20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #180 på: 06. Feb. 2008, 14:09 »
Nå ble jeg fantastisk glad! :D :D :D

Min favorittspiller på Newcastle de siste 2-3 årene.

Syntes virkelig synd på Emre under Allardyce. Makan til behandling. Får håpe han reiser seg nå og viser oss alle at han er en meget god fotballspiller.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 06. Feb. 2008, 15:52 »
Tror nok Keegan har pratet med Emre ang han fremtid i klubben og hvis Emre får den "leder rollen" i kreativitet på midten kan han virkelig blomstre. Han er en god spiller med få svakheter teknikk og passningsmessig.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #182 på: 06. Feb. 2008, 16:28 »
Får vi ut potensialet til Emre, så har vi verkeleg ein klassespelar! Trur Keegan er rett mann til det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #183 på: 06. Feb. 2008, 23:05 »
Emre i Newcastle fro alltid?
Ja, vist han holder seg skadefri, å iallefall ja vist han for Carrick ved sin side sentralt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 06. Feb. 2008, 23:08 »
Nå ble jeg fantastisk glad! :D :D :D

Min favorittspiller på Newcastle de siste 2-3 årene.

Syntes virkelig synd på Emre under Allardyce. Makan til behandling. Får håpe han reiser seg nå og viser oss alle at han er en meget god fotballspiller.

helt enig, Emre har også vært min favorittspiller en stund.. Da folk trodde han skulle gå ble jeg veldig "lei meg".... Denne nyheten er intet mindre enn en fantastisk nyhet for Newcastle. I tillegg til at han nå kommer til å få spille mye mer enn under Allardyce
Toon till I die.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #185 på: 06. Feb. 2008, 23:20 »
så fantastisk hærlig og høre at Emre blir i newcastle! en av de beste etter mein mening!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #186 på: 13. Mars 2008, 08:39 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1263491,00.html
Da sikter Emre seg inn mot Fulham kampen. Håper du er i kanon form allerede da, å hjelper oss å vinne kamper.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #187 på: 27. Mars 2008, 03:38 »
Jeg er en Emre fan selv.Denne kreative ballkunstneren håper jeg greier å holde seg skadefri å i toppform.For Emre i form er klasssssse og en fantastisk fotballspiller i mine øyne!.Han i form for oss er uten tvil en nøkkelspiller så veldig gledlig å høre at han vill bli ut sin tid her.Veldig happy news :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Mars 2008, 08:36 »
Jeg er en Emre fan selv.Denne kreative ballkunstneren håper jeg greier å holde seg skadefri å i toppform.For Emre i form er klasssssse og en fantastisk fotballspiller i mine øyne!.Han i form for oss er uten tvil en nøkkelspiller så veldig gledlig å høre at han vill bli ut sin tid her.Veldig happy news :)

Kan ikkje hugsa at eg har sett han, sånn som du beskrive han, stabilt over lang tid...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #189 på: 27. Mars 2008, 18:13 »

Kan ikkje hugsa at eg har sett han, sånn som du beskrive han, stabilt over lang tid...

Hva babbler du om nå? Jeg skriver at en Emre i form å skadefri er uten tvil en nøkkelspiller for oss å ikke minst en klassespiller.Vet at han har sliti med skader men bare pointerte hvor god å viktig han er for oss i form å skadefri.Skjønner?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Mars 2008, 18:51 »
Emre er veldig, veldig god, når han er i form og skadefri. Men hvor ofte er han egentlig det? Jeg er redd at vi tjener mer på å selge ham, enn å beholde ham. Og det gjør meg veldig vondt å innrømme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Mars 2008, 19:03 »
Jeg håper da for guds skyld at vi beholder Emre! Han er en veldig god fotballspiller, han er en spillertype vi ikke har maken til  blandt dagens midtbanespillere i Newcastle. Per dags dato er han også den eneste som får stempelet som GOD på dødballer.

At Emre er skadet mye er selvsagt svært synd. Jeg tør påstå at hadde BigSam spilt Emre og Martins i nøkkelroller så hadde han fortsatt vært manager i Newcastle, den kan dere tolke dithen dere selv vil ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Mars 2008, 19:06 »
Jeg er en stor beundrer av Emre, men nok får være nok. Enten får han ta en Owen, og bli kvitt skadene (enn så lenge), ellers så ser jeg ikke noe vits i å beholde han...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. Mars 2008, 20:07 »

Hva babbler du om nå? Jeg skriver at en Emre i form å skadefri er uten tvil en nøkkelspiller for oss å ikke minst en klassespiller.Vet at han har sliti med skader men bare pointerte hvor god å viktig han er for oss i form å skadefri.Skjønner?

Hehe babbla eg? :o  Det eg meinar er at Emre er altfor mykje skada. Og han har aldri vore ein stabil klassespelar for oss over lengre tid. Ja han glimtar til i eit par kampar og kan vera med å avgjera dei, men for så å vera skada lenge. Men verte han kvitt skadane sine so er han ein spelar vi absolutt må beholda. Per dags dato er det kanskje ikkje så mange bedre spelarar som vil komma til oss uansett. Uansett god backup.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #194 på: 31. Mars 2008, 01:14 »

Hehe babbla eg? :o  Det eg meinar er at Emre er altfor mykje skada. Og han har aldri vore ein stabil klassespelar for oss over lengre tid. Ja han glimtar til i eit par kampar og kan vera med å avgjera dei, men for så å vera skada lenge. Men verte han kvitt skadane sine so er han ein spelar vi absolutt må beholda. Per dags dato er det kanskje ikkje så mange bedre spelarar som vil komma til oss uansett. Uansett god backup.

Hehe delvis enig med deg.God backup? Han er en soleklar førstelags spiller for oss å ikke noe backup.Altfor god til å sitte på benken så klar i første elveren fra start av eller muligens i rotasjon.Kommer annpå situasjon det..
« Siste redigering: 31. Mars 2008, 01:16 av BallaJazz »