20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #375 på: 21. Mai 2008, 13:13 »
Eg synst Barton er bedre enn Emre. Og det gir meg lite at Emre briljerar i EM, når han ikkje gjer det i Newcastle. Eg vil at han skal briljera for oss viss han får sjansen ein sesong til.
Emre og Turan på midtbana vår? Nei takk. Selg Emre, kjøp Turan.

men desverre kan vi ikkje planleggja med Barton framover...Så midtbana treng sårt forsterkingar!!!

Jeg har sett alle kampene til castle i år og barton har kun vært brukbar i de siste kampene. Det verste eksempelet jeg så var da castle stilte i en 4-4-2 formasjon med emre på venstrekant og barton og butt på midten. Barton jobbet overhodet ikke, noe som medførte at Emre måtte gå inn og ta seg av den springinga som barton skulle ha gjort. Dette medførte at defensivt svake Zog ikke fikk hjelp bakover. Den kampen tapte vi.

Barton holder på ballen alt for lenge, mange ganger har han blitt løpt opp av motspillere og frakaklet ballen. Har også hatt noen skumle tversoverpasninger.Dog har han som sagt vært bedre de siste kampene. Likevel mangler han mye av det Emre besitter: løpskapasitet, innlegg, og evnen til å vri spillet med geniale langpasninger.

Årsaken til at Emre ikke har brilijert i fjor var skadene, men sesongen før var han meget god. Og en fit Emre er spiller mer enn god nok for midtbanen castle besitter..
« Siste redigering: 21. Mai 2008, 19:00 av InspectorC »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 21. Mai 2008, 15:14 »
At en Emre i form er god nok til å spille fast på Newcastle er det nok ingen som betivler, men når du er skadet store deler av sesongen kommer du deg aldri i form og greier ikke bidra. På den ene siden vil jeg gjerne beholde Emre for hvis han greier å gå en sesong uten de store skadene har vi en kjempe spiller. Men problemet er at dette virker utenkelig og da er det kanskje lurt å selge han og heller få inn en spiller som gjennom en hele sesong bidrar mer ute på banen.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 21. Mai 2008, 17:09 »
problemet er at folk har fått et forvridd bilde om at emre har vert skada heile sesongen fordi han ikkje blei satsa på av bs, når emre har satt på benken i nærmere 15 kamper der han fikk 3-4 innhopp under bs tilseier at han ikkje var skada, men heller en mann som bs ikkje ville ha i sitt nazilag med nullkreativitet og folk som knekker føtter og skaller hode av folk..
- carry on!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 21. Mai 2008, 17:59 »
Du har ikke tenkt på at kanskje grunnen til at Emre ikke var skadet da var fordi han ikke spilte? Med en gang Emre begynnte å spille mer ble han igjen skadet. Jeg er forsåvidt enig at Big Sam burde brukt en spiller som Emre mer, men det er ikke rart at Emre holder seg skadefri når han bare sitter på benken.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 21. Mai 2008, 18:18 »
problemet er at folk har fått et forvridd bilde om at emre har vert skada heile sesongen fordi han ikkje blei satsa på av bs, når emre har satt på benken i nærmere 15 kamper der han fikk 3-4 innhopp under bs tilseier at han ikkje var skada, men heller en mann som bs ikkje ville ha i sitt nazilag med nullkreativitet og folk som knekker føtter og skaller hode av folk..

Greit nok du elska Emre over alt på jord, men går an å vera litt sakleg.

Alle her inne ynskjer at Emre skal vera skadefri og spela kampar for oss, men ærleg talt, kor lenge skal vi vente? Vi MÅ kjøpa ein erstattar for Emre i sommar, så får heller Emre kjempe seg inn på laget når han føler for det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 21. Mai 2008, 18:58 »

Greit nok du elska Emre over alt på jord, men går an å vera litt sakleg.

Alle her inne ynskjer at Emre skal vera skadefri og spela kampar for oss, men ærleg talt, kor lenge skal vi vente? Vi MÅ kjøpa ein erstattar for Emre i sommar, så får heller Emre kjempe seg inn på laget når han føler for det.

Emre er skadefri. Nå trenger han bare å komme i form. Vi bør heller kjøpe en erstatter for Barton som faktisk blir borte halve sesongen

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 21. Mai 2008, 19:03 »

Helt enig. Emre ble jo satt på benken under Big Sam. Barton fikk spille fordi a) han er britisk og b) Sam hadde behov for å forsvare kjøpet sitt

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #382 på: 21. Mai 2008, 19:09 »
eg er jo høyst sakelig og ka er vitsen med å ha en spiller på benken i 10 kamper på rad for å unngå skader?? da kan han vel heller ikkje sitte på benken og la en spiller som er skadefri sitte der.. men koffor skjedde ikkje det?? fordi emre ikkje var skadefri og bs valgte å vrake han.. og folk som seier at han har vert i dårlig form, han har spillt 9 kamper for newcastle i år, har 5-6 assist og har vel scora 2 mål?? gi meg en midtbanespiller i newcastle som har en bedre statistikk en det??
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 21. Mai 2008, 19:11 »
eg er jo høyst sakelig og ka er vitsen med å ha en spiller på benken i 10 kamper på rad for å unngå skader?? da kan han vel heller ikkje sitte på benken og la en spiller som er skadefri sitte der.. men koffor skjedde ikkje det?? fordi emre ikkje var skadefri og bs valgte å vrake han.. og folk som seier at han har vert i dårlig form, han har spillt 9 kamper for newcastle i år, har 5-6 assist og har vel scora 2 mål?? gi meg en midtbanespiller i newcastle som har en bedre statistikk en det??

