20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferdinand10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre
« på: 23. Juli 2006, 05:47 »
Man kan si mye positivt om denne spilleren, f.eks hvordan han sliter og jobber for laget, eller hvordan han scorer mål ( slike som vi så på åråsen igår)

Men én ting irriterer meg, det er hvordan han bare dreit i supporterene etter LSK kampen, og nekta å skrive autografer. Jeg var blandt de som sto foran i køen, og kan huske hvor bittert det var da Emre sa "sorry brothers " og bare tusla sin vei. Den eneste spilleren som nekta å skrive autografer. Skal innrømme at jeg har mistet endel respekkt for denne spilleren. Noen andre som følte det samme igår?

P.S, Ja, jeg er endel full nå, så det er sikkert ett par skriveleifer i innlegget mitt. Håper folk driter i dem og heller fokuserer på hovedtemaet
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 09:47 av EivindI »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Emre...
« Svar #1 på: 23. Juli 2006, 12:20 »
Tja, nå var ikke jeg utenfor Åråsen å ventet på spillerne etter kampen i går. Men Emre var svært vennlig på Jessheim på Torsdag hvor han skrev under flere autografer og tok bilder. Den dagen var det heller Solano som virket litt mer gretten.. Men de er jo bare mennesker de også, så skjønner at de ikke orker "maset" hver eneste dag. Selvom det er kjipt for oss supportere.

Altså tror jeg ikke Emre er en drittsekk til vanlig, selvom han kanskje var det i går.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre...
« Svar #2 på: 23. Juli 2006, 15:15 »
Jeg skjønner Emre godt jeg etter å ha spilt 90 minutter fotball i 30 graders varme.

Som Kesse har helt rett i, så var Emre en av de spillerne som tok seg best tid på Jessheim Stadion og da var han ihvertfall hyggelig.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre...
« Svar #3 på: 24. Juli 2006, 00:49 »
Aa... Emre var en av de som jobba mest i går så skjønner'n om han vil sette seg ned i godstolen med en kald pils, hehe. Det fortjente'n hvertfall :)

koolert

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre...
« Svar #4 på: 24. Juli 2006, 17:55 »
Jeg fikk både autograf på drakten og bilde sammen med Emre etter kampen. Han ba meg til og med om å ta et nytt pga det første ble litt dårlig. :)

edit: Jeg vil heller si at jeg var skuffet over de fleste newcastle spillerne, med tanke på at kun steven taylor kom bort og takket for støtten når kampen var blåst av... det er noe jeg synest alle lag bør gjøre.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre...
« Svar #5 på: 24. Juli 2006, 22:49 »
flere av dem gjorde det faktisk. shola takket, ramage, o'brien, luque etc. men taylor og given takket best!
Andreas Martins

koolert

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre...
« Svar #6 på: 24. Juli 2006, 23:28 »
Sitat fra: "amt"
flere av dem gjorde det faktisk. shola takket, ramage, o'brien, luque etc. men taylor og given takket best!

Vel, å stå midt på banen og takke, er ikke helt det samme som og komme bort til publikum og takke. Noe som bare taylor og given gjorde. (glemte given, my mistake)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre...
« Svar #7 på: 31. Juli 2006, 15:11 »
Så lenge Emre i det minste kunne si "Sorry Brothers" før han gikk sin vei, så synes jeg det er greit. For meg tyder det på at han rett og slett bare hadde en dårlig dag, og ikke orket å skrive autografer. Ihvertfall hvis han var velvilligheten selv på trening dagen i forveien. Du skal ha lov til å være sliten etter en så god kamp som Emre etter rapportene gjorde mot LSK.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Emre...
« Svar #8 på: 05. Aug. 2006, 00:04 »
Spillerne skylder absolutt å takke supporterne for støtten etter hver kamp, og når man møter supportere fra et annet land i Europacup-sammenheng bør man helst ta seg god tid til å skrive autografer og slikt etterpå. Mulig Emre var sliten etter kampen, men jeg synes faktisk ikke så veldig synd på han uansett...

djmattis

• Gjest
Emre...
« Svar #9 på: 05. Aug. 2006, 14:12 »
Jeg bekymmrer meg ikke så mye over at de ikke kom, men syns det var rart.
Vi sto jo så pent og klappet dem ut av stadion, hadde ikke gjort noe om de tok turen bortom og takket.
Kanskje de syntes vi ikke heiet nok??

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Emre!
« Svar #10 på: 10. Mars 2007, 02:25 »
For en mann...! Jeg synes det virkelig er storsinnet av emre at han etter disse to månedene går ut og takker fansen, manageren og klubben for all støtten han har fått etter rasismeanklagene... Det har jo vært spekulert i om han ikke har fått spille fordi klubben ville holde han unna rampelyset under denne perioden, men jeg tror det er noe tvilsomt at de skulle la være å bruke en toppklasse spiller på grunn av utenomsportslige anklager. Det ville blitt som om Liverpool ikke skulle brukt Riise under denne perioden, eller hvis man skulle fulgt en slik regel ville nok George Best eller Garrincha aldri fått spille fotball!

Anyways, denne tråden er for å hylle min favorittspillere i newcastle for tiden, og en av mine absolutt favorittspillere gjennom tidene! Emre er en førsteklasses spiller og en meget hyggelig mann!

Turk of the toon!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre!
« Svar #11 på: 10. Mars 2007, 12:15 »
Helt enig. Jeg håper dette rasismetullet bare er oppspinn og at Emre fortsetter i Newcastle.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Mars 2007, 12:30 »
Har likt Emre hvert sekund han har vært i klubben. Fenomenal midbanespiller! Håper han kliner til med en supersesong neste år.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Mars 2007, 18:23 »
Fint å høre at folk er enig!

Håper virkelig ikke han forlater klubben uansett dom! Men kan ikke skjønne at han skal være rasist. For det første er han en minoritet på flere måter. For det første er han innvandrer i England. Dessuten er hans beste venn i klubben Obafemi Martins!

Nei, disse anklagene er surr. Vi har en liten hissigpropp, men betyr ikke at han er rasist!

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Mars 2007, 19:10 »
er det noen andre spillere i pl som har blitt dømt for rasisme? Hvor mange kamper fikk de?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /