20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trening i Norge?  (Lest 18142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« på: 13. Juli 2006, 20:45 »
Leser at Newcastle vil komme til Norge allerede på onsdag neste uke. Vet dere om laget vil ha treninger på Åråsen, evt. om noen av dere har mulighet til å sjekke det hvis dere har kontakter! :)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #1 på: 14. Juli 2006, 00:09 »
eventuelt når de lander på gardermoen
Andreas Martins

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Trening i Norge?
« Svar #2 på: 14. Juli 2006, 00:24 »
Nå går det ikke fly fra Newcastle til Gardermoen, men de lander nok på Torp. Egentlig er det litt synd. Kan noen sjekke om de flyr privatfly til Gardermoen. GA-terminalen (privatflyterminalen) på Gardermoen er klint innpå kontoret mitt. Da kan jeg jo møte gutta, og kanskje invitere de på en kopp kaffe på kontoret mitt.

Tror du ikke jeg får plass til hele troppen på kontoret mitt, Amund?
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Trening i Norge?
« Svar #3 på: 14. Juli 2006, 09:29 »
Newcastle kommer til Norge på onsdag, så da går jeg ut ifra at de vil ha minst to-tre treninger før kampen på lørdag. Ellers er det ikke mye vits i å komme så tidlig. Fire dager til å sjekke gressmatten...?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #4 på: 14. Juli 2006, 12:09 »
faen, kan de ikke lande på kjevik å ta privatfly til oslo så kan jeg invitere de på kaffe?! :D

det kribler enda i magen når start spillerne går forbi kontoret 8)

plebbster

• Gjest
Trening i Norge?
« Svar #5 på: 14. Juli 2006, 12:46 »
Sitat fra: "Mack"
Tror du ikke jeg får plass til hele troppen på kontoret mitt, Amund?

Kunne prøvd, men jeg tror du måtte tatt i bruk lunsjrommet.

Jeg møter opp på Kristiansand-flyplassen hvis de kommer dit. Men det gjør de jo selvfølgelig ikke. Er det ikke British Airlines som kaller Torp for Oslo bare for å spare penger?
Uansett; de lander sikkert der.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #6 på: 14. Juli 2006, 13:19 »
haha...newcastle.no torr ikke aa vise adressen...de vil at alle skal sitte paa i bussen dems, haha

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #7 på: 14. Juli 2006, 15:05 »
D syke er vel at ein er nødt til og ta den bussen om ein skal komma inn på treninga.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #8 på: 14. Juli 2006, 19:27 »
Treningen er selvsagt gratis å se på. Mao. blir utlegg for busser den eneste utgiften til Weiseth.
78 seter utgjør nøyaktig en dobbeltdekker turistbuss. Med en billettpris på 200 kroner betyr det at han får inntekter på cirka 15500.

Så er spørsmålet: hvor mye koster det å leie en dobbeldekkerbuss i Oslo i noen få timer; i en by hvor det er knivskarp konkurranse mellom utallige buss- og taxiselskaper. 15500 kroner? Og det på den knøttlille turen mellom Oslo og forstaden Lillestrøm? Neppe! Her tipper jeg Weiseth får mellom 8 og 10000 kroner som han kan putte rett i lomma.

Jeg blir kvalm. Jævlig kvalm!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #9 på: 14. Juli 2006, 20:47 »
Synd er det at folk gidder å bli med på det, at de er uviteende og det.

Det er foresten ulovelig å reklamere for at bare de som blir med i bussens hans får se spillerene trene. Som han gjør gang på gang.

SOm jeg har skrevet i ett inlegg her før, virker det som at han ha løyet med den banketten hans også.

Vi har nå fått tilgang til treningen de skal gjennomføre torsdag ettermiddag og kan tilby dere alle å få oppleve denne. Dette vil være det beste alternativet under NUFC sitt Norges-opphold, til å møte spillerne, få autografer og bilder.

Får de ikke møte spillerene da på banketten? Skjønner ikke hvorfor ikke fyren havner bak 4 betongvegger ute på en øy. SÅ sleip jævel har jeg alldri sett. Gleder meg også til hele Newcastle laget stikker innom "festen" han har stelt i stand. Som han skrev i starten.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #10 på: 14. Juli 2006, 21:34 »
Var det ikke en her som hadde meldt ham til forbrukerrådet og trengte flere historier om ham? Her har du en fin en  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #11 på: 14. Juli 2006, 22:28 »
Det var meg det. :)  men de trengte at andre kom med andre saker før de tok det opp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #12 på: 14. Juli 2006, 22:34 »
prøvte og tipse Dagbladet men di driter i det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trening i Norge?
« Svar #13 på: 14. Juli 2006, 22:41 »
Sitat fra: "oyvind"
Det var meg det. :)  men de trengte at andre kom med andre saker før de tok det opp.

Kan godt fortelle dem det jeg, bare si hvem jeg skal sende mail til du. Skal jeg si at du sa jeg skulle gjøre det?

Om noen andre her har en ''god historie'' på lager om Weiseth, må de og sende historier til Forbrukerrådet. Var det ikke noe tull med Vålerenga kampen også som vi kunne fortalt om?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Trening i Norge?
« Svar #14 på: 14. Juli 2006, 22:47 »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!