20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Emre!
« Svar #15 på: 10. Mars 2007, 19:58 »
Ja. Helt enig. Håper han blir frikjent og kan fortsette i klubben. Denne spilleren kan fortsatt gi newcastle masse fremover!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Emre uskyldig!
« Svar #16 på: 20. Mars 2007, 16:03 »
Merkelig at ingen allerede har kommentert gladnyheten om at Emre ble blankt frifunnet for rasismebeskyldningene.
Personlig fryktet jeg det verste. Ikke for at jeg trodde at Emre nødvendigvis var skyldig. Men for at FA med denne saken kunne statuere et eksempel.  Timingen for høringen var dessuten i Emres disfavør. Siden forestående landskamp for Tyrkia må spilles i Tyskland p.g.a. tidligere spillerbråk, hvor Emre var ganske aktiv. Men bare det at "dommerne" kun trengte 12 minutter på å avsi full frifinnelse, tyder på at anklagene mot Emre måtte være utrolig tynne. Klagers vitneprov spriket visstnok så det holdt. Så da kan men nesten spørre om var det bare rett og slett et forsøk på å skade Emre og NUFC at det ble gjort til en sak? Et simpelt forsøk på å sette en konkurrent om E-cupplass ut av spill? -Nei, det blir bare å konspirere. Det beste er å legge hele saken bak seg og se fremover.
Så får vi håpe at Herta Berlin ikke lykkes i å raide Emre. Jeg vil gjerne ha han med videre i NUFC!

Livet er svart/hvitt!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Mars 2007, 17:06 »
Merkelig at ingen allerede har kommentert gladnyheten om at Emre ble blankt frifunnet for rasismebeskyldningene.
Personlig fryktet jeg det verste. Ikke for at jeg trodde at Emre nødvendigvis var skyldig. Men for at FA med denne saken kunne statuere et eksempel.  Timingen for høringen var dessuten i Emres disfavør. Siden forestående landskamp for Tyrkia må spilles i Tyskland p.g.a. tidligere spillerbråk, hvor Emre var ganske aktiv. Men bare det at "dommerne" kun trengte 12 minutter på å avsi full frifinnelse, tyder på at anklagene mot Emre måtte være utrolig tynne. Klagers vitneprov spriket visstnok så det holdt. Så da kan men nesten spørre om var det bare rett og slett et forsøk på å skade Emre og NUFC at det ble gjort til en sak? Et simpelt forsøk på å sette en konkurrent om E-cupplass ut av spill? -Nei, det blir bare å konspirere. Det beste er å legge hele saken bak seg og se fremover.
Så får vi håpe at Herta Berlin ikke lykkes i å raide Emre. Jeg vil gjerne ha han med videre i NUFC!

Den er selvsagt kommentert under Generelt--->FA gransker rasisten emre. Om du hadde scrolla deg litt ned under generelt så hadde du funnet den ;)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre uskyldig!
« Svar #18 på: 20. Mars 2007, 19:55 »
Han er vel fremdeles etterforsket for rasisme mot Watfords Al Bavhgvkåvdcvq ett eller annet? Kommer nok med en større nyhet når alt er klart!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Mars 2007, 21:57 »
Jeg har tenkt en del... og har gjort opp min mening om at det ikke gjør noe om vi selger emre til sommeren. Han skårer for lite mål, og har alt for lite assist. Han er god til å fordele baller ut til kantene osv, men dette tror jeg også en spiller som sidwell kunne klart. Han er i tilleg mye giftigere offensivt. Jeg føler i grunn at emre aldri har slått helt gjennom i PL og newcaslte. Kanskje han ville passet bedre i en klubb som f. eks arsenal? 

