20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trening i Norge?  (Lest 18108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Trening i Norge?
« Svar #30 på: 19. Juli 2006, 20:05 »
http://magnar.com/nufc/

Har lagt inn noen bilder her. Traff også en annen supporter ved navn Eivind. Han har å komme inn her nå. Det er stort sett bilder av han. Dessverre er bildene tatt med kameraet på mobilen, og kvaliteten blir deretter.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #31 på: 19. Juli 2006, 20:39 »
Newcastles trening i dag

I dag ankom Newcastle United Gardermoen, og de hadde en enkel treningsøkt på Jessheim stadion fra kl 1630 til 1800. Vi var så heldige å være tilstede på deler av treningen, og ønsker å fortelle dere hva vi observerte.

Jeg fikk dessverre ikke overvært hele treningen, men de siste tre kvarterene fikk jeg i hvert fall sett. Da var det en svært slapp gjeng, med unntak av Scott Parker, som slappet av på Jessheim stadion. Ca 50 tilskuere hadde møtt opp. Parker kjørte egne intervalløp før han tok noen sit-ups. Han jobbet svært hardt og var tydelig innstilt på å trene. N'Zogbia og Ameobi hadde allerede tatt av seg fotballskoene og slappet av. Albert Luque trente stort sett for seg selv.

På banen foregikk det litt skuddtrening. Tim Krul og Shay Given byttet på å stå i mål. Hver gang noen skulle skyte mot Given hørte vi et "Ssssshh" fra alle de andre spillerne. Nicky Butt (!) hadde noen fantastiske skudd. Han var vel denne sesjonens beste spiller. Emre og Solano hadde også noen fantastiske susere. Matty Pattison derimot feide ballen gang etter gang langt over mål. Det var tydelig at han ikke er den samme spilleren som de andre. Litt merkelig at ikke Ameobi og Luque ville være med på denne avslutningstreningen.

Etter treningen skulle spillerne gå mot bussen. Da flokket de unge autografjegerne seg rundt spillerne. Den eneste spilleren som ikke fikk skrevet en autograf var Premier Leagues beste høyreving, Nolberto Solano. Han var "dessverre" opptatt med å prate med Newutd.coms utsendte reporter. Jeg spurte han om hva han tenkte om kampen på lørdag. Han var svært bestemt på at dette ville bli en tøff batalje, og at han var redd for at Lillestrøm kunne skape problemer for dem. Men de var godt forberedt, og han forventet at de skulle reise seirende hjem igjen til Newcastle. Solano sa også at det var svært hyggelig med en stor fanskare i Norge, og han gledet seg til kampen på lørdag. Jeg fikk et bilde av han før vi "shaket hands" og han gikk inn i bussen.

Deretter fikk jeg en liten prat med Scott Parker. Han forventet også en tøff kamp på lørdag, og han ville ikke regne med noen enkel seier. De skulle gjøre sitt aller beste for at Newcastle skulle seire på lørdag. Og jeg tvilte ikke et sekund på at han vil gjøre sitt. Jeg ønsket han lykke til, og lovte han at jeg skulle møte opp og støtte laget på lørdag. Det er ikke noe rart at Parker er en populær spiller blant fansen. Jeg fikk et bilde sammen med Scott Parker før han måtte gå inn i bussen.

Shay Given var den siste spilleren som gikk inn i bussen. Han snakket en stund med Glenn Roeder og noen andre før han gikk. Men han også tok seg tid til en liten prat. Det var litt kaotisk rundt Given, og han var stresset for å komme seg inn i bussen. Men jeg rakk å spørre også han om hva han tenkte om lørdagens kamp. Ikke overraskende forventet også han en tøff kamp.

Glenn Roeder var den siste fra Newcastle United som gikk inn i bussen. Jeg fikk stilt han noen spørsmål mens han ble overfalt av autografjegere. Han svarte som de andre. Han ventet en tøff kamp, og turte ikke love noen seier.

I morgen er det igjen tid for treninger på Jessheim stadion. Da skal de trene både kl 10 og kl 17. Det koster ingenting å komme inn, men de som ønsker det kan få mitt kontonummer og sette inn 100,- Jeg vil anbefale de som har mulighet til å reise på treningen kl 10. Kl 17 vil det være mange flere tilskuere, og muligheten til å få snakket med spillerne blir mindre. Jeg vil forsøke å reise på en trening i morgen også.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #32 på: 19. Juli 2006, 20:58 »
Genialt Mack, kan du legge ut bilete fra treninga?   :P

edit: såg linken no.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #33 på: 19. Juli 2006, 20:59 »
Fikk ikke noen bra bilder fra treninga. Var så lite konsentrert om denne mobilen. Men jeg har lagt ut noen bilder. Se over.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #34 på: 19. Juli 2006, 21:17 »
Noen som skal på treningen i morgen? Tenkte meg inn en tur klokka 10!:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #35 på: 19. Juli 2006, 22:13 »
Var det mange å så på treninga i dag, Mack?

Jeg var så utrolig dum å meldte meg på bussturen til newcastle.no..:(
Angrer nå...Blir jo veldig mye folk der i morra da.

Tok spillerne seg tid til å ta bilder med de som ønsket det? Var de fleste spillerne intressert i å stoppe å skrive autografer osv?

Noen som vet om laget skal ha trening på fredag også? Evt hvor og når?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Trening i Norge?
« Svar #36 på: 19. Juli 2006, 22:28 »
utrolig misunnelig  :shock:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #37 på: 19. Juli 2006, 22:43 »
Sitat fra: "danield"
Var det mange å så på treninga i dag, Mack?

Jeg var så utrolig dum å meldte meg på bussturen til newcastle.no..:(
Angrer nå...Blir jo veldig mye folk der i morra da.

