20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #45 på: 30. Aug. 2007, 11:52 »
Stemmer nok dessverre det ja, hentet fra danges Journal:

Sitat fra: Paul Gilder, The Journal
Allardyce will seek an update on Emre this morning. The Turkish international was injured on his first start of the season and his condition was last night unclear.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 30. Aug. 2007, 15:31 »
Pokker, vi trenger sårt en kreativ midtbane spiller. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 30. Aug. 2007, 15:47 »
Er så ekstremt frustrerende med Emre. Han kunne blitt en alldeles glimrende spiller for oss bare han kunne holdt seg skadefri.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 30. Aug. 2007, 16:36 »
Hvis han fortsetter denne skadetrenden tror jeg han blir solgt i januar eller til sommeren. Han er den eneste kreatvie spilleren vi har på midtne, vi må få inn en ny hvis han ikke blir kvitt alle skadene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #49 på: 30. Aug. 2007, 18:27 »
Jeg synes vi skal være tålmodige med Emre.Han er en fantastisk fotball spiller og jeg håper at skaden ikke er så ille..jeg håper at han kan komme kjapt tilbake igjen for oss.Han er en viktig brikke på midten der med sitt overblikk å kreativitet.I form så er det ingen tvil om at han holder ypperste nivå

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 30. Aug. 2007, 19:48 »
digger Emre jeg og, men må innrømme at jeg ikke tåler så veldig my mer skader nå(det gjelder forsåvidt Owen også)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 08. Sep. 2007, 22:06 »
Emre spilte hele kampen til Tyrkia borte mot Malta. Bare 2-2 for Tyrkia og det kan de umlig være fonøyd med. Uansett bra at Emre får matchtrening.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Sep. 2007, 22:18 »
Godt at den skaden han pådro seg mot Barnsley ikke var alvorlig! Han er nok tilbake mot Derby og tar Pattison´s plass i 16manns troppen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 09. Sep. 2007, 03:27 »
NEI ikkje Pattisons plass :'(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 09. Sep. 2007, 11:03 »
NEI ikkje Pattisons plass :'(

Jo i kamptroppen så....sa ikke plassen hans på benken.. :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Sep. 2007, 14:49 »
Hvis vi vil vinne ligacupen, så MÅ Pattison få spille!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Sep. 2007, 14:52 »
Emre drar antakeligvis til Galatasaray i januar. Han har nå selv uttalt dette, da Galatasaray skal være klare til å hente han i januar. Han er bak Smith, Geremi, Butt og Barton i midtbanekøen, som ble understreket da han ikke var med overhodet mot Wigan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 09. Sep. 2007, 15:00 »
Emre har jo snakket om å dra tilbake til Tyrkia helt siden han kom til Newcastle, så tar dette med en stor klype salt.

Link forresten?

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 09. Sep. 2007, 15:18 »
Jeg synes egentlig ikke Emre har noen tendens til å legge seg ned og griner i tide og utide. Jeg oppfatter han som en ganske ærlig og redelig type, som ikke gir seg uten grunn. Likevel er det et faktum at kreative midtbanespillere fra sydligere strøk tåler mindre enn hardtarbeidende hardhauser fra nordlige deler av Europa (med unntak av Gattuso, som utrolig nok er italiener). Vi kan ikke forvente å bruke Gattusos tåleevne som målestokk for Emre.

Dette synes jeg er en kunnskapsløs uttalelse. Du har studert mange (f. eks.) italienske midtbanespillere opp gjennom tidene ja?