20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #120 på: 19. Nov. 2007, 15:25 »
Ser spillerne av og til. Mest WAGs med ungene, men det hender jeg ser Owen, Barton, Emre og Givens. Shearer dukker opp på puben i ny og ne. Stort sett etter at han kommer fra London på lørdagene. Stort sett bare Shearer som er med på en friendly chat. De andre er inn og ut av bilen på noen sekunder når de er noen steder og det står som regel biler fra butikkene utenfor med levering på døren når de har handlet på nett.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Emre
« Svar #121 på: 17. Des. 2007, 21:25 »
Han er etter mi meining den beste fotballspelaren vi har. Merkelig at han får så lite spilletid..
Om han ikkje får meir spilletid kommer han nok til å gå til ein anna klubb. Det vile vert synd
Ut med Butt som for lengst har sett sine beste dager og inn med Emre...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 17. Des. 2007, 21:39 »
Velkommen skal du vere:)
Neste gang du har noe å si om en spiller, så kan du bruke dei trådene vi allerede har :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 17. Des. 2007, 22:19 »
Velkommen skal du vere:)
Neste gang du har noe å si om en spiller, så kan du bruke dei trådene vi allerede har :D

Fikset ;)

Velkommen ja sogning, bare du blir litt varm i trøya finner du nok frem i alle trådene her inne :)

Men tilbake til tema.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #124 på: 24. Des. 2007, 22:51 »
Noken som kan gi mej 1 god grunn til at Emre ikke starter?????????????Big Sam tenker på?
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 24. Des. 2007, 23:01 »
Big Sam mener nok at den sentrale midtbanen blir for offensiv med Emre - Barton i 4-4-2. Han må da ta ut en av dem og velger da Emre. Er forsåvidt enig med Big Sam i det, men syntes han kunne prøve 4-3-3 med Barton - Butt - Emre.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 25. Des. 2007, 05:44 »
Ikke at jeg er noen ekspert, men det virker jo som om midtbanen blir bedre hver gang Emre kommer utpå? Uansett, så vil jeg heller ha en spiller som han,som kan glimte til med matchvinner-egenskaper. Heller det, enn en krigersk Butt, eller en Geremi som egentlig ikke virkelig god til noe som helst, bare helt grei til det meste. Chris Mort sa at vi skulle se opp til Arsenal når det gjaldt å finne talenter, hvorfor kan ikke Allardyce være litt Wenger når han tenker taktikk? Kan virkelig noen se for seg en spillertype som Fabregas bli brukt på midten i Newcastle? Nei..Allardyce har en tendens til å gå for krigerfolk.  Blir virkelig Emre-Barton sentralt så overoffensivt ? Da kunne vi brukt Zoggy på venstre, der også Milner kan spille bra, samtidig som han er fantastisk som høyreving,på samme plassen som Duff igjen kan spille på, som igjen kan spille venstre.Hvorfor ikke spille så offensivt som på Keegan-dagene ?
« Siste redigering: 25. Des. 2007, 06:05 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Des. 2007, 08:35 »
hvorfor kan ikke Allardyce være litt Wenger når han tenker taktikk? Kan virkelig noen se for seg en spillertype som Fabregas bli brukt på midten i Newcastle? Nei..Allardyce har en tendens til å gå for krigerfolk. 

Det at vi vil opp på arsenals sitt nivå på talent speiding betyr jo ikke at vi ønsker å spille fotball som dem. hvis vi kan være like god å hente talenter med kriger vilje, så vil vi jo kunne bli like god som Arsenal og spille bra fotball. bra, men annen fotball.

Men jeg er enig i at Emre må komme inn i laget igjenn. han har spillt noen gode kamper. Eneste sjangsene han fikk med Barton var når Barton kom tilbake ifra skaden, og var rimelig utrent. Og Emre kan fungere i en rolle bak midtbanen, men jeg skjønner også hvorfor Butt blir satset på isteden da vår forsvar 4 ikke fungerer helt ennå.