Barton..DOOOOO  ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 21. Mai 2008, 19:12 »
Hvis jeg skjønte det fredd skrev riktig sa han ikke at han satt på benken for å unngå skader, men at det sikkert var grunnen til at han ikke ble skadet. Emre har vel aldri klart å spille 10 kamper på rad for Newcastle før han ble skadet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 21. Mai 2008, 19:28 »
Hvis jeg skjønte det fredd skrev riktig sa han ikke at han satt på benken for å unngå skader, men at det sikkert var grunnen til at han ikke ble skadet. Emre har vel aldri klart å spille 10 kamper på rad for Newcastle før han ble skadet.

Godt at hvertfall noen kan lese. Mener selvfølgelig ikke at vi skal ha en spiller på benken for at han skal unngå skader, men Human mener vi har et forvridd bilde av Emres skadesituasjon i år siden han i høst var frisk og da satt mye på benken. Jeg mener, som Geir skriver at dette helt klart er en grunn til at han ble forble skadefri. Når Emre bare sitter på benken skal det ikke så mye til for å ikke pådra seg skader.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 21. Mai 2008, 19:59 »

Du er ikkje sakleg når du kallar Big Sam sitt lag for nazilag osv. Sjølv om du ikkje likte han så går det an å vera sakleg og ikkje overdriva alt til 10 000 gonger det det er!

Hehe du skjønte vel det fredd skreiv? Og du skjønnar vel at Emre ALDRI har prestert stabilt over tid for oss. Eg vil no heller ha ein som er skadefri ein heil sesong og bidreg til at vi vinn enn ein fin statistikk som du har kun fordi du nettopp er ute med skade 90% av tida for så å spela maks 2-3 gode kampar på rad.

Men som eg har sagt 10 gonger snart, og med fare for å gjenta meg :P Eg vil gjerne at Emre skal spela i Newcastle neste sesong, og håpar han held seg skadefri over lang tid slik at han kan prestera på det nivået vi veit han er god for, og helst på det nivået dykk Emre-elskarar meinar han er på. For då bør han enda på ca 20 assist og ca 10mål...eller lyg statistikken?  ;)

Ja vi treng ein erstattar til Barton, han kan vi ikkje planleggje neste sesong med, han er meir ein bonus evt. Men samtidig synst eg då med bakgrunn på denne sesongen Emre har hatt og alle sesongane han har hatt i Newcastle sett under eit at vi ikkje kan planleggje neste sesong med at han skal vera 1 valg utifrå form og fitness osv. Tek eg så feil her? Greit nok vi har Geremi som backup og det spørst korleis vi skal spela med tanke på vi har Butt, Milner og Zoggy. Men for 11 gong, VI TRENG MINST 2 midtbanespelarar inn i sommar, top notch, rett inn på laget ... Eller tek eg feil her og?
« Siste redigering: 21. Mai 2008, 20:01 av lgrinde »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 21. Mai 2008, 20:45 »
Vi kan overhodet ikke legge planer som involverer Barton. Hvis han i det hele tatt blir i klubben, så er han neppe tilgjengelig før et godt stykke ut i sesongen. Det betyr at vi må ha inn en spiller i hans sted. Samtidig må vi vurdere om vi kan satse på Zog i Emres planlagte posisjon, eller om vi trenger å kjøpe inn en ny spiller i Emres sted også.

Og så er spørsmålet hvor stort behovet for et nytt anker er.
Med Bartons fengselsstraff mener jeg det bør nedprioriteres.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 22. Mai 2008, 00:23 »

Du er ikkje sakleg når du kallar Big Sam sitt lag for nazilag osv. Sjølv om du ikkje likte han så går det an å vera sakleg og ikkje overdriva alt til 10 000 gonger det det er!

\
har ingenting med sakeligheit å gjere, har med definisjoner.. fakta eg kom med i kommentaren var høgst sakelig.

om du vil kalle det drillofotball, maskinfotball, nazifotball er vel et definisjonspørsmål du kan stille deg sjølv..
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 22. Mai 2008, 00:26 »

Godt at hvertfall noen kan lese. Mener selvfølgelig ikke at vi skal ha en spiller på benken for at han skal unngå skader, men Human mener vi har et forvridd bilde av Emres skadesituasjon i år siden han i høst var frisk og da satt mye på benken. Jeg mener, som Geir skriver at dette helt klart er en grunn til at han ble forble skadefri. Når Emre bare sitter på benken skal det ikke så mye til for å ikke pådra seg skader.
ja du antar at han hadde vert skada om han hadde spillt, vel eg antar at ameobi hadde scora 20 mål + denne sesongen om han hadde spelt... å bruke antagelser som argumentasjon er som å pisse i motvind... .,....
« Siste redigering: 22. Mai 2008, 01:24 av Human »
- carry on!