20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff til Newcastle?  (Lest 36729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Damien Duff til Newcastle?
« Svar #15 på: 21. Juli 2006, 11:50 »
Å bruke en stor del av transferbudsjettet på en venstre kant spiller, skjønner jo til og med Sheperd at vi ikke kan gjøre, så selvfølgelig blir Duff tiltenkt en spissrolle. Jeg tror Duff er dyktig nok til å gjøre noe av den samme jobben som Bellamy har gjort og Owen kunne ha gjort - løpe i bakrom og være et uromoment.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Juli 2006, 12:14 »
synes dette blir et krampe kjøp. vi har jo allerede nzogbia.

og hvis han skal brukes som spiss? hvorfor i hælvete kjøper vi en kantspiller som  skal gjøres om til spiss? kjøp heller en som kan sakene sine ffs!
lt;3 Newcastle <3

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Juli 2006, 12:21 »
jeg tror han er ment som en erstatter for owen! håper bare Luque får sine sjanser selv om vi kjøper duff!
Andreas Martins

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Juli 2006, 12:58 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Juli 2006, 13:05 »
for å si det sånn... bruker heller duff som spiss enn amøben

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Juli 2006, 13:26 »
ja, uten tvil en fantastisk god spiller mr.Duff. Alltiid hatt sansen for han.

Synes ikke spørsmåle bør være om vi skal prioritere spiss/stopper eller noe når vi kan få Duff. Han er jo bare helt suveren!! Han kan spille på de fleste plassene offensivt, både begge kantene og på topp sammen med Luque eller, forhåpenligsvis ikke, Ameobi.

Kameraten min er en ihugga spurms-fan, og sa til meg visst vi snappet Duff foran dem, kunne jeg bare glemme å komme å se kamp hos ham de neste dagene. hehe....er det noe spums trenger er det en venstreving for å få ett komplett lag.
Sier bare, heller se kamp alene i noen dager, å få Damien Duff!!

Men bare for å få det sagt, håper jeg FAtFRED har planer om å hente en spiss i tillegg. Vi trenger en spiss til uansett om Duff kommer. Eller har han planer om å forsterke forsvarfireren etter Duff-kjøpet?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #21 på: 21. Juli 2006, 13:51 »
Er det ingen som forstår at vi trenger BACKER??? Babayaro er i beste fall en middelmådig spiller. Det samme med Carr. Hver gang vi møter bra lag så stryker disse, spesielt førstnevnte. Og hvem fanden har vi som backup? Elliott er frigitt, mens Ramage har svært begrensede kvaliteter til å spille back.

Hvorfor har vi ikke i det minste PRØVD å skaffe oss en back? Hvem skal spille venstreback når (ikke hvis) Baba blir skadet?

Det er bare tull å kjøpe en venstreving for så mye penger. Vi har allerede N'Zogbia som er en av ligaens beste venstrekanter. Dessuten så sliter vi maksimalt på topp, så hvis ikke Duff er tiltenkt en spissrolle så bør Fat Fred kjeppjages fra SJP.

Edit: Glemte i farten at Elliott har fått forlenget kontrakten med et år. Da har vi i det minste en spiller som kan steppe inn når Baba blir skadet, selv om han ikke er noe å skryte av.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Juli 2006, 13:55 »
Tror heller at vi skal bruke Luque som spiss hvis vi signer Duff, og istedet sette Duff på kanten.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #23 på: 21. Juli 2006, 13:59 »
Sitat fra: "Andreas"
Tror heller at vi skal bruke Luque som spiss hvis vi signer Duff, og istedet sette Duff på kanten.

