20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff til Newcastle?  (Lest 36858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Damien Duff til Newcastle?
« Svar #135 på: 31. Juli 2006, 20:59 »
Liker ikke drittsekklubber, dermed har jeg ikke store problemene med å kalle de Svartbrenn Rovers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 31. Juli 2006, 21:12 »
Kaller du moderklubben til Shay Given for drittsekklubb? Kaller du klubben som virkelig gjorde superstjerne av Alan Shearer og som også ga oss David Batty, for drittsekklubb?

Jeg kan ikke se at de tre er drittsekker. Bellamy har aldri hatt den store forbindelsen med Blackburn og dro dit bare fordi Celtic ikke hadde råa, og fordi han var uønsket av newcastles daværende manager og talentløse styreformann. Nå har vedkommende du merkelig nok har fått for deg at er Styggen sjøl, dratt til en klubb du liker enda dårligere.

Hva galt har Blackburn noensinne gjort deg?
Skjenket deg Given, Shearer og Batty?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 31. Juli 2006, 23:19 »
herregud går vel ann å hate en klubb selv om de har gitt oss andrekeeperen sin og solgt spissen sin for rekordsum i sin tid?

liker du brann pga karadas overgangen?
liker du enga pga carew?

jeg hater fortsatt MK selv om de alltid har gitt oss sine stjernespillere for en slikk og ingenting

spillere og lag er to GANSKE forskjellige ting leistad

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 31. Juli 2006, 23:37 »
Hehe, klubber og spillere er to ganske forskjellige "ting"(?) ja. Jeg hater ikke nødvendigvis en klubb fordi den muligens har noen spillere jeg anser som drittsekker. Det blir jo også veldig opp til hver enkelt hvem man anser som drittsekker og ikke, og ikke minst hvorfor.... Den evige Bellamy tråden her inne er et godt eksempel på det.
Jeg dømmer heller ikke spillerne ut ifra klubbene sine: les skandalen i Italia. Tror det er ganske mange her inne som slettes ikke hadde hatt noe imot en spiller eller to fra Juventus... ;)

Blackburn er i mine øyne en ganske OK klubb. Har iallfall aldri hatt noe spesielt imot de. Har en kompis som er meget trofast Blackburn supporter. På sine yngre dager lurte han hardt på hva Rovers betydde på norsk. Dette ble diskusjonstema i en kjedelig skoletime den gangen og lærern vår, som ikke var no' begeistra for fotball (snarere tvert imot), hørte det hele og var raskt frempå: Rovers....? Tullinger! Svartbrente tullinger. Hehe....
Husker dere det laget Balckburn hadde da de vant ligaen? Det var litt av et lag det.... Shearer (toppscorer) sammen med Sutton (andre toppscorer i PL det året?) på topp. Ripley og Wilcox på kantene, og Sheerwood (skrivefeil?) sammen med Batty sentralt på midten. I forsvaret regjerte Colin Hendry som aldri ga seg før han evt måtte bæres av banen. I godt selskap med Ian Pearce og Henning Berg. Nå står det faktisk stille for meg hvem sistemann i backlinja var....(?). Og mellom stengene var vår egen Givens læremester Tim Flowers bunnsolid. Det var et imponerende lag med nesten samtlige spillere på toppen av sin karriere. Shearer har jo holdt meget bra meget lenge etterpå heldigvis for oss. Men for et lag Blackburn hadde da....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. Aug. 2006, 00:01 »
Jeg likte Rovers en gang i tiden. Likte de faktisk bedre enn Arsenal.
Det gjør jeg ikke lengre. De spiller ofte veldig stygt, har Savage på laget og hadde også Bellamy der. Bellamy og Savage sammen gir en usannsynlig høy drittsekkfaktor.
Nei, jeg liker ikke Blackburn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. Aug. 2006, 00:12 »
Ikke glem bøgsamen! Han er virkelig ekkel, han!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 01. Aug. 2006, 00:12 »
Han og, ja.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 02. Aug. 2006, 01:38 »
Jeg synes ikke Blackburn spiller spesielt mye styggere enn en del andre lag. Synes Bolton er verre å spille mot. Birmingham var et helvete på jord. Everton har en del idioter på laget.

Blackburn har langt flere spillere jeg har sans for enn de jeg ikke har sans for.

Greit, laget har hatt Souness som manager, og har nå en tidligere manu-spiss som manager. so what? Klubben har hatt spillere som Savage og Paul Dickov i sine rekker, og de har scoret mål mot oss på ulovlig vis opptil flere ganger. Men likevel liker jeg Hughes' Blackburn godt. Og jeg husker fremdeles laget som gjorde gull av gråstein under Kenny Dalglish. Hvem faen husker vel Jason Wilcox for annet enn at han var på suksesslaget til Blackburn? Laget har aldri gjort meg noe vondt, og jeg klarer ikke se at Gamst, Savage og Bellamy skal være grunn god nok til å hate et lag, som har gitt oss så mange gleder.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 02. Aug. 2006, 02:58 »
Likte faktisk Blackburn meget bra under Souness, jeg.
Men laget har rykte på seg for å spille stygt. Og jeg liker det ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Aug. 2006, 14:37 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Likte faktisk Blackburn meget bra under Souness, jeg.
Men laget har rykte på seg for å spille stygt. Og jeg liker det ikke.

Jeg har sett svært lite til det ryktet, og jeg mener det ville vært større grunn til å hate laget under Souness, enn nå.
Synes laget spiller bedre nå enn under Souness.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Aug. 2006, 15:35 »
Tulling Kristoffer!
Mourinho kalte Rovers bulleyboys rett etter Hughes tok over, og husker du hvem som var før Hughes? Det var DA rovers spilte stygt og hardt spør du meg!!

Ca midt i PL sesongen trakk Mourinho tilbake denne anklagen, og skrøyt av rovers sin flotte spillestil og taktikk ;)
Selv liker blackburn som et andrelag (altså etter newcastle)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 02. Aug. 2006, 16:58 »
Hehe, hva Mourinho sier bryr meg egentlig midt i endetarmsåpninga.
Arsenal er mitt andrelag, for å si det slik. Blackburn har jeg ikke noe veldig hat til, men like de slettes ikke lengre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #147 på: 02. Aug. 2006, 17:05 »
Blackburn har alltid vært på toppen av verstinglista.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 02. Aug. 2006, 22:52 »
Ja, og Gamsten er den verste av dem alle! Lille samefemi! :lol:

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 03. Aug. 2006, 08:44 »
Herregud,så mange patetiske unger det er her inne
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."