20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mellberg linkes  (Lest 2648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mellberg linkes
« på: 14. Juli 2006, 17:49 »
Newcastle United Football Club are reportedly considering a move for Olof Mellberg.

The Swedish international has been made available for Aston Villa for a knockdown £2million, and Spanish side Levante have already registered their interest.

However, rumours have begun to circulate that the Magpies may look to add the 28-year-old to their squad for the coming season as they aim to bolster their defensive options.

With Jean-Alain Boumsong primed for a return to France Glenn Roeder knows he must find reinforcements, and Mellberg could be an ideal acquisition.

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=155205
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #1 på: 14. Juli 2006, 18:17 »
Dette er kanon. Melberg er sammen med barry de beste spillerne på villa.
Melberg er et kanonkjøp
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #2 på: 14. Juli 2006, 23:02 »
Her lukter det gull... :lol:

Hehe, bare tuller. Olof er en grei spiller han dog jeg er nygjerrig på å se hvilken rolle han er tiltenkt i Newcastle eller rettere sagt - hvilken rolle får han? Det kan jo være en avgjørende faktor for hvilken ambisjoner Newcastle stiller med neste sesong..
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Mellberg linkes
« Svar #3 på: 14. Juli 2006, 23:43 »
Skjønner ikke at du ser det sånn, Dag. Mellberg er da en god spiller. Jeg vil mye heller ha Mellberg enn Sol Campbell.
Toon, Toon,
Black and white army

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #4 på: 14. Juli 2006, 23:49 »
Sitat fra: "Mack"
Skjønner ikke at du ser det sånn, Dag. Mellberg er da en god spiller. Jeg vil mye heller ha Mellberg enn Sol Campbell.

Ja, enig. Men jeg - hvis jeg var Newcastle fan - ville ikke hatt noen av dem.
God spiller men kanskje ikke klassespiller. Ville sett etter andre alternativer først, så Melberg.

Min mening.
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Mellberg linkes
« Svar #5 på: 14. Juli 2006, 23:52 »
Det kommer litt an på hvilke plasser vi ønsker å prioritere.
Toon, Toon,
Black and white army

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #6 på: 15. Juli 2006, 00:04 »
Jeg er enig med Dag her. Jeg er heller ikke så keen på Melberg, men billig var han. Da vil jeg i grunnen heller gi Boumsong en sjangse til eller bruke Craig Moore eller Bramble.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #7 på: 15. Juli 2006, 00:07 »
Sitat fra: "Mack"
Det kommer litt an på hvilke plasser vi ønsker å prioritere.

Yes. Dersom stopper er første prioritet bør man se på bedre spillere enn Melberg, dersom han hentes inn som et rutinert alternativ/cover som sikkert vil bli brukt regelmessig er saken en helt annen. Men på sikt er han ingen løsning for et lag med så store ambisjoner som det Newcastle - på papiret - skal ha..
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Mellberg linkes
« Svar #8 på: 15. Juli 2006, 00:13 »
En klassespiss er førsteprioritet, noe selv du bør vite, Dag. Hadde vi satset alt på å få en god midstopper, så ville jeg kanskje vært litt misfornøyd med å kapre Mellberg. Han er god, men ikke en som vil heve PL-trofèet en gang i fremtiden.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #9 på: 15. Juli 2006, 00:37 »
Sitat
En klassespiss er førsteprioritet, noe selv du bør vite, Dag.

Hehe, selvsagt vet jeg det.. Glemte meg bare bort litt.  :D

Og din beskrivelse av Melberg er ganske lik min egen så jeg gidder ikke gjenta meg.. :D
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #10 på: 15. Juli 2006, 00:45 »
Trur neppe det ligg så mykje i dette ryktet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #11 på: 15. Juli 2006, 19:07 »
Mellberg er ikke god nok, rett og slett. Skal man først kjøpe en midtstopper så bør det enten være et stort talent eller en som går rett inn og styrker laget. Mellberg passer ingen av beskrivelsene. Det er £ 2M rett ut vinduet.
Carr har altfor få landskamper for England!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mellberg linkes
« Svar #12 på: 15. Juli 2006, 19:30 »
"Milner går ut, inn kommer Amady Faye"... hehe, det begynner å bli litt tragisk no...De bær jo ha noe rett informasjon.
VG nett

Hæ? dette kom visst på feil post..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil