20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #60 på: 09. Sep. 2007, 15:36 »
Håper ikke vi mister Emre...han er en veldig god spiller og en fantastisk morsom spiller å følge med på! Han har en kreativitet ingen andre i Newcastle har, N'zogbia må være den nærmeste...

Emre har vel noen år igjen av kontrakten, så det er vel håp om å beholde han...og han har da heller aldri utrykt misnøye heller...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Sep. 2007, 16:11 »
Hvis Emre vil bort, så skal han bare få dra for meg. Men da må vi erstatte ham med en ny kreativ midtbanespiller. Vi må ha noen kreative sjeler i laget, hvis ikke vil vi ha store problemer med å vinne de kampene hvor vi trenger det lille ekstra.

Emre er i mine øyne en kreativ spiller som også jobber veldig hardt for laget. Slike spillere vokser ikke på trær. Med mindre du har overflod av penger og ikke gidder å bry deg om et økonomisk fornuftig lønnssystem som også spillerne synes er rettferdig. Men de spillerne er som regel ikke så veldig hardtarbeidende spillere. Emre tar godt tak begge veier, og jeg synes det vil være synd å skulle miste ham. Og jeg ser ikke hvorfor både Butt og Smith skal prioriteres foran Emre. Få Emre skadefri og i form nå, så vil han garantert forsterke midtbanen vår.

Men om Emre ikke vil konkurrere med Barton om en plass på midtbanen, så har han dog ingenting her å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 09. Sep. 2007, 16:18 »
Enig Jokke.
Vil være veldig synd å miste han, men jeg er skuffet over at han gir opp straks han ikke går rett inn på laget lengre. Dersom han ikke takler det skal han heller ikke være i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 09. Sep. 2007, 16:35 »
Okay, Joakim, vi dropper Sørlige vs. nordlige midtbanespillere-debatten her, den er utdebattert uansett.
Eller er jeg veldig enige med dere, Emre bør overtales til og bli eller Sam burde begynne å lete etter en erstatter snarest! Det er per dags dato ingen spiller i Newcastle som har hans kvaliteter i sin helhet, dessuten er han en personlig favoritt av meg, har likt han siden han spillte i Italia.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Sep. 2007, 16:45 »
Er litt synd å se dersom Emre virkelig drar, han er utvilsomt en "kreativ artist type", men han er langt ifra uerstattelig. Og spesielt med den stallen vi har nå så kan man jo spørre seg om Emre virkelig har en plass i dagens Newcastle.

Konklusjonen min blir at selv om jeg egentlig ikke vil at Emre skal dra, så er han langt fra den verste spilleren vi kan miste nå. Skal vi se det positive i det vil jeg anta at vi også her blir kvitt en relativt høy lønn til en spiller som dessverre har hatt litt for mange skader i løpet av sin tid på Tyneside.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Sep. 2007, 20:58 »
Emre er ikke uerstattelig så hvis han vil bort er det greit for meg. Han er en god spiller, men har sikkert høy lønn og vi kan vel få litt for han også siden han har noen år igjen av kontrakten. Så god som Sam har vært på overgangsmarkedet så skal det ikke bli noe problem å hente inn en erstatter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Sep. 2007, 22:03 »
Ser vel for meg det scenarioet der vi kjøper Deco som erstatter, jeg  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Sep. 2007, 22:08 »

Det hadde vært no! ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 09. Sep. 2007, 22:31 »

Akkurat hva vi hadde trengt, men Deco startet dessverre forrige Barca kamp foran Iniesta. Hvis Iniesta hadde blitt førstevalget denne sesongen og Deco hadde sitet mye på benken kunne en overgang lett ha skjedd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 09. Sep. 2007, 22:36 »
Hehe, den smileyen på slutten skulle understreke at dette var litt mer drømming enn direkte realistisk tenkning.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 09. Sep. 2007, 23:05 »
hehe, men siden han nå vil bort kan han ryke og reise. Altfor mye skadet, genial når han er god dog. Hent inn en KREATIV erstatter som går rett inn på laget. Denne spilleren kan ikke være like skadeforfulgt på noen måte, det går ikke.. da er det ikke vits å hente noen ny :P
men hvem kan være ideel??
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 09. Sep. 2007, 23:38 »
Hva med Riquelme? :)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Sep. 2007, 01:28 »
Jeg synes det er dumt om han forlater oss. Emre er som regel ikke en spiller det skulle være så vanskelig å erstatte, men det at han faktisk jobber veldig bra gjennom en hel kamp, gjør ham til en litt unik spiller som jeg hadde trodd ville passe utmerket inn i Allardyce sine planer. Jeg så for meg at midtbanen kom til å bli besatt av Emre, Geremi/Butt og Barton når alle var skadefrie, og det er jo faktisk en veldig balansert, slagkraftig og ikke minst kreativ midtbane.

Jeg vet ikke om jeg klarer flere kamper med Smith-Butt-Geremi. Om alt blir mye bedre når Barton kommer tilbake vil kun tiden vise, men i utgangspunktet mener jeg Emre burde starte når han er frisk, og ikke selges.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Sep. 2007, 16:21 »
Hva med Riquelme? :)

Nei! Han hadde nok ødelagt karrieren sin her.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #74 på: 11. Sep. 2007, 21:46 »
Forstår ikkje at Emre blir nesten genierklært av noen her. Emre har vert mye skadet siden han kom til oss i 2005. I tillegg så har han ikkje vert så jævla god når han har spilt for oss. Han har hatt sine kamper, men hvem har ikkje hatt det. Han er for liten og pinglete til å spille i PL.

For min del kan han bare reise, kommer ikkje til å savne han i det hele tatt.
Newcastlesupporter siden 1992