20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #195 på: 31. Mars 2008, 01:22 »
Han er ikkje brukande til backup engang han er jo berre skada året rundt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 31. Mars 2008, 03:09 »
Sam meinte nå  at han var god nok som backup for Geremi og Smith..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #197 på: 31. Mars 2008, 20:41 »
Han er ikkje brukande til backup engang han er jo berre skada året rundt.

Holder han seg skadefri å i form så såklart er han god nok for oss ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 04. April 2008, 15:01 »
Emre skadet ankelen sin i reservelagskampen denne uken(selvfølgelig), og er ute i nye to uker. Når skal det ta slutt?!?

Har vært en fæl sesong for Emre, først en idiotisk manager, så en haug med skader...Emre er en strålende spiller vi absolutt har bruk for, men nå er jeg redd det bli Galatasaray for Emre i sommer..er redd KK er lei skadene hans og dermed selger han til sommeren..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. April 2008, 15:33 »
Jeg er faktisk ikke redd for dette.
Det kan fort hende at Emre forsvinner. Men han har vært så ekstremt vanvittig skadeplaget at det egentlig ikke plager meg nevneverdig.
Jeg har ikke lyst til å se Emre gå, men det kan hende at det er til det beste for både spiller og klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 04. April 2008, 16:22 »
Eg har lyst til å sjå han gå. Han har vore ekstremt skadeplaga samtlige sesongar i Newcastle, og det ser ikkje ut til å ta slutt. Når han har spilt har han hatt en del bra kampar, men også ein del dårlige. Uansett er han ikkje så god at det er verdt å vente på at han skal få seg et par kampar før han må ut 2-3 veker igjen.
Mannen er berre ein stor utgiftspost som ikkje tilfører laget noko som helst.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. April 2008, 17:11 »
Eg har lyst til å sjå han gå. Han har vore ekstremt skadeplaga samtlige sesongar i Newcastle, og det ser ikkje ut til å ta slutt. Når han har spilt har han hatt en del bra kampar, men også ein del dårlige. Uansett er han ikkje så god at det er verdt å vente på at han skal få seg et par kampar før han må ut 2-3 veker igjen.
Mannen er berre ein stor utgiftspost som ikkje tilfører laget noko som helst.

Heilt einig! Synd, men slik er fotballen. Eg har sagt før at han kan vera grei å ha som backup, men nesten for mange skadar til å kunne vera det og. Dessuten ha han sikkert ei skyhøg lønning.

SELG!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. April 2008, 18:09 »
Synd er det, men Emre har enda ikke vært så god i Newcastle at jeg kan si at vi burde tviholde på han enda en sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #203 på: 07. April 2008, 04:37 »
Jeg synes da Emre idet minste burde få neste sessong til å vise seg fram på om han holder seg skadefri.Men såklart har vi spillere som er skada hele tiden så går ikke det heller.Men greier Emre å holde seg skadefri så synes jeg han burde få neste sessong som siste sjangse.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #204 på: 07. April 2008, 10:39 »
Ja, jeg er å lyste på å se om vi kan få Emre skadefri neste sesong. Det hadde vært glimrende, for Emre i form er fantastisk.
Men det er disse skadene da, håper han kan bli kvitt de, slik at han for vist seg frem for Keegan..
Jeg gir han neste sesong. Vist han er skadet store deler av den, da kan vi cashe inn litt penger med et salg på han.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 07. April 2008, 15:59 »
Enig i det de to før meg her sier, særlig nå som vi har en manager som spiller offensiv fotball. Keegan sa jo også når han ble ansatt han han alltid hadde hatt typer som Emre på lagene sine, og jeg tror Emre vil blomstre mer under en slik type trener enn han gjorde under f.eks Allardyce. Men så var det disse skadene da...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 07. April 2008, 16:31 »
Selg, selg, selg. Vi kan få inn andre som er minst like gode, og som faktisk spiller fotball!

Drømmen hadde vært Bentley, for min del.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 07. April 2008, 16:36 »
Selg, selg, selg. Vi kan få inn andre som er minst like gode, og som faktisk spiller fotball!

Drømmen hadde vært Bentley, for min del.

Som sagt heilt einig. Selg selg selg. Bentley hadde vore fantastisk :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 07. April 2008, 17:06 »
Han er vel også på vei bort, men vil heller til en klubb med e-cup spill enn oss...

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 07. April 2008, 18:43 »
Vil helst beholde Emre. Har lyst til å se han i form i Newcastledrakta neste sesong, og virkelig la han briljere. Men tror det er viktig at de lar han hvile seg og trene godt og skadeforebyggende over lang tid nå. Mer som de muligens (?) gjorde hos Viduka nå. Han ble meldt skadet selv om det gikk rykter blant annet fra Radar om at han var frisk. Emre trenger nødvendigvis ikke å spille noe i år, la han heller komme knallsterkt og skadefri til neste sesong.