20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre!
« Svar #30 på: 23. April 2007, 09:37 »
synd han hadde en dårlig kamp i dag, men vi vet hvordan han spiller i toppform....!
Jeg synes han var en av banens beste mot Chelsea. Sammen med Taylor og Bramble var han best for oss hvertfall.

Emre må ha fast plass på laget til enhver tid han er skadefri. Lurer på hvordan det blir når Sidwell kommer. Vi har Butt, som er i god form, og Parker, som vi vet kan prestere. Tror desverre vi må kvitte oss med enten Parker eller Butt. Vi får nok ikke igjen mange pundene for Nicky, og samtidig vil jeg aldri selge captain Scott. Dette blir et problem. Jeg tror den beste løsningen vil være å selge Butt. Jeg har likt det jeg har sett av ham denne sesongen, og han har vært en av våre beste spillere. Han er derimot ingen langsiktig løsning. Jeg tror Sidwell kan bli en veldig bra midtbaneterrier, og at Butt må ofres. Dermed har vi Emre-Parker sentralt, med Sidwell i bakhånd. Vi er avhengige av å ha tre sterke sentrale midtbanespillere. I tillegg har vi Dyer som også kan bekle en sentral offensiv midtbanerolle. Hvor godt Sidwell gjør det hos oss avgjør om han skal få fast plass i startelleveren (sammen med Emre!).

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. April 2007, 14:01 »
synd han hadde en dårlig kamp i dag,

Hvis det er Chelsea kampen du sikter mot, må jeg si at jeg synes Emre var knallgod den kampen. Kanskje vår beste spiller etter Taylor
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. April 2007, 23:59 »
Helt enig i mye av det Lerbakk sier her. Det blir for tynt på midtbana når vi får noen skader der, helt klart.

Emre er en kjempespiller i form. Han er klok, kriger, slår gode pasninger, fryktinngytende skudd og jobber som en helt. Å få han i form på midtbana sammen med eventuelt Parker/sidwell så ville vi kunne krige med topp 4 til og med. Men nå tilsier det selvsagt at vi får tilbake Owen og Ameobi fra skade, og at vi styrker forsvare våres.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. April 2007, 01:26 »
Legende... Levende legende.... ;)
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. April 2007, 15:01 »
Emre er en veldig viktig brikke av Newcastle laget, og jeg blir litt forundret over at noen heller vil se kombinasjonen Butt-Parker. Emre er etter min mening en av Newcastles top 3 beste spillere, sammen med Given og Martins. Han er ikke i verdensklasse men han er neimen ikke langt i fra. Når han spiller optimalt og er i form så er han vidunderlig. Tyrkisk stjerneskudd!

Emre er en stor liten spiller  ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #35 på: 25. Juni 2007, 11:46 »
Det har vært stille rundt den lille tyrkeren vår i det siste nå, men nå gleder altså Emre Newcastle fansen med å garantere at han blir i Newcastle også neste sessong.

Det er iallfall undertegnede meget glad for. Emre er en playmaker av rang som jeg nå håper vi får se det beste i under vår nye manager.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 25. Juni 2007, 12:00 »
Det er gode nyheter. Har egentlig veldig sansen for Emre, morsom spelartype som er knallgod når han er i form. Det største problemet med han er skadeproblema som som regel oppstår akkurat når han er på veg i form. Får Allardyce orden på dette har vi utvilsomt en klassespelar. Kan tenke meg at Big Sam også har sans for han sidan han er ei slags verdensstjerne som ikkje har vist sitt beste i Newcastle, og han er vel ikkje så veldig ulik Jay-Jay Okocha i spelestilen sjølv om han også er litt forskjellig. :)

folesvert

• Gjest
« Svar #37 på: 25. Juni 2007, 22:05 »
JAAAAAA ... supert (han ser vel at det satses ... og at det kan bli riktig morsomt til høsten).

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Juni 2007, 22:46 »
digger emre

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 25. Juni 2007, 22:54 »
Hvis han bare kan legge av seg de hypokondergreiene, og bli en ordentlig tøffing på banen (ala Gattuso), så har Emre et utrolig potensiale. I fjor hadde han en tendens til å bli "skadet" når det røynet litt på midten.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Juni 2007, 23:03 »
Hvis han bare kan legge av seg de hypokondergreiene, og bli en ordentlig tøffing på banen (ala Gattuso), så har Emre et utrolig potensiale. I fjor hadde han en tendens til å bli "skadet" når det røynet litt på midten.

Nå er du litt streng eller urettferdig med Emre her Eivind. Emre er da vittelig ingen Gattuso type. Gattuso takler så det smeller gjennom hele stadioen, kommer seg opp på beina og spiller ballen til Pirlo, Seedorf, Kaka eller en annen kreativ medspiller som finner på noe lurt. Emre derimot er ikke like taklingssterk, men heller den medspilleren som kan finne på noe lurt. Emre syns jeg heller kan sammenlignes med for eksempel Deco som jeg har frydet meg mye over å se på i Barcelona. Ikke like god som portugiseren, men noe samme typen. Begge mottar ofte ballen langt nede på egen halvdel, avanserer og kan løse opp de fleste situasjoner eller åpne de fleste forsvar med en utmerket pasning. I tillegg er likheten også tilstede i at begge to har et godt skuddbein og vet hvor målet står. Skal også sies at Deco også ofte blir "litt skadet" når det gås til i taklingene, men kommer seg som oftest på bena igjen. Det er ikke noe jeg liker, verken med Emre eller Deco, men de har så mange andre kvaliteter jeg liker at jeg får heller leve med denne felles "uvanen" deres.

Med en dyktig og autoriter manager som faktisk VET hva taktikk er for noe, tror jeg vi kan få se en meget god Emre denne sessongen. Iallfall HVIS han får lov å være den spilleren han egentlig er. Hvis vi derimot forventer oss en "Gattuso light" tror jeg nok heller vi blir litt småskuffet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Juni 2007, 23:21 »
Nå misforstod du meg, kyllingmann.

Jeg mente kun at Emre altfor lett går av banen med skade, og brukte Gattuso som et eksempel på det motsatte - en som ikke griner hvis han brekker en negl.

Jeg tenkte ikke spillemessig i det hele tatt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 26. Juni 2007, 16:16 »
Jeg synes egentlig ikke Emre har noen tendens til å legge seg ned og griner i tide og utide. Jeg oppfatter han som en ganske ærlig og redelig type, som ikke gir seg uten grunn. Likevel er det et faktum at kreative midtbanespillere fra sydligere strøk tåler mindre enn hardtarbeidende hardhauser fra nordlige deler av Europa (med unntak av Gattuso, som utrolig nok er italiener). Vi kan ikke forvente å bruke Gattusos tåleevne som målestokk for Emre.

Hvis deres observasjoner er korrekte, så er det selvsagt forbedringspotensiale der. Men vi kan aldri forvente at Emre skal bli like tøff som Gattuso er. Dersom Barton begynner å grine over en brukket negl derimot, da er det virkelig fare på ferde. For Barton er den som skal være vår Gattuso. Og Barton er attpåtil engelskmann og fengselsfugl.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #43 på: 27. Juni 2007, 20:45 »
Perfekt midtbanepar: Anker - Kreativ

Gattuso = Anker
Emre = Kreativ

Skjønner  :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Aug. 2007, 11:35 »
Stemmer det at Emre måtte ut med skade i Ligacupkampen mot Barnsley igår? Kan noen gi meg svar på det.......