Jeg synes Newcastle spiller ekstremt artig fotball når de satser fremover. det venstrevingen vår produserer tidvis er utrolig imponerende. Milner, Zog og Smith jobber veldig godt ilag:) mye på 1 touch
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Des. 2007, 10:53 »
Ikke at jeg er noen ekspert, men det virker jo som om midtbanen blir bedre hver gang Emre kommer utpå? Uansett, så vil jeg heller ha en spiller som han,som kan glimte til med matchvinner-egenskaper. Heller det, enn en krigersk Butt, eller en Geremi som egentlig ikke virkelig god til noe som helst, bare helt grei til det meste. Chris Mort sa at vi skulle se opp til Arsenal når det gjaldt å finne talenter, hvorfor kan ikke Allardyce være litt Wenger når han tenker taktikk? Kan virkelig noen se for seg en spillertype som Fabregas bli brukt på midten i Newcastle? Nei..Allardyce har en tendens til å gå for krigerfolk.  Blir virkelig Emre-Barton sentralt så overoffensivt ? Da kunne vi brukt Zoggy på venstre, der også Milner kan spille bra, samtidig som han er fantastisk som høyreving,på samme plassen som Duff igjen kan spille på, som igjen kan spille venstre.Hvorfor ikke spille så offensivt som på Keegan-dagene ?

Denne diskusjonen har vi tatt før, men skal selvfølgelig svare deg.

Jeg syntes også at midtbanen ble bedre forrige kamp da Emre kom inn og jeg vil også helst se at han skal starte. Men jeg forstår Allardyce også. Han vil spille 4-4-2 må han nesten , velge mellom Emre og Barton hvis han vil ha med en deffensiv midt (Butt). Du skriver at Allardyce kan lære litt av Wenger når det gjelder taktikk. Da kan du f.eks. se på miodtbane kombinasjonen. Wenger spiller aldri med ditt forslag som sentral midtbane. Han spiller alltid med en deffensiv (mest Flameni i år) og en offensiv midt (Fabregas). En slik kombinasjon kan du også se på de andre topplagene. Chelsea, Liverpool og Man Utd starter alltid med en deffensiv midt og en offensiv.

Ja, en midtbane med Milner, Barton, Emre og Zog blir for offensivt. Hvem skal ta de deffensive løpene og holde igjen når de andre går i angrep? Jeg vil ikke høre at Barton kan dette. Det er å slåse med talentet han og han er ikke spilletypen. Jeg ville gjerne at vi skal spille som under Keagen, men dette går ikke slik som fotballen har utviklet seg. Vi må ha folk som også tenker forsvar på midtbanen. Ellers blir vi enkelt kontret i stykker og overkjørt på midtbanen av de fleste lag i PL. Jeg syntes det blir dumt når mange skylder på forsvaret når vi ikke vinner kampene og så vil ha en midtbane som er så offensiv. Hvis vi skal få bort forsvarsproblemene må vi ha en balansert midtbane slik har fotballen blitt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #129 på: 25. Des. 2007, 12:27 »
Eg synst Emre bør starte i staden for Barton mot Wigan. Barton har vore langt i fra god, dessutan har Emre hatt mange positive innhopp. Ein ser tydeleg at vi blir styrka offensivt når Emre kjem inn på bana.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 25. Des. 2007, 14:31 »
Nei. Barton har bare blitt bedre og bedre dersom en ser vekk fra siste kamp.
Jeg syns derimot Emre skal komme inn for enten Geremi eller midtbanespilleren Alan Smith.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Des. 2007, 15:26 »
Emre kommer til å forlate oss i januar. Det føler jeg meg sikker på. Og man kan jo begynne å lure på hva som skal til for at han endelig skal starte en kamp igjen? Når han ikke engang starter mot lag som Birmingham og Derby hjemme så tror ikke det er mye håp, dessverre. Han har ikke startet siden Liverpoolkampen - ikke det at han var noe god der, men han var langtfra den verste utpå der.

Vi har tre beinknusere på midtbanen i Smith - Barton og Butt, og det virker som om det er slike spillere Sam setter pris på.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Des. 2007, 16:03 »

Jeg syntes også at midtbanen ble bedre forrige kamp da Emre kom inn og jeg vil også helst se at han skal starte. Men jeg forstår Allardyce også. Han vil spille 4-4-2 må han nesten , velge mellom Emre og Barton hvis han vil ha med en deffensiv midt (Butt). Du skriver at Allardyce kan lære litt av Wenger når det gjelder taktikk. Da kan du f.eks. se på miodtbane kombinasjonen. Wenger spiller aldri med ditt forslag som sentral midtbane. Han spiller alltid med en deffensiv (mest Flameni i år) og en offensiv midt (Fabregas). En slik kombinasjon kan du også se på de andre topplagene. Chelsea, Liverpool og Man Utd starter alltid med en deffensiv midt og en offensiv.

