de siste par sessongene. Han var vel egentlig best før han flyttet nordover.Carr har vært en middelmådig spiller i knottenham de to siste sesongene han var der. Men før det var han helt fabelaktig! Hadde vært flott om han hadde funnet dne formen igjen.