Hva med N'Zogbia? Og hvem skal spille på topp? Bare Luque? Ameobi er alt for dårlig til å starte på et PL-lag som har ambisjoner om UEFA-cup. Og hvis vi skulle spille med Ameobi og Luque på topp, så har vi ingen spisser igjen til å bytte inn.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Juli 2006, 14:04 »
Helt eing med deg Nordin. Absolutt INGEN vits i å kjøpe Duff. Han er en veldig god spiller, men det er ikke plass til ham. Også skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kunne gi 11m£ for f.eks Darren Bent som vi faktisk hadde trengt, når vi kan gi det for Duff som vi ikke trenger?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Juli 2006, 14:05 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Andreas"

Hva med N'Zogbia? Og hvem skal spille på topp? Bare Luque? Ameobi er alt for dårlig til å starte på et PL-lag som har ambisjoner om UEFA-cup. Og hvis vi skulle spille med Ameobi og Luque på topp, så har vi ingen spisser igjen til å bytte inn.

Ikke vet jeg, men vil tro at hvis vi først kjøper Duff så vil vi bruke ham på kanten, mens Luque, som spilte spiss før i Deportivo, vil spille spiss. Men jeg ville også foretrukket at vi brukte pengene på en ren spiss.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Juli 2006, 14:09 »
hvis vi kjoper an tror jeg han og luque kan samarbeide kjempebra! duff er ikke en inleggs type og Luque liker ikke hoye baller saa...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Juli 2006, 14:11 »
Er enig i mye her!

Jeg tror ikke det er mye hold i ryktene om at Duff er på vei. For det første så er det "Daily mirror" som er hovedkilden. For det andre så sies det at Fat Fred og Duff sine agenter holdt et møte i går kveld. Men nå var det vel egentlig slik at Fred og resten av Newcastle tilbrakte gårsdagenskveld på Loseby hotell og på fancy Oslo resturanter.

Men hvis det skulle være noe i disse ryktene så er nok Duff tiltenkt spiss rolle. Ikke det at jeg forstår tankeganger til Roeder hvis det er så.. Når vi får tilbake Owen så ser ikke jeg på Duff - Owen som et ideelt spisspar. Da er det bedre å hente Viduka for en billig penge og styrke resten av laget, feks på backplassene som Nordin påpeker.

Duff er utvilsomt en god spiller som ville styrket oss offensivt. Men om han er det beste valget for en klubb i "krise" som Newcastle er jeg usikker på.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Juli 2006, 14:36 »
Sitat fra: "Nordin"
Er det ingen som forstår at vi trenger BACKER??? Babayaro er i beste fall en middelmådig spiller. Det samme med Carr. Hver gang vi møter bra lag så stryker disse, spesielt førstnevnte. Og hvem fanden har vi som backup? Elliott er frigitt, mens Ramage har svært begrensede kvaliteter til å spille back.

Hvorfor har vi ikke i det minste PRØVD å skaffe oss en back? Hvem skal spille venstreback når (ikke hvis) Baba blir skadet?

Det er bare tull å kjøpe en venstreving for så mye penger. Vi har allerede N'Zogbia som er en av ligaens beste venstrekanter. Dessuten så sliter vi maksimalt på topp, så hvis ikke Duff er tiltenkt en spissrolle så bør Fat Fred kjeppjages fra SJP.

Edit: Glemte i farten at Elliott har fått forlenget kontrakten med et år. Da har vi i det minste en spiller som kan steppe inn når Baba blir skadet, selv om han ikke er noe å skryte av.

enig i det du sier. men jeg ser heller carr som det svake punktet enn baba. baba har meget god teknikk og har reddet mange baller på streken og taklingssterk. carr og ramage har bare irritert meg :evil:
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Juli 2006, 15:02 »
Troverdige NUFC.COM skriver at overgangen kan bli klar allerede idag. Svært sjeldent disse gutta tar feil

We understand that a deal could go through today (Friday), meaning that the signing wouldn't be dependent on a successful conclusion to our Intertoto Cup tie.

The 27 year-old Balyboden-born winger has played on both wings, as a forward and even at left back since joining Chelsea in 2003.

While we're long-standing admirers of the player, we'd surely be buying him for his goal-making ability, providing the bullets for someone else to fire. Duff has netted 19 times in 125 Chelsea appearances - we need someone who can equal that tally in a season.

Duff would encounter plenty of familiar faces at Gallowgate, including international colleagues past and present in the shape of Stephen Carr and Shay Given, plus fellow former Chelsea players Celestine Babayaro and Scott Parker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."