20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #75 på: 11. Sep. 2007, 21:48 »
Det er fordi han er en artig eksotisk spelartype som alle veit kan når han er på sitt beste. Det samme gjeld Luque egentlig. Hadde ein av desse vore forsvarsspelarar hadde dei vore kjeppjaga for lengst, ihvertfall Luque.

Men eg er enig med deg, Emre kan godt forsvinne om han ikkje får ordna opp i skadeproblema.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 13. Sep. 2007, 18:25 »
Skjønner faen ikke hvorfor de skal stresse så jævli med å spille landskamper når de nettopp har vært skadet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 13. Sep. 2007, 18:30 »
Skjønner faen ikke hvorfor de skal stresse så jævli med å spille landskamper når de nettopp har vært skadet.

Jeg har vel en mistanke om at Emre ikke er av typen som "dør for å spille en kamp" ala John Terry eller vår egen Shay Given(som Steve Harper kaller "lazaraus" fordi han alltid kommer tilbake fra skader når det nærmer seg kamp)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 13. Sep. 2007, 18:48 »
fy faen han er skada hele tida, bli kvitt han.
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Sep. 2007, 18:57 »
Hvis noko lag melder interesse i Januar er det nok det beste å selge, ja. Vi er ikkje tjent med å holde på spelarar som går rundt skada året rundt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 13. Sep. 2007, 22:36 »
Hver eneste gang en spiller blir skadet mer enn én gang, så skal han selges. Det synes jeg er noe forbanna tull. Emre klarer da like godt som Owen å holde seg skadefri. Problemet er vel mer at han ikke har rukket å bli 100% fit før han har spilt landskamper for Tyrkia, og da er det lettere å pådra seg skader enn ellers. Vi så hvordan Owen selvfølgelig pådro seg en ny alvorlig skade rett etter at han var tilbake fra den forrige i VM i fjor, mye på grunn av at han ikke hadde nok kamptrening i beina og ikke hadde fått tid til å bli 100% fit og ikke hadde fått tid til å bygge seg ordentlig opp etter forrige skade.

Men enkelte spillere er skrudd sammen på den måten at de "dør for å spille". Det betyr enormt mye for dem å spille for sitt landslag, og de vil aldri finne på å takke nei til å spille en landskamp.

Jeg er sikker på at det er fullt mulig å få bygd opp Emre også, slik at han blir like solid som Owen virker for tiden. Men vi hjelpes ikke av landslagspauser da, hvor Emre er bombesikker på det tyrkiske landslaget. Men jeg satser på at vi nå får tid til å få Emre 100% fit igjen, slik at vi får glede av ham i oktober og november.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #82 på: 15. Sep. 2007, 05:42 »
Enig med Joakim her.Hvorfor i huleste skal vi selge Emre??? Det er jo idoti!!.Emre er en verdensKLASSE midtbane spiller å han er av den typen vi MÅ beholde lengst som mulig med all det vi kan.Og jeg synes da ærlig talt at han MÅ få sjangsen til å bygge seg opp sikkelig igjen for når han er tilbake i kamp form igjen å viser hva han virkelig står for på sitt beste så  kan dere"Nei selg han" få virkelig svelge orda deres igjen å det skal glede meg å se ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Sep. 2007, 18:19 »
Når Duff kommer tilbake minsker behovet for Emre enda litt mer. Zog kan da også utfordre en plass sentralt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

emre 5

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Sep. 2007, 20:20 »
emre blir sansynligvis klar for west-ham kampen,da bør han gå inn for butt.det blir for tregt med butt og geremi sentralt,ingen av de har noe å by på offensivt.geremi og emre kan bli et bra par sammen,geremi styrer defensift,mens emre river og sliter,og bruker den enorme kreativiteten offensift.Det trenger newcastle for å vinne de jevne kampene.

Hvis emre skulle bli solgt vil det ta en stund før de får inn en spiller med hannes kaliber.Hvis du har bra peiling på fotball så ser du hva som bor i han.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #85 på: 24. Sep. 2007, 14:52 »
Får å ta det først, jeg forstår dere som synes vi kan kvitte oss med Emre, nå. Siden vi har en del gode midtbane spillere så er det lettere å si det, pluss de triste skadene han selfølgelig. Men når han ikke er skadet..........-->

Jeg vil så absolutt beholde Emre. Både fordi han er en klassespiller på sitt beste, og skal vi være/bli en av de beste må vi ha slike spillere i stallen til å være "stallfyll". Altså stallfyll med gode spillere er vel ikke et minus. Spørsmålet da er vel om han vil være i Newcastle United. Håper han vil kjempe om en plass blant de tre på midten, eller to. Kan vel ikke huske at han har spilt en direkte dårlig kamp. Vi trenger Emre sine egenskaper å kvaliteter så ablsolutt!

Dessuten er det akkurat en Emre jeg saver på laget nå. Det er slike spillere det er gøy å se på, Emre sin teknikk å skudd!! ;D

Håper bare Emre er heltent på å forbli i Newcastle United, å realisere supporternes drøm om å bli en av de aller beste i England og ikke minst i Europa.
« Siste redigering: 24. Sep. 2007, 14:57 av David 7 »
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 26. Sep. 2007, 11:13 »
Har dessverre ikke Newcastle World, men utifra overskirften på nufc.co.uk virker det som Emre vil bli i Newcastle. Gode nyheter dette siden vi trenger midtbanespillere med hans kvaliteter.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 26. Sep. 2007, 11:41 »
"I am very happy to stay here, I want to play at Newcastle" bl.a. sier han.

Han sier han aldri har sagt at han vil dra noen plass.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #88 på: 13. Okt. 2007, 14:28 »
VI trenger en person som Emre når vi har skader. Som .feks Barton ute, så må kreative spillere som Emre være i stallen. Så min mening er at han må bli

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 17. Nov. 2007, 20:56 »
Emre - banens beste i kveld mot Norge...Vi ser hvordan han kan styre et lag med sine pasninger, teknikk og driv....Han var strålende!

La oss ikke håpe BigSam vraker Emre nok en gang, nå som vi endelig har han i form!