20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff til Newcastle?  (Lest 36834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Damien Duff til Newcastle?
« Svar #150 på: 21. Des. 2006, 17:49 »
Duff er nå kåret til årets nest dårligste kjøp av VGTV, kun slått av Schevchenko. Syns dette er litt tidlig å kåre, men skal ærlig innrømme at han ikke har hatt noen stor suksess!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 21. Des. 2006, 19:26 »
Sitat fra: "EivindI"
Duff er nå kåret til årets nest dårligste kjøp av VGTV, kun slått av Schevchenko. Syns dette er litt tidlig å kåre, men skal ærlig innrømme at han ikke har hatt noen stor suksess!

Han har jo være elendig. Har vel fortsatt tilgode å spille en virkelig god kamp.. Håper han kommer seg!! :!:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 21. Des. 2006, 19:48 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "EivindI"

Han har jo være elendig. Har vel fortsatt tilgode å spille en virkelig god kamp.. Håper han kommer seg!! :!:

Ja dessverre. Sitter med inntrykket av at etter at Duff kom til oss har ting utviklet seg i feil retning. Ikke generelt med klubben, og ikke i den forstand at Duff kan lastes for det.
Men tingen er at det ser for meg mer og mer ut som om Duff etter overgangen har "sunket ned" på Newcastles nivå, i stedet for at han har løftet nivået i klubben. Jeg har ikke ment at Duff skulle bli vår "Zico" som "kom inn og skulle redde verden", slik at "Duff skulle redde Newcastle". Men jeg tror alle er enige med meg da jeg sier at jeg hadde forventet meg mer av Duff. Dersom han ikke var innhentet for å heve nivået på første 11'ern vår så var jo hele kjøpet i seg selv meningsløst.

Men forhåpentligvis kan Duff heve seg igjen etterhvert som han får skadeavbrekket på avstand nå, og kanskje trenger han bedre spillere rundt seg for å "skinne". Og kaaskje trenger han arbeidsro også. Kan bli spennende å se hvis vi får inn en noenlunde habil venstreback bak Duff og får brukt ham mere som ren ving. Samtidig får vi håpe han finner ut av samarbeidet med Martins fremover. Duff hadde vel assist til 2-1 scoringen til Martins mot Watford? Blir også spennende å se hvordan Duff kan funke den dagen vi har Owen tilbake i aksjon. Legg til Ameobi og da blir det snart trangt om spissplassen, men denne tråden handler jo om Duff, så den diskusjonen får vi ta et annet sted.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Des. 2006, 18:22 »
Når Duff ikke har fått det minste hjelp av lagkameratene i de kampene han har spilt, så sier det seg selv at det har vært vanskelig. Vi kan ikke forvente at en spiller som Duff, selv om han er aldri så god, skal redde Newcastle helt på egenhånd, uten det minste hjelp fra andre lagkamerater enn keeperen.

Duff kan ikke bære et helt fotballag på sine skuldre. Det går bare ikke. Det er kun Alan Shearer som får til det. Og hvordan han fikk til det er for meg en gåte.

Jeg er sikker på at om Duff hadde vært tilgjengelig for spill i den positive perioden vi har hatt i november og desember, så hadde han vist mye mer av sitt egentlige jeg. Hvis det gode kollektive spillet opprettholdes og utvikles over vinteren, så går vi lyse tider i møte med tanke på å få stjernespillerne våre opp på det nivået de hører hjemme.

Såklart skal vi forvente mer av Duff enn det han har vist i høst, men det er ikke bare enkelt å skulle bære et helt lag på sine skuldre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 23. Des. 2006, 02:33 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg er sikker på at om Duff hadde vært tilgjengelig for spill i den positive perioden vi har hatt i november og desember, så hadde han vist mye mer av sitt egentlige jeg.
Kanskje grunnen til at vi hadde den positive perioden var at Parker, Ameobi og Duff var ute. Da fikk Butt spille, Roeder kunne bruke farten, teknikken og noen ganger kreativiteten til Emre, Dyer og co. Og Sibbe gjør litt mer ut av seg en Ameobi.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 29. Des. 2006, 05:45 »
Jeg skal innrømme at jeg har ikke fått sett mange kamper med Newcastle i år... men jeg er en flittig leser av referat...

og i alle viktige deler av kampene så er Duff sentral, legger de viktige innleggene, vender unna de viktige spillerne. og jeg mener også bestemt at vi har levert brae resultater på banen når han har vært der...

han har ikke vært den største profilen akkurat, men vi har jo da ikke hatt spisser som har kunnet skåre mål i år, så da er det vanskelig for en kant å briliere...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff til Newcastle?
« Svar #156 på: 03. Feb. 2007, 00:02 »
Så lenge du ikkje har sett kampene så hardu kanskje litt for lite grunnlag til og bedømme han eller
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #157 på: 03. Feb. 2007, 02:17 »
Jeg skal innrømme at jeg har ikke fått sett mange kamper med Newcastle i år... men jeg er en flittig leser av referat...

og i alle viktige deler av kampene så er Duff sentral, legger de viktige innleggene, vender unna de viktige spillerne. og jeg mener også bestemt at vi har levert brae resultater på banen når han har vært der...

han har ikke vært den største profilen akkurat, men vi har jo da ikke hatt spisser som har kunnet skåre mål i år, så da er det vanskelig for en kant å briliere...

Noen merkelige referat du har lest da! Er vel Milner som har vært assist-kongen i år. Duff var en skygge hele kampen mot Villa helt til overtiden!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #158 på: 05. Feb. 2007, 09:59 »
Duff er ubrukelig. Det er forøvrig samtlige Chelseaimportene. Så har jeg fått sagt det...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 05. Feb. 2007, 10:38 »
Duff har vært en skygge av seg selv hittil. Den eneste kampen jeg synes han har vært gjennomført god var da han vikarierte på VB plassen. Men jeg har fortsatt trua på at Duff kan bli god for Newcastle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 05. Feb. 2007, 10:41 »
Duff har vært en skygge av seg selv hittil. Den eneste kampen jeg synes han har vært gjennomført god var da han vikarierte på VB plassen. Men jeg har fortsatt trua på at Duff kan bli god for Newcastle.

Helt enig. Han må bare få tro på seg selv igjen, og tørre å utfordre. Det savner jeg ved dagens Duff.

GandalfGrey1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #161 på: 05. Feb. 2007, 10:48 »
Helt enig. Han må bare få tro på seg selv igjen, og tørre å utfordre. Det savner jeg ved dagens Duff.
Det handler bare om å tro på seg selv igjen, ikke om å kaste ham ut.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 05. Feb. 2007, 15:55 »
Duff er ubrukelig. Det er forøvrig samtlige Chelseaimportene. Så har jeg fått sagt det...
Ja, Scott Parker er ubrukelig. ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 05. Feb. 2007, 16:59 »
Jada. Han er bare en av PLs aller beste venstrevinger, og Scott Parker er en tulling som ikke vet opp og ned på et fotballmål. Og hadde vi kjøpt Wayne Bridge, så hadde vi hatt verdens tåpeligste venstreback EVER i våre rekker.

Babayaro holder ikke mål. Det vet vi alle. Men Duff og Parker er to meget gode fotballspillere, som kunne gått rett inn på nesten ethvert annet lag i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #164 på: 05. Feb. 2007, 19:04 »
Så lenge dem er i form, noe Duff ikkje har vert. Men så har han jo vert ute med skade ei stund og. Gi mannen sjansen så vil han vise oss at han fortjener å spill
Newcastlesupporter siden 1992