20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sykt. Sykt. Sykt!  (Lest 11871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #15 på: 29. Juni 2006, 20:48 »
det var den første tingen som kom når jeg søkte sier jeg jo. dessuten er solkorset et tegn nazistene tok senere og har egentlig ingenting med hverandre å gjøre.

husker til og med at jeg leste i vg at de fryktet at mange tusen jøder var døde ettersom flest jøder jobbet i wtc. dagen etter ble det klart at de fleste hadde tatt seg fri ettersom de skulle be eller no sånt. var no hellig greier hvertfall

poenget var at davidstjerna ikke hadde noe der å gjøre. jeg orker ikke diskutere noe nazi greier nå. sorry at jeg bare tok den første linken som kom opp!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #16 på: 29. Juni 2006, 22:14 »
Ettersom folk fryktet mange døde jøder, trodde nok dem som stod bak angrepet at mange jøder ville stryke med. Kanskje var dette en av grunnene til 9/11, og at Davis-stjernen kommer frem derav?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #17 på: 29. Juni 2006, 23:14 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Er vel mange islamister som mener at USA står i ledetog med Israel i Israel-Palestina-konflikten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #18 på: 29. Juni 2006, 23:18 »
Herregud dette er lolz azz.

Er meir skremt over den fyren som har gidda og rekna seg fram til alle 11 tala.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #19 på: 03. Juli 2006, 07:06 »
Ingen fly hadde flight-nummer Q33 den dagen. Q står for Quantas, og det er et australsk flyselskap.

I tillegg vil jeg overhodet ikke vektlegge passasjertallene noe særlig (om de i det hele tatt stemmer). Policyen i USA er å overbooke flyene pga. store frafall frem til take-off. Med andre ord er det umulig noen som kunne vite det eksakte antall passasjerer før flydørene ble lukket den sjebnesvangre morgenen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #20 på: 03. Juli 2006, 14:47 »
Uansett så er det veldig mye muffins med dette angrepet. Har sett ett par "konspirasjones-dokumentarer", og det er mye skremmende som har skjedd. Anbefaller alle som interesserer seg litt for 9/11 ser disse.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #21 på: 19. Jan. 2007, 00:38 »
Hva skjedde egentlig 11. september 2001?
Se denne dokumentaren "Loose Change", så kanskje du får et nytt syn på saken...
Anbefaller alle å se alle 6 delene

Del 1:
Del 2:
Del 3:
Del 4:
Del 5:
Del 6:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #22 på: 19. Jan. 2007, 15:31 »
Tror ikke på det etter å ha sett dette.

Men videoen av Bin Laden var en tankevekker, og det var også noen andre småting.

MEN IKKE krasjingen av wtc. Det holdt bare ikke.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #23 på: 19. Jan. 2007, 18:05 »
Sitat fra: "Leif Ivarhus"
Hva skjedde egentlig 11. september 2001?
Se denne dokumentaren "Loose Change", så kanskje du får et nytt syn på saken...
Anbefaller alle å se alle 6 delene

Del 1:
Del 2:
Del 3:
Del 4:
Del 5:
Del 6:

Nei takk
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #24 på: 19. Jan. 2007, 22:38 »
Vi vet hva som skjedde 11. september 2001.
Fire fly ble kapret av islamistiske terrorister med ordre fra Osama Bin Laden. Flyene ble kræsjet inn i tre offentlige bygninger i USA, og ett styrtet over Pennsylvania som et resultat av at passasjerene prøvde å overmanne terroristene.

Vi vet også at Bush-administrasjonen har ført sine landsmenn bak lyset, ved å unngå å informere om rapporter de fikk som klart og tydelig fortalte om faren for terrorangrep på amerikansk jord, med bruk av fly. Vi vet også at Bush og hans nærmeste rådgivere, som følge av dette, har startet en ulovlig krig mot et uskyldig land som ikke utgjorde noen umiddelbar trussel mot USA, og skapt et "nytt Vietnam" som de aldri i verden kommer seg ut av uten å tape ansikt.

Det vi ikke vet er HVORFOR presidenten unnlot å informere det amerikanske folk om dette, og hvordan man kunne unnlate å ta etteretningsrapportene på alvor, og gjennomføre sikkerhetstiltak som KANSKJE kunne forhindret, eller begrenset katastrofen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #25 på: 20. Jan. 2007, 00:23 »
Off, dere anti Bush folk gir aldri opp.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #26 på: 20. Jan. 2007, 09:00 »
Jeg mener helt seriøst at USAs president, George W Bush, burde fått fredsprisen for sin innsats i kampen mot terrorismen. Mulig det ville irritert noen få inne i Blitzhuset.....og ja, kanskje også i Akersgata.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #27 på: 20. Jan. 2007, 12:26 »
Det er bullshit fra ende til annen det pratet om at det var myndighetene i USA som planla angrepet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #28 på: 20. Jan. 2007, 12:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Det er bullshit fra ende til annen det pratet om at det var myndighetene i USA som planla angrepet.

Vet! Som om de hadde klart å holde det sjult! 1000vis av agenter, politifolk, brannmenn, folk som har analysert bygningen etterpå og mange MANGE flere MÅ ha visst om dette isåfall. Og HVIS de hadde drept så mange egne folk uten å nøle, tror dere ikke at de hadde kverta de som lagde denne filmen rimelig kjapt da? 1-2 fra eller til spiller vel ingen rolle!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sykt. Sykt. Sykt!
« Svar #29 på: 21. Jan. 2007, 19:57 »
Konspirasjonsteorier. Gjesp. Det eneste som er interessant med sånn som dette er alle folkene som tror å dette her. At enkelte folk på skolen min faktisk mener at Bush sto bak 11. September skremmer meg nesten litt.

Er vel mange islamister som mener at USA står i ledetog med Israel i Israel-Palestina-konflikten.

Og det er det vel for så vidt ingen tvil om at de gjør...?