20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #165 på: 13. Jan. 2008, 12:24 »
Emre har aldri vore stabilt god for oss. Men grei backup.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 14. Jan. 2008, 21:26 »
Emre er ihvertfall aaaaltfor god til å være en backup-spiller, da forsvinner han garantert
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 15. Jan. 2008, 16:17 »
Det har du rett i, Tommy. Og jeg tror ikke Emre selv har vært spesielt godt fornøyd med situasjonen han har funnet seg i etter Bartons skadecomeback. Han har riktignok aldri prestert stabilt godt for oss, men det betyr selvsagt ikke at han kan være backup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. Jan. 2008, 21:55 »
Gler meg til å høyra kva Emre-elskarane/smith-hatarane har å sei no, til Emre sitt raude kort. 30 min ut i ein veldig viktig kamp, både for han sjølv og laget.

Smart.

Jaja slikt kan skje alle, både smith og emre ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 16. Jan. 2008, 22:33 »
Smith valgte i det minste å få det røde når kampen var over. Emre gjorde det midtveis i det som skulle bli en festforestilling.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 17. Jan. 2008, 15:19 »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 17. Jan. 2008, 15:42 »
Det er vel sånn det går når man er idiot. Tre kamper er helt riktig for en så stygg tackling...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 17. Jan. 2008, 16:00 »
Stoke spilleren sin var minst like ille. Hoppa inn i Emre med strak fot.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 17. Jan. 2008, 17:58 »
Når Smith får to kamper for å ha kjefta på dommer over et annullert mål mot ManU, så må jo Emre få tre kamper for dette.
Jeg ville redusert utestengelsen med én kamp, og gjort det samme for Smudge, men det får så være. Tre kamper for en takling som lyser hevn er ikke noe veldig strengt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Feb. 2008, 18:31 »
Flott kamp av Emre i dag!! Produserte et mål i dag, som Owen nikket nydelig i mål :)

Jeg tør påstå at hvis Emre hadde stått på banen resten av kampen, så hadde vi vunnet!! Han var den eneste på midten som klarte å holde på ballen, slå gode pasninger og lage farligheter fremover. Med Emre på, kunne vi fortsatt og trykke boro, isteden blir han tatt av og vi ser hva som skjer med Barton og Butt i lignende situasjoner; de mister ballen! Vi ville aldri gitt fra oss initiativet i kampen de siste 15min med Emre på banen, tror jeg da..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Feb. 2008, 22:55 »
Jeg skal være enig i at det kan ha vært avgjørende for utfallet av kampen at Emre ble tatt av banen. Det er ingen som har den roa han har med ball, og vi hadde nok trengt hans kløkt og arbeidsinnsats de siste 15-20 minuttene av kampen. Det tok sin tid før det viste seg gjeldende, men ja, jeg tror fort du kan ha rett. Savnet av en mann som tør og kan å holde på ballen var stort de siste 15, og spesielt de siste 10.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 03. Feb. 2008, 23:12 »
banens beste idag! 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #177 på: 04. Feb. 2008, 01:42 »
Kø1 var ute mye tidligere enn meg her.
Men det han sier tenkte jeg på helt siden Emre gikk ut. Han viser en stor ro, bra ballbehandling og glitrende overblikk!
Nå vet jeg ikke om det er formen hans som gjorde at han ikke kunne holde hele kampen ut, men mener at Barton kanskje burde blitt tatt ut. Spilte en helt ok kamp, men sliter veldig med farten sin. Og har vel ikke hatt en beste mnd i sitt liv.
M'boro kom fort inn i kampen etter byttet, og vi mistet, som kø1 sa, mye av initiativet etter det.

Og høyresiden vår ble helt åpen når Barton spilte der. Virket litt som om vi hadde tre sentrale spillere i Butt, Barton og Emre. Og Duff på venstresiden.

Men håper ihvertfall på at Emre bygger videre på denne opptredenen i dag, og fortsetter å servere frispark i ypperste klasse :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 04. Feb. 2008, 18:44 »
Hvis Carr hadde vært raskere og hatt mer å bidra med offensivt så hadde vi kunnet fått stort utbytte av å ha Barton som høyreving. Hvis vi for eksempel skulle spille med Emre som venstreving en gang, så har vi jo Enrique eller N'Zogbia bak der som stormer oppover på gode løp, og gir bredde i angrepet vårt. Vi ser også Duff og Zog samarbeider veldig godt, som de gjorde flere ganger mot Boro. Duff trekker innover, Zog kommer på løp på kanten, og dribler seg forbi to-tre mann før han slår innlegget. Eventuelt omvendt, Zog trekker inn, og Duff holder bredden.

Man må ikke ha en ving som løper opp og ned langs krittlinja hele tiden, hvis man har en offensiv back, med tempo, teknikk og innleggsfot.

Men det er klart, man kan jo ikke bare stå å se på når vi mister ballen, og tro at en offensiv back vil løse alle problemer.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 06. Feb. 2008, 14:04 »
Emre bekrefter at han ønsker å avslutte karrieren på Tyneside, og dette er ikke annet enn meget gledelige nyheter spør du meg!

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/2008/02/06/emre-i-want-to-stay-with-united-72703-20441558/
Walking in a Keegan wonderland!