Ja, en midtbane med Milner, Barton, Emre og Zog blir for offensivt. Hvem skal ta de deffensive løpene og holde igjen når de andre går i angrep? Jeg vil ikke høre at Barton kan dette. Det er å slåse med talentet han og han er ikke spilletypen. Jeg ville gjerne at vi skal spille som under Keagen, men dette går ikke slik som fotballen har utviklet seg. Vi må ha folk som også tenker forsvar på midtbanen. Ellers blir vi enkelt kontret i stykker og overkjørt på midtbanen av de fleste lag i PL. Jeg syntes det blir dumt når mange skylder på forsvaret når vi ikke vinner kampene og så vil ha en midtbane som er så offensiv. Hvis vi skal få bort forsvarsproblemene må vi ha en balansert midtbane slik har fotballen blitt.

Det har blitt sagt at det beste forsvar er et godt angrep. Det finnes naturligvis nyanser her, men det ligger pokker meg noe i det og. Så lenge ballen er på motstanderens banehalvdel skal det jaggu meg mye til at vi slipper inn. Problemet vårt er at vi ikke er istand til å holde ballen i laget. Her snakker vi grunnleggende pasningsspill og bevegelse. Legg merke til det når du ser en match neste gang, vi er i stand til å gjøre noen få trekk, men blir så ofte presset til å måke ballen halvveis til månen i håp om at Viduka skal få skallen på den og evt skape noe ut av det. Emre er en av få spillere på Newcastle som har overblikk og pasningsdyktighet til å distribuere ballen slik på midtbanen, men dette blir helt åpenbart ikke satt stor pris på av vår kjære BS.

Jeg er forøvrig enig at vi trenger noe defensive fibre på midten og, men som du sier. Denne rollen krever mer i moderne fotball enn hva våre er istand til å gi for øyeblikket virker det nærmest som. Butt innehar gode defensive kvaliteter, men utover det er det ikke mye å skrive hjem om. Legg merke til forskjellen mot de antatt bedre lagene på denne posisjonen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 25. Des. 2007, 23:29 »
Det er selvfølgelig en forskjell på Butt og f.eks. Makelele, men poenget er at vi må ha en som tar det deffensive ansvaret på midten. Og per dags dato er Butt vår beste løsning her. Jeg vil gjerne ha inn en ny på denne plassen. En spiller som er mer passningsikker og har mer kreativtet hadde vært bra. Uansett, kommer ikke en slik spiller inn før januar og det er også langt fra sikkert at en slik spiller kommer inn.

Med Emre hadde garantert vi greid å holdt ballen litt mer i laget og hadde da løst noe av dette problemet. Jeg skulle gjerne se han hadde startet, men virker som Big Sam hellervil bruke Barton.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Des. 2007, 23:45 »

Det har blitt sagt at det beste forsvar er et godt angrep. Det finnes naturligvis nyanser her, men det ligger pokker meg noe i det og. Så lenge ballen er på motstanderens banehalvdel skal det jaggu meg mye til at vi slipper inn. Problemet vårt er at vi ikke er istand til å holde ballen i laget. Her snakker vi grunnleggende pasningsspill og bevegelse. Legg merke til det når du ser en match neste gang, vi er i stand til å gjøre noen få trekk, men blir så ofte presset til å måke ballen halvveis til månen i håp om at Viduka skal få skallen på den og evt skape noe ut av det. Emre er en av få spillere på Newcastle som har overblikk og pasningsdyktighet til å distribuere ballen slik på midtbanen, men dette blir helt åpenbart ikke satt stor pris på av vår kjære BS.

Jeg er forøvrig enig at vi trenger noe defensive fibre på midten og, men som du sier. Denne rollen krever mer i moderne fotball enn hva våre er istand til å gi for øyeblikket virker det nærmest som. Butt innehar gode defensive kvaliteter, men utover det er det ikke mye å skrive hjem om. Legg merke til forskjellen mot de antatt bedre lagene på denne posisjonen.

Enig med dette! Så lenge vi ikke spiller mot Liverpool og Alonso, så slipper vi ikke inn mål når ballen er på motstanderens halvdel!