20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den Spanske ligaen, hvem vinner neste sesong?  (Lest 6860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Den Spanske ligaen, hvem vinner neste sesong?
« Svar #15 på: 27. Nov. 2006, 18:15 »
Sitat fra: "plebbster"
Så synd han prøver å kopiere Charlie Millers mål i seriepremieren mot FFK. Ville vært litt originalt å funnet sin egen stil. Men greit!

Tenkte på det samme faktisk. Men det skal sies at Ronaldinhos touch var hakket bedre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Nov. 2006, 23:06 »
Ronaldinhos mål er helt vanvittig.
Her demper han ballen på brystet, for så å hoppe opp for å ta en brasse, og ballen går selvsagt i mål. Og bergenserne sammenligner med Charlie Miller? Greit nok at målene likner noe, men den tekniske utførelsen til Ronaldinho på dette målet MILEVIS over skottens nivå. Dette er bare sjukt.

Så forøvrig målet når jeg tilfeldigvis gløttet på en liten skjerm ved siden av storsrkjermen med kampen vår på. Ble imponert da, og ble ikke mindre imponert nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Nov. 2006, 00:15 »
Vi er enige, Joakim... målene lignet. Og jeg vil ha meg frabedt å bli kalt bergenser i framtida.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Nov. 2006, 15:45 »
Når du ikke oppnevner bosted er det ikke rart at folk tar deg for bergenser. Trodde det selv jeg også.

plebbster

• Gjest
« Svar #19 på: 28. Nov. 2006, 15:48 »
Bra med folk som tror at alle som har den minste sympati for Brann og Bergen er bergensere. Patetisk.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 28. Nov. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Når du ikke oppnevner bosted er det ikke rart at folk tar deg for bergenser. Trodde det selv jeg også.

Hvorfor? På grunn av min flittige bruk av skriftlig østlandsdialekt og a-endinger?

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Nov. 2006, 21:04 »
Vanvittig fint mål av Ronaldinho. Men når vi først snakker om brassemål så nominerer jeg Rivaldo sin brasse mot Valencia, 2 minutter før slutt slik at Barca sikra seg Champions League plass. Må være det fineste brassemålet.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Nov. 2006, 11:18 »
Sitat fra: "plebbster"
Bra med folk som tror at alle som har den minste sympati for Brann og Bergen er bergensere. Patetisk.

Ja, jeg burde skjønt at han egentlig er fra østlandet eller noe. Sier seg jo selv. Tror faktisk ikke jeg kan komme på å ha sett Brann-supportere som ikke har tilknytning til den regnfylle byen.
Forresten: ROAR STRAND E SUPERMANN

plebbster

• Gjest
« Svar #23 på: 30. Nov. 2006, 14:43 »
Det er så tragisk dumt at jeg nesten gidder å hisse meg opp.
Har ikke supportere utenfor Bergen, eller folk som er oppvokst der?

Har et par eksempler. <3 Idar Vollvik blant annet. Han er kos.
Og var tre-fire trøndere som ble intervjuet av TV2 etter å ha gått sympatiens vei da de skulle velge fotballag å holde med.
Det dukker hver uke opp folk fra andre land på SK Brann-forum som gjerne vil vite hvordan tilstanden er osv. med deres favorittspillere.

Og det at vi også har tett supportere på østlandet, veit du vel?
Vi hadde flere supportere enn Lyn hadde da vi møtte dem mot slutten av sesongen i fjor.
Var mye østlandsdialekt ute og gikk. Ihvertfall de jeg hørte. Ca. 70/30 av Brann-fansen var fra Bergen, tipper jeg.

Så sånn kan det gå.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Nov. 2006, 15:29 »
Ja, jeg burde skjønt at han egentlig er fra østlandet eller noe. Sier seg jo selv. Tror faktisk ikke jeg kan komme på å ha sett Brann-supportere som ikke har tilknytning til den regnfylle byen.

Holder ikke med Brann, men med Lyn. Hva har jeg gjort som er så bergenser-aktig egentlig?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Nov. 2006, 15:39 »
Jeg vet ikke jeg Berntsen. :) Er vel et inntrykk jeg har fått.
Det jeg ville fram til er at jeg skjønner Joakim som tok deg for bergenser.
End of discussion.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #26 på: 30. Nov. 2006, 23:03 »
Tror faktisk ikke jeg kan komme på å ha sett Brann-supportere som ikke har tilknytning til den regnfylle byen.

Men det er da heller ikke mange som holder med Lyn, RBK, VIF, Sandefjord, Viking, Tromsø, Start, Odd, Molde, LSK osv osv, som ikke har noen som helst forbindelser med laget de holder med! Det sier jo seg selv at man har en eller annen connection med den byen/laget som gjør at man holder med det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Des. 2006, 14:29 »
Vamos Valencia! :D