Tok spillerne seg tid til å ta bilder med de som ønsket det? Var de fleste spillerne intressert i å stoppe å skrive autografer osv?

Noen som vet om laget skal ha trening på fredag også? Evt hvor og når?

Som det står i artikkelen var det ca 50 stk som møtte opp for å følge treningen. De aller fleste var lokale Ullsokninger. Er ikke sikkert det blir så fryktelig mange i morgen. Alle spillerne unntatt Solano skrev autografer. De stilte også opp på bilder. Jeg var svært heldig som fikk Solano for meg selv så lenge. Han gikk en litt annen vei enn de andre og jeg hadde bestemt meg for at det var han jeg ville snakke med. Og det angrer jeg ikke på. Parker var også svært hyggelig og tok seg tid. Given og Roeder var mer stresset, men det var nok fordi de andre ventet på dem i bussen. De andre rakk jeg ikke da jeg valgte å bruke tid på Solano og Parker.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Trening i Norge?
« Svar #38 på: 19. Juli 2006, 22:53 »
Og sammendrag av Magnars artikkel finnes her:

http://newcastle.no/nyheter/19trening.htm :lol:
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #39 på: 20. Juli 2006, 00:22 »
jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til i morra... ehhh senere i dag.
Jessheim Stadion er jo bare en kort sykkeltur (ehhh ca 1 time og 15 min) fra meg.

Det kribler i magen....
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #40 på: 20. Juli 2006, 14:30 »
er det helt gratis?? jeg skal ta en biltur fra Raufoss, må vite om det koster noe.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #41 på: 20. Juli 2006, 15:04 »
Det var gratis i går. Tror ikke de finner ut at de skal ta betalt i dag.
Toon, Toon,
Black and white army

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #42 på: 20. Juli 2006, 15:07 »
Jeg var på treningen klokken 10.00 idag....
Kom med spillerbussen cirka 10.15 og jeg fikk lurt til meg neon autografer på trøya mi av Shay Given, Albert Luque, Titus Bramble, Craig Moore, Charles N`Zogbia og Belozoglu Emre..
Med cirka 30 tilskuere startet troppen treningen med enkle strekk og bøy- øvelser mens keeperne dreiv med sitt.. Etter en liten stund gikk det over i noen småspurter med retningsforandringer før det ble en øvelse med cirka 8 som sto i en ring og to stakkarer som inne i ringen prøvde å få tak i ballen. Morsomt at både Glenn Roader og Lee Clark var med på denne øvelsen, noe som førte til mye løping på den aldrende Glenn..
 :lol:

Deretter var det endelig litt spill mot mål, to mot to, forsvar mot angrep på ett mål, der Tim Krul sto. Denne øvelsen bar preg av godt forsvarsspill (ikke dårlig angrepsspill :lol: ) der Steven Taylor viste gode takter. Ble ikke så mange mål, men både Shola og Faye tegnet seg på scoringslisten. Store duellen i denne delen var Nobby Vs Carr , begge hadde noen feiende flotte taklinger på hverandre, alle i vennskapelig ånd. Tim Krul viste også at han kan være den ideele erstatter for Shay.

Treningen avsluttet med en spilløkt der laga så ut til å være 1.lag mot 2.lag, i så fall starter Newcastle slik:
Shay; Carr, Taylor, Bramble, Baba; Solano, N`Zogbia, Parker(C), Emre, Milner; Ameobi..
Dette er jo ikke sikkert.. Luque trente alternativt, så muligens kan ha smette inn i 11`ern, kanskje ta plassen til Milner, hvor han enten blir dyttet opp eller settes på kant..

Til slutt samlet det seg en ungeflokk foran spillerne og autografjakten var i gang.. jeg fikk den ære av å få autografene til Glenn Roader, Steve Harper, Tim Krul, Scott Parker, Nolberto Solano, Steven Taylor, Matty Pattison, Lee Clark og Stephen Carr

Godt fornøyd med både autografer og synet av mine forbilder  dro jeg hjem... :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

tfranche

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
10 treningen i dag
« Svar #43 på: 20. Juli 2006, 18:43 »
Hei

Var på trening her i dag sammen med Vespo og kesser.  Treningen i dag var veldig slapp. Kan ikke skjønne at de blir så mye bedre form av denne treningen. Treningen stemmer med det som er tidligere beskrevet men det var lite trøkk på treningen men dog veldig godt humør i troppen.

Dagens beste; Uten tvil Tim Krul. Snakket litt med han og virket veldig hyggelig. Her tror jeg vi har en ny Van Der Saar

Det som var mest synelig på denne trening var mangel på goalscorer.  

Fikk forøvrig et par minutter med Glenn R hvor jeg spurte om det kom noen spisser snart og hvorpå han svarte at jeg viste like godt som han at gode spisser ikke er lett å få tak på men at de kommer til Newcastle men ikke snart. Videre spurte jeg om han hadde noen norske spillere i kikkerten, nei svarte han men han skrøt veldig av holdningene til nordmenn. Jeg spurte hva han syntes om lillebror Riise og sa at han hadde hatt ham på prøvespill i West ham og han lurte på om moren forsatt var agent.

Alt i alt vil jeg si at her bør alle Newcastle supportere kjenne sin besøkelsestid. Så nærme spillerne kan det være lenge til man opplever.

mvh

T
ordon Gekko

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #44 på: 20. Juli 2006, 19:07 »
Jeg stakk innom Jessheim stadion litt før kl 17 i dag. Der prata jeg med noen kjente folk fra Ull/Kisa. De fortalte at Newcastles trening i dag kl 17 var avlyst. Det sto en gjeng med newcastlesupportere der. Jeg sa fra til noen og reiste på McDonalds. Der spiste jeg en relativt god Big Mac.
Toon, Toon,
Black and white army