20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #90 på: 17. Nov. 2007, 21:12 »
Fantastisk kamp av Emre ja. Ble også meget imponert av Arda og midtstopperen Servet.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #91 på: 17. Nov. 2007, 21:13 »
Ja, Emre var meget god i denne kampen. Håper han kan ta dette med seg videre i de neste kampene. Han gjorde det meste riktig i dag, hadde vel bare en horribel passning i 1.omg.
Hadde vært morsomt å sett Emre i den defensive rollen i Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 17. Nov. 2007, 21:15 »
Nå spilte han mot en norsk midtbane bestående av Riise - Tettey - Hæstad! Ikke akkurat kvalitet i forhold til PL!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #93 på: 17. Nov. 2007, 22:06 »
Han lekte seg gjennom kampen, og var Tyrkias klart beste spiller. Målet var han kanskje litt heldig med, men han fikk en fin liten bue og dupp på skuddet, noe som var nok til å overliste Opdal.

Han var helt feilfri bortsett fra en stygg, stygg feilpasning som innledet et norsk angrep, og viste utsøkte tekniske detaljer, en farlig skuddfot, massevis av ballfølelse og ikke minst en presis pasningsfot. Han drev jo forbi den norske midtbanen gang på gang på gang.

Jeg vil gi Emre 8 ut av 10 i denne kampen.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Nov. 2007, 22:06 »
Emre - banens beste i kveld mot Norge...Vi ser hvordan han kan styre et lag med sine pasninger, teknikk og driv....Han var strålende!

La oss ikke håpe BigSam vraker Emre nok en gang, nå som vi endelig har han i form!

Enig. Emre er en klassespiller, og Tyrkias desidert beste i kveld. Han er også Newcastles beste midtbanespiller og jeg håper Sam bygger laget rundt slike teknisk gode spillere som kan gjøre ting på egenhånd og ikke spillere som Geremi, Smith osv. Det har bekymret meg at Emre har blitt vraket fra startoppstillingen en del ganger denne sesongen. Riktignok har Sam forklart det med at han ikke er helt fit, men han er jo alltid fit når Tyrkia spiller. Uansett, dette er en spiller vi må ta vare på og prøve å få det beste ut av. Han er pure class. Souness og Roeder fikk ikke det beste ut av han, og nå gjenstår det å se om Sam greier det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Nov. 2007, 22:08 »
Er jo ikke uten grunn at han er den tyrkiske Maradona da!
Lovende er det uansett for vårs at han spiller såpass bra. Jeg sa på forhånd av kampen at Nihat og Emre var spillerne som kom til å gjøre det for Tyrkia, og jeg hadde selvfølgelig håpløst rett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Nov. 2007, 22:18 »
Emre lekte med mange av de norskespillerne, men med de ferdighetene han har forhold til de norske var dessverre dette forventet. Håper han starter mot Liverpool...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #97 på: 18. Nov. 2007, 01:42 »
Emre var konge i kveld. Han var vel egentlig den største forskjellen på lagene, selv om målet var litt heldig. Mener likevel at det var et godt skudd, som både skrudde og duppet på en måte som gjorde det vanskeliger for Opdal en det ser ut som. Håper absolutt at han starter isteden for Smith fremover. Smith spiller med hjertet utenpå drakta, men er nok ikke så god som jeg håpte. reservespiller på de flset plassene, men kjekk å ha i troppen. Emre, Barton og Geremi/Butt på midtbanen i en 4-3-3 hadde vært konge. Da måtte Milner, Viduka og Zoggy spilt fremme, evt Milner, Martins og Viduka

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 18. Nov. 2007, 02:56 »
Jævla EMRE Ødela EM for Norge jo  >:(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 18. Nov. 2007, 10:24 »
Emre var fantastisk igår, og han var vel kaptein også? Ettersom vi mangler en ren kaptein nå, spesielt da Geremi IKKE spiller, lurer jeg på om ikke Big Sam burde gitt Emre oppgaven. Har sett store spillere vokse utrolig på å få kapteinsbindet før og kanskje det kan hjelpe Emre til å prestere optimalt også.

Dog litt enig med Frode her som påpeker at gårsdagens motstander ikke var allverdens.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 18. Nov. 2007, 10:25 »

Liten avsporing her, MEN: Norge er faktisk ikke bedre, og det tyrkiske laget har mye mer i ett EM å gjøre enn Norge. Det er dessverre fakta enten vi nordmenn liker det eller ikke.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #101 på: 18. Nov. 2007, 10:30 »
Det blir helt feil å si Norge ikke er bedre, siden DE er det. Men at de hadde en dårlig dag på jobben, mener jeg. Skuffende fra flere spillere, å en total feil midtbane, iallefall etter pause. Men en pinglete Hareide, kunne vært tøffere å byttet før..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 18. Nov. 2007, 15:45 »

Liten avsporing her, MEN: Norge er faktisk ikke bedre, og det tyrkiske laget har mye mer i ett EM å gjøre enn Norge. Det er dessverre fakta enten vi nordmenn liker det eller ikke.

Det er reinspikka tull og ein latterlig måte og bortforklare Norge ikkje kommer til EM. Me har vert best mot Hellas over to kamper som friert faktisk er regjerende mestere. Me hadde tatt Tyrkia over 2 kamper og med normale keepere. Om spillet har variert litt er vel normalt. Men slik Norge spelte mot fxs Hellas så har me noke i EM og gjer. Forbanna skit at Grindheim blei skada og Tettey starta.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Nov. 2007, 16:31 »
Det var ett kjedelig og taffat norge i går. Ikke vits å tvile på at Tyrkia har ett bedre lag på papiret og kan nå langt i EM om dei får organisert seg litt mer.

Legger min litt til den andre halven av meg, Sverige 8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 18. Nov. 2007, 16:46 »

Det er reinspikka tull og ein latterlig måte og bortforklare Norge ikkje kommer til EM. Me har vert best mot Hellas over to kamper som friert faktisk er regjerende mestere. Me hadde tatt Tyrkia over 2 kamper og med normale keepere. Om spillet har variert litt er vel normalt. Men slik Norge spelte mot fxs Hellas så har me noke i EM og gjer. Forbanna skit at Grindheim blei skada og Tettey starta.

Jeg skal være enig i at Norge har spilt bedre kamper i gruppespillet enn den kampen igår, men vi er fortsatt ikke så veldig mye bedre, og det er ett større potensiale i det tyrkise laget enn det er i det norske og så enkelt er det dessverre, enten vi nordmenn liker det eller ikke.

En del av problemet slik jeg ser det er at mediene bruker så forbanna mye tid på å hause landslaget vårt opp til å være bedre enn det er. Oppladninger i TV2 Sporten og VG nesten hele jævla uka og vi er så gode og så nærme å komme til EM og vi er nesten der og dette blir folkefest og bla bla bla. Jeg tror dette er med på å gi "publikum" ett inntrykk av at det norske landslaget er mye bedre enn det egentlig er, og dermed forventer vi egentlig mer enn vi bør og dermed blir vi desto mer skuffet også. Saken er den at dette gjør faktisk det hele bare vanskeligere for Åge Hareide og co. Og hvorfor holder TV2 på sånn? For å ødlegge for landslaget? Nei, selvfølgelig ikke, de skal bare tjene mest mulig på å vise kampen og derfor skryter de det hele opp i skyene og altfor mange nordmenn går glatt i TV2 sin felle og for altfor høye forventninger til landslaget sitt.