Vi er ikke et fintspillende lag, og emre blir kanskje litt for god for oss, hvis dere fatter hva jeg mener. Men hvis vi får en skikkelig spillesystem så vil han kanskje blomstre. For rollefordelingen på midten, og løpene til spissene og midtbanen er alt for dårlig.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Mars 2007, 22:07 »
Det største problemet med Emre er vel skadene. Det er så typisk at kvar gong han kjem i form blir han skada igjen. Ingen tvil om han er ein dyktig spelar som er meir enn god nok for Newcastle og tilfører sårt tiltrengt teknikk, men skadeproblema hans gjer at eg heller ikkje grine om han reiser til sommeren. Men håpar selfølgelig han blir og held seg skadefri. En utrulig morsom og dyktig spelar.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #21 på: 05. April 2007, 23:34 »
Jeg tror ikke at rasisme-beskyldningene vil være avgjørende om Emre blir i klubben eller ikke. Da er det heller andre faktorer slik som at styret mottar et "alt for godt bud", eller at Emre rett og slett vil til en bedre klubb. Spesielt ettersom han har fått så mye støtte fra klubben og fansen angående rasisme-saken, vil ikke det være noe problem..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. April 2007, 14:54 »
Håper disse anklagene har nok et oppspinn skapt av britisk presse. Emre er definitivt en spiller vi bør beholde. Som jeg har sagt i en annen tråd, selg heller Scott Parker. I de periodene han har vært skadefri har han hattt noen helt fantastiske kamper. Men probleme er selvsagt om skadene fortsetter. Hvis så, bør han nok selges. Samtidig har Parker også vært skadet en del..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. April 2007, 20:20 »
Scott Parker har vært betydelig mindre skadet enn Emre, såvidt meg bekjent. Dette er første sesongen Parker har hatt særlig skadeproblemer etter at han kom til oss.

Og hvorfor i all verden skal vi selge Parker? Parker og Emre skal begge beholdes. Parker er et rivjern av dimensjoner, som hovedsaklig bør ha defensive oppgaver, og bare tidvis hjelpe til offensivt. Parker har absolutt mulighet til å bli en meget, meget god defensiv midtbanespiller, dersom han får utvikle seg i rollen.

Emre har også egenskaper som er svært verdifulle i laget. Det finnes selvsagt bedre playmakere enn vår lille tyrker, men jeg tror ikke de er så veldig aktuelle for oss per dags dato. Ergo tror jeg vi er best tjent med å beholde både Emre og Parker.

I tillegg har vi Dyer. En litt annen spillertype enn Emre, som i tillegg kan alternere som spiss og ving (uansett side). En spiller som løper og løper og løper, som har ekstrem fart og god teknikk og som jeg har inntrykk av at lettere finner nettmaskene enn Emre og Parker.
Som backup for Parker har vi Butt. En aldrende, erfaren DM som sikkert vil gjøre manns jobb, når han må trå til.

Jeg ser ingen grunn til å gjøre noe som helst med midtbanen jeg. Men DERSOM Emre skulle forsvinne, så kan vi vurdere alternativer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. April 2007, 13:18 »

Og hvorfor i all verden skal vi selge Parker? Parker og Emre skal begge beholdes. Parker er et rivjern av dimensjoner, som hovedsaklig bør ha defensive oppgaver, og bare tidvis hjelpe til offensivt. Parker har absolutt mulighet til å bli en meget, meget god defensiv midtbanespiller, dersom han får utvikle seg i rollen.

Der har du et godt poeng. Jeg liker absolutt Parker. Han gir alltid 100 prosent. Hvis han får rendyrket rollen sin som defensivt anker kan han være en nøkkelspiller for castle. Skadesituasjonen i castle har derimot medført at han har hatt den offensive rollen,mens Butt har hatt den defensive. Og slikt blir det jo bare tull av. Kanskje dette forandrer seg neste sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. April 2007, 12:01 »
Det er en kjempenyhet!

At Emre blir er noe av det beste som kunne hendt oss. Og det er nesten en nysigning i seg selv.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. April 2007, 12:15 »
Nå begynner du å høres ut som Roeder du.

At Emre blir er som en ny signering og at Ameobi er bedre/like god som Crouch.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. April 2007, 22:51 »
Vel, i denne sammenhengen har jeg ingenting imot å høres ut som Roeder.

Crouch/Ameobi gidder jeg ikke kommentere. Har sagt mitt om det.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. April 2007, 02:06 »
Dette var utrolig gode nyheter!! synd han hadde en dårlig kamp i dag, men vi vet hvordan han spiller i toppform....!

My hero - Emre
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. April 2007, 02:34 »
YAY!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]