20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #150 på: 09. Jan. 2008, 23:37 »
Nå får kanshe Emre åg spille mer :D noe som ikke er dumt!!
Joey Barton 7

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #151 på: 10. Jan. 2008, 00:09 »
Det er det spesielle. Emre har alltid sett best ut når han har kommet innpå fremfor de kampene han har startet.
Mener det er feil...
Husker ikke folket hvordan Emre\Parker herjet som verst, 2 spillere som passet godt sammen, når de var skadefrie da..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 10. Jan. 2008, 18:03 »
Såvidt jeg husker var det fra 1. februar 2006 til 1. mai 2006.
Kan ikke huske at de to imponerte voldsomt mye verken før eller senere. Parker imponerte, fordi han hadde jo faktisk en jævlig stor jobb å gjøre, den samme jobben som Butt får pepper for nå, bare fordi han ikke har Emres pasningssikkerhet når han må være vår playmaker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 10. Jan. 2008, 18:05 »
Jeg mener å huske at det faktisk var Butt - Emre var den beste sammensetningen, eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 10. Jan. 2008, 18:09 »
Jeg mener å huske at det faktisk var Butt - Emre var den beste sammensetningen, eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Nei, du har HELT rett!
Men det var også mye grunnet Roeders syn på Parker. Roeder så på Parker som vår beste offensive midtbanespiller, og uttalte tidlig forrige sesong at han heller spilte med Emre som holdende midtbanespiller og Parker som box-to-box-spiller dersom de to spilte sammen, fordi han hadde slik en stor tro på Parker som vår offensive kraft i laget.
Med Butt-Emre ble det helt klart fordelte roller. Med Parker-Butt/Parker-Emre ble det ikke det.
Men Emre har uansett vært alt for mye inn-ut både hva skader og form angår. Han har aldri vært en stabilt veldig god spiller for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 12. Jan. 2008, 13:14 »
Kan aldri hugsa at Emre har vore stabilt god for oss, at han er ofte skada er sikkert ein grunn til det, men slik er fotballen...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 12. Jan. 2008, 14:10 »
Han storspiller jo på tyrkia. Der får han kreativ frihet og hans feridgheter blir trodd på. Flere Tyrkere jeg har pratet med mener Emre er Tyrkias beste midtbane spiller, så tror hvis han får litt mer respekt av en ny manager virkelig kan blomstre. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 12. Jan. 2008, 16:53 »
Landslagsfotball er en ting, men PL-fotball er en helt annen ting. Høyt tempo i samtlige kamper, og dette passer nok ikke Emre like godt.
Emre er en god spiller, men har aldri vært stabilt god for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #158 på: 12. Jan. 2008, 22:17 »
Kansje han hadde vært STABIL, vist han hadde spilt kamper, å ikke sittet på benken hele tiden..
Det som er en viktig faktor for Emre, han må spille på sine styrker, han er alt for mye skadet, han trenger trygghet rundt seg, spesilet bak seg, vist han hadde hatt dette i Newcastle så hadde han spilt meget bra\vært meget viktig.
Men det handler om å utnytte spillerens sterke sider, å la han få utfolde seg der.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 12. Jan. 2008, 23:33 »
Kansje han hadde vært STABIL, vist han hadde spilt kamper, å ikke sittet på benken hele tiden..
Det som er en viktig faktor for Emre, han må spille på sine styrker, han er alt for mye skadet, han trenger trygghet rundt seg, spesilet bak seg, vist han hadde hatt dette i Newcastle så hadde han spilt meget bra\vært meget viktig.
Men det handler om å utnytte spillerens sterke sider, å la han få utfolde seg der.

Sant det, men Emre sliter også veldig mye med småskader og dette er det lite å gjøre noe med. Men når han først er spilleklar burde han jo selvfølgelig blitt foretrukket som en av de 3 på midtbanen!

Uansett så tror jeg klubben vi tjene på å selge Emre og heller hente inn en erstatter, så får heller jeg prøve å vaske vekk navnet hans på den ene drakten jeg har......  ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 12. Jan. 2008, 23:40 »
Slik som det er blitt tror jeg også vi vil tjene på det for Emre får jo ikke spille. Hvis vi da har en bra ersatter klar som er noe lignende egenskaper (blandt annet kreativtet) så er jeg for et salg. Syntes uansett vi bør la den nye manageren få se på han og la han spille for hvis han får ut Emres fulle potensial har vi en klassespiller.
« Siste redigering: 13. Jan. 2008, 00:24 av fredd »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #161 på: 12. Jan. 2008, 23:59 »
Ja, det er korrekt.
Da har vi en klassespiller. Er det forresten Diarra du sikter til?
Jeg er for salg av Emre til sommeren, vist han IKKE kvitter seg med småskadene. Synd, siden han er en slik god spiller..
Senest idag, linkes han til Milan faktisk? Om det er noe i det er jeg ikke sikker på, så linken på morraen idag, men finner den ikke nå..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 13. Jan. 2008, 00:06 »
Diarra er spennende, men er vel kanskje en litt annen spillertype? Hadde tenklte meg en som kanskje hadde vært litt mer offensiv.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #163 på: 13. Jan. 2008, 00:20 »
Hvis vi da har en bra ersatter klar som er noe lignende egenskaper (blandt annet kreativtet) som er jeg for et salg,
Sorry. jeg misforsto den setningen din Fredd???
Hvem har du da i tankene, at skal ha den rollen?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 13. Jan. 2008, 00:36 »
Skulle stått så der. Skrev feil.

Tja, det er jo mange spennende spillere, men det er jo vanskelig for meg å vite hvem som vil og hvem som ikke vil til Newcastle. Pris er spiller jo også en rolle, men en spiller som f.eks Van der Vaart hadde vært strålende å få inn. Men det er dessverre noe urealistiskt per dags dato.