20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #315 på: 06. Mai 2008, 17:28 »
Hvor aktuelt er det å selge Emre, ser at han ikke får den tillit han fortjener i NUFC.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #316 på: 06. Mai 2008, 17:51 »
Med så mye støtteapparat som klubben nå har, så tror jeg vi har speidere i både krinker og krokker å ser etter spillere av alle slag. Blir en spennende sommer det skal i allefall være sikkert.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 06. Mai 2008, 21:00 »
han fikk ikke tillit under bs, og han har vert skada siden stoke kampen så vi har vel tilgode å se om han får tillit under keegan.. men det får vi nok svar på i sommer om han blir eller blir solgt. Hadde sikkert vert lurt å vente til etter em for å sjå korleis han spiller der
- carry on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 06. Mai 2008, 22:37 »
han fikk ikke tillit under bs, og han har vert skada siden stoke kampen så vi har vel tilgode å se om han får tillit under keegan.. men det får vi nok svar på i sommer om han blir eller blir solgt. Hadde sikkert vert lurt å vente til etter em for å sjå korleis han spiller der

EM i 2012? Kanskje han er skadefri innen den tid...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #319 på: 07. Mai 2008, 01:16 »
wow har du skreve materialet ditt sjøl mr. Standup, trur eg leeeeeeeer meg ihjel.. men er ikkje heilt sikker, trur kanskje eg griner litt på dine vegne egentlig
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 07. Mai 2008, 10:43 »
Vel, med tanke på hvor mye skadet han er her kan man nesten ikke forvente at han skal holde seg frisk et helt EM. Har vel nesten aldri vært så lenge skadefri i Newcastledrakt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 07. Mai 2008, 13:02 »
Altså, han har vært skadet siden Stokekampen i januar. Skaden var ikke ille nok til at det hindret han i å meie ned en motspiller og pådra seg et tåpelig rødt kort.

Hvis han har vært ute i 5 måneder pga en liten filleskade, hva får deg da til å tro at han skal være frisk nok til å spille under EM om en måned?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 07. Mai 2008, 13:03 »
Altså, han har vært skadet siden Stokekampen i januar. Skaden var ikke ille nok til at det hindret han i å meie ned en motspiller og pådra seg et tåpelig rødt kort.

Hvis han har vært ute i 5 måneder pga en liten filleskade, hva får deg da til å tro at han skal være frisk nok til å spille under EM om en måned?

Jeg har et argument for. Er han ikke alltid frisk til å spille landskamper?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #323 på: 07. Mai 2008, 13:26 »
ka veit du om at skaden er en fillesak??? ankelskade kan vere så uuuuutrolig masse forskjellig at den kommentaren der blir så ufattelig useriøs.. btw finst fleire spillere som har blitt skada under en kamp og spillt ferdig kampen for så å verdt ute jeevli lenge..
- carry on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 07. Mai 2008, 15:03 »
Jeg har vanskelig for å tro at en spiller som klarer å fullføre en kamp kan bli skadet i 5 mnd ++++ etterpå. I såfall er det sjelden, men det medisinske vinduret Emre kan vel kanskje klare det...

Uansett om denne skaden er alvorlig da, ser du for deg at han skal bli skadefri og i superform til EM som starter om 1 måned?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 07. Mai 2008, 15:10 »
Hvordan en person kan rakke ned på Butt ved hver anledning som kanskje er grunnen til at vi ikke har rykket ned i år, men samtidig benytter enhver anledning til å rose Emre som konstant har vært skadet hele tiden mens han har vært i Newcastle er langt over min fatteevne.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 07. Mai 2008, 15:17 »
Hvordan en person kan rakke ned på Butt ved hver anledning som kanskje er grunnen til at vi ikke har rykket ned i år, men samtidig benytter enhver anledning til å rose Emre som konstant har vært skadet hele tiden mens han har vært i Newcastle er langt over min fatteevne.

Samme her. Mye her inne på forumet som er over min fatteevne :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 07. Mai 2008, 15:35 »

Laaaaaaaangt over min og...samme som ein del anna her inne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 07. Mai 2008, 16:07 »
Det er en vits.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #329 på: 07. Mai 2008, 16:27 »
Trodde Emre hadde gått i aske jeg..:D Kanskje vi får se ham på søndag?  ::)