20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff til Newcastle?  (Lest 36872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Damien Duff til Newcastle?
« Svar #120 på: 25. Juli 2006, 17:20 »
Sitat fra: "amt"
tror ikke det skal legges for mye vekt på dette. o'brien og shearer står jo fortsatt der. Shearer kan forsvares, men O'brien???!!?? men rart er det at millner ikke står der. Men det kan nok forklares så enkelt at han må ofre nummeret sitt for en stor signing og få ett annet!

Alan O'Brien spiller fortsatt i Newcastle så det er ikke noe rart i det i det hele tatt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. Juli 2006, 19:09 »
Damien Duff får nummer 11, mens James Milner går tilbake til nummer 16!

Kilde.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. Juli 2006, 22:02 »
Liverpool har kjøpt Pennant for £6,2 millioner. Altså £1,2 millioner mer enn vi måtte ut med for Duff :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #123 på: 26. Juli 2006, 03:13 »
Sitat fra: "Christian"
Hehe, Pennant + Bellamy = Mykje bråk i Liverpool  :lol:

Dei bør prøve å få Vinne Jones tilbake å ta fram fotballskoa igjen  :wink:

Får vel forhåpentligvis se noen tenner som flyr da. :lol:
Mange røde kort lo Vinnie Jones på til slutt? Litt offtopic, men klokka er kvart over 3 og er for trøtt til å stresse med å mekke ny topic. Tar bare opp unødvendig plass uansett :)

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #124 på: 26. Juli 2006, 14:13 »
om det ikke er nevnt så var vist nummeret til Duff inkludert i kontrakten så det er ingen grunn til å frykte at Milner måtte bytte for at han skal selges.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 26. Juli 2006, 19:25 »
Sitat fra: "Zidd"
Sitat fra: "Christian"
Hehe, Pennant + Bellamy = Mykje bråk i Liverpool  :lol:

Dei bør prøve å få Vinne Jones tilbake å ta fram fotballskoa igjen  :wink:

Får vel forhåpentligvis se noen tenner som flyr da. :lol:
Mange røde kort lo Vinnie Jones på til slutt? Litt offtopic, men klokka er kvart over 3 og er for trøtt til å stresse med å mekke ny topic. Tar bare opp unødvendig plass uansett :)

Ikke mer enn 10,faktisk...det sto det der jeg leste hvertfall
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #126 på: 27. Juli 2006, 16:20 »
Synd at de gamle, gode, hissige er forsvunnet fra Premier League-bildet. Både Dennis Wise, Roy Keane og Vinnie Jones er borte. Vi kan jo kanskje håpe på at Wayne Rooney blir den neste. Noen Jesus er han i hvert fall ikke...

P.S. Jeg er ateist, altså...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 27. Juli 2006, 22:36 »
Mhm. Synd at man mister slike reale hardhauser som Wise, Keane og Jones, og istedet må leve med slingre.. som Bellamy og Savage og slike.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 27. Juli 2006, 22:55 »
Hehe, og når vi først holder på: bring back Neil Ruddock og David Unsworth i samme slengen.... ;)

Alle disse kan man si mye om (Jones, Keane, de to ovenfor osv), og den jeg liker dårligst av alle er den forbanna Keane som jeg aldri kommer til å klare tryne på. Men disse typene gjorde seg bemerket -riktignok på sin måte.

Har vi forresten glemt David Batty og Graeme LeSaux? Ikke borte de heller. Ikke mange som havner i slåsskamp med en medspiller (av alle ting) i en Champions League kamp!

Skulle likt å sett den gangen da England fløy tilbake fra et opphold i Kina da Wise vistnok sovnet (montro hvorfor?) og ble lagt opp i en bagasje hylle overfor et sete i flyet de var på... Mulig det var et veldig fint fly, men de hyllene pleier å være rimelig små og trange.....

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 28. Juli 2006, 12:28 »
Kvelden før Wimbledon vant fa-cupen i 89 (tror jeg det var),så var visstnok de fleste spillerne på laget på fylla,og Vinnie Jones ble filmet mens han gjorde hærverk,hahaha
Det gikk jo rykter om at Shearer hadde filleristet Keith Gillespie på byen for noen år siden,i 96/97 tror jeg det var. Noen som husker noe av dette?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 28. Juli 2006, 12:37 »
Jeg leste i boken om Shearer at Gazza og noen andre hadde hatt en slags fyllelek rett før den første kampen i EM i 96, kan godt være at Keith Gillespie var med på det og at det var derfor Shearer filleristet ham  :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 28. Juli 2006, 12:58 »
Nei, jeg tror Shearer og Gillespie sloss om noe da de begge var i Newcastle.

Når det gjelder fyll og mesterskap, så var visst Bulgarias landslag veldig bakfulle da de spilte bronsefinale mot Sverige (?) i VM '94. Luktet visst sprit på hele banen. :P
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 28. Juli 2006, 13:04 »
De bodde på samme spillerhotell som Norge,og drakk visstnok hver bidige dag. Haha,litt av en gjeng
Mener å huske at Shearer hadde slåss med David Batty en gang også

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 28. Juli 2006, 18:21 »
Batty og Le Saux sloss under en Europa-cup kamp da de begge var i Svartbrenn Rovers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 31. Juli 2006, 15:15 »
Sitat
Svartbrenn Rovers
¨
Ikke mobb mine kamerater i blått og hvitt, er du snill. Jeg følger fortsatt med dem, selv om det er lenge siden jeg forlot dem.

Shearer og Gillespie kranglet visst ved en anledning ja, noe som selvsagt førte til at Gillespie dessverre måtte forlate klubben. Og Batty og LeSaux synes jeg huske.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon