20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Droppe Kuyt etter "dårlig VM"... litt uproft?!  (Lest 5813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Droppe Kuyt etter "dårlig VM"... litt uproft?!
« Svar #15 på: 11. Juli 2006, 13:02 »
Jeg sjekka litt om Kuyt og fant ut han scora 22 mål i fjor, mens en Ajax-spiller som heter Klaas-Jan Hunterlaar scoret 33 mål og er 3 år yngre.. Hvorfor har vi ikke gått for han?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Juli 2006, 14:01 »
Huntelaar er eit fantastisk talent som eg har sett på lenge. Ein notorisk goalgetter av høy klasse! Denne mannen kan bli virkeleg stor!

Vist vi skal ha taki han, må vi handle rask. I løpet av eit år eller to er det forseint. Da er han snappa opp.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristian Skuland

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Juli 2006, 22:07 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Huntelaar er eit fantastisk talent som eg har sett på lenge. Ein notorisk goalgetter av høy klasse! Denne mannen kan bli virkeleg stor!

Vist vi skal ha taki han, må vi handle rask. I løpet av eit år eller to er det forseint. Da er han snappa opp.

Det er allerede for sent. Han spiller i Ajax, en toppklubb i Europa, og ble toppscorer i Æresdivisjon. Er ikke akkurat som om han er et uoppdaget talent.
Same old Shearer, always scoring...

*BIG AL*

Takk for alt, Alan...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Juli 2006, 02:22 »
Jepp Ajax er ikke en fisklubb. Tror nok han trives der  :(
Who else...... Alan Shearer

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Juli 2006, 11:57 »
Dirk scorer i bøtter og spann i Nederland, men der er det vel ikke så veldig vanskelig! Dårligere serie, ikke like bra spillere. Talentene kommer herfra, men går til storklubbene i Frankrike, Spania, England og Italia. Men England har sin egen spillestil. Bedre spillere enn de har i Nederland!
Jeg tror ikke Kuyt ville scort like mye i England! Bedre å satse på en annen, mener jeg da!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Juli 2006, 13:18 »
Sitat fra: "Thommazz"
Dirk scorer i bøtter og spann i Nederland, men der er det vel ikke så veldig vanskelig! Dårligere serie, ikke like bra spillere. Talentene kommer herfra, men går til storklubbene i Frankrike, Spania, England og Italia. Men England har sin egen spillestil. Bedre spillere enn de har i Nederland!
Jeg tror ikke Kuyt ville scort like mye i England! Bedre å satse på en annen, mener jeg da!

Van Nistelroy er jo et godt eksempel på at man kan score i bøtter å spann både i Nederland og England. Og Van Basten mente tydligvis at Kuyt er på høyde med Nistelroy....
Men misforstå meg riktig. Er ikke sikker på at Kuyt er den ideelle spissen for laget vårt, finnes sikkert bedre der ute. Men i mangel av noen konkrete overganger begynner jeg å bli utålmodig. Riktignok skal vi alikevel ikke løpe og kjøpe det første og beste som er tilgjengelig.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Juli 2006, 13:20 »
liker han aa faa ballen hoyt eller i beina? hvis han ikke klarer hoye baller er det ikke vits aa hente han.

Noreng

• Gjest
« Svar #22 på: 16. Juli 2006, 14:58 »
Sitat fra: "Thommazz"

Det må være tidens dummeste kommentar? Nederlandsk liga er kjempehard og det er ikke lett og score der

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Juli 2006, 09:29 »
Noen som vet hvilken formasjon Feyenoord spiller? 4-3-3 el 4-4-2? el kansje en annen?

hvis Feyenoord spiller 4-4-2 så var det kansje ikke så enkelt for kuyt å få prestert opptimalt for nederland som spiller 4-3-3

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Juli 2006, 14:25 »
Spiller omtrent sånn som Nederland i VM med Kuyt som ensom spiss. Må dog legge til at jeg så bare to-tre kamper i fjor og da spilte ikke Kalou - som kan spille kant i følge usikkre kilder. :D
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. Juli 2006, 17:49 »
Det er forskjell på Kezman og Kuyt. Kezman pøste også inn med mål i nederlandsk liga, men han spilte for et langt bedre lag, og målene hans var først og fremst et resultat av meget gode medspillere. Kuyt spiller for et dårligere lag enn PSV. Og han skaper mange av målene på egenhånd, fordi lagkameratene ikke er like gode som de Huntelaar har i Ajax eller Hesselink har i PSV. Også fordi han har flere strenger å spille på enn det Kezman hadde. Kuyt har den styrken Kezman manglet, og han har nok høyst sannsynlig utholdenheten og stå-på-viljen som kreves for å bli en hit i engelsk fotball.

Jeg skjønner bare ikke hva vi holder på med, når vi snuser på Bent for 12 mill, mens vi får Kuyt for 10. Kuyt er en mye mer proven goalscorer enn Bent. Og han kommer sannsynligvis billigere. Hvorfor skal vi gi bort en slik spiller til vår erkerival Liverpool?

når Van Basten rangerer denne spilleren FORAN både Hesselink og Huntelaar, og vraker Van Nistelrooy til fordel for denne spilleren, da har han noe for seg. Men han er ingen tryllekunstner, og det er verdt å nevne at Nederland ikke akkurat imponerte i noen av kampene Kuyt spilte i.
Men Kuyt var nære ved å score i samtlige av dem. Ikke bare en gang, men opptil flere ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon