20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jimmy Floyd Hasselbaink  (Lest 6835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie84

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #15 på: 23. Juni 2006, 17:46 »
Treng ikkje vera så dumt å få inn Hasselbank som eit tredje valg på topp. Men sjølvsagt så kan ikkje lønna hans vera altfor stor i tilfelle.

Hasselbank er ein meget god spiss ennå og tross i sin alder på 34 (?) år, så ville han hevet Newcastle kraftigt mtp. kva me stilte med som tredje valg sist sesong.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #16 på: 23. Juni 2006, 19:50 »
Det er tull å si at Hasselbnak er for dårlig. Han hadde styrket stallen meget. Hvis vi får ham gratis, og han ikke krever for mye lønn vil dette være en lur signering. Men han skal ikke ha nr 9 skjorta!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #17 på: 23. Juni 2006, 20:51 »
Sitat fra: "annern"
Det er tull å si at Hasselbnak er for dårlig. Han hadde styrket stallen meget. Hvis vi får ham gratis, og han ikke krever for mye lønn vil dette være en lur signering. Men han skal ikke ha nr 9 skjorta!

Han hadde styrket stallen. Det er jo ikke så vanskelig når vår beste tilgjengelige spiss er Ameobi.
Men han forsterker ikke førstelleveren.
Jeg er helt enig i at Hasselbaink kunne vært en fin spiller å hente, i og med at han kommer gratis. Men Hasselbaink er ikke svaret på våre bønner om en toppspiss. For det kan man på ingen måte hevde at Hasselbaink er.

Han kunne vært grei å hente så han er tilgjengelig til Lillestrøm-kampene, så vi har litt bedre tid til å hente en ny klassespiss eller to. Men fortsatt må vi punge ut for én klassespiss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #18 på: 23. Juni 2006, 21:11 »
Styrker vel strengt tatt førstelaget også, faktisk. Rater Luque som bedre, men ikke Shola Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #19 på: 23. Juni 2006, 21:15 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Styrker vel strengt tatt førstelaget også, faktisk. Rater Luque som bedre, men ikke Shola Ameobi.

Jeg mener både Shola og Luque er bedre enn 34 år gamle Hasselbaink som aldri har vært mer enn en ok spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #20 på: 23. Juni 2006, 21:24 »
Så en mann med en scoringsrate på 0,51 i ligaen i form av Jimmy Floyd Hasselbaink er dårligere enn Goala Ameobi?
JFH har levert varene i alle klubbene han har spilt. Selv om han er aldrende, er han fortsatt en duggende spiss, og et bedre backupemne enn Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #21 på: 24. Juni 2006, 00:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jeg mener både Shola og Luque er bedre enn 34 år gamle Hasselbaink som aldri har vært mer enn en ok spiss.

Har Jimmy aldri vert meir enn Ok ?
Nok ein gang viser du til darlig fotballkunnskap.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #22 på: 24. Juni 2006, 10:14 »
Jimmy Floyd er en meget god spiss. Liten tvil om det, men han er ikke sin beste alder akkurat. Om vi henter to kvlitetspisser i tillegg til Jimmy er dette en grei signing. Jimmy scoret tross alt 10 PL mål ifjor på 13 kamper fra start. Noe som er meget bra.

Han scoret også mange mål i UEFA cupen og var hovedgrunnen til at et skadeutsatt Boro kom til UEFA cup finalen.

Dette skriver en Boro supporter på VGD:

ToreOnThe [1350] 23.06.06 11:35  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre

Uten Jimmy Floyd hadde Boro rykket ned i år, og aldri i livet vært i en UEFA-cupfinale. Synes det er helt utrolig om vi lar han gå til en annen PL-klubb. Han har minst 2 år igjen i beina!

Jimmy er en klassespiss, og jeg er faktisk enig i at han til og med er verdensklasse.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

• Gjest
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #23 på: 24. Juni 2006, 14:00 »
Eg har fått det for meg at du er måtehalden med alkoholen Joakim, men alikevel presterar du å påstå at Jimmy ikkje er noko meir enn ein "ok" spiss.
Sjå her:

1996-97 Boavista (Por) 29 20
1997-98 Leeds (Eng) 33 16
1998-99 Leeds (Eng) 36 18
1999-00 Atletico Madrid (Sp) 34 24
2000-01 Chelsea (Eng) 35 23
2001-02 Chelsea (Eng) 35 23
2002-03 Chelsea (Eng) 36 11
2003-04 Chelsea (Eng) 30 13
2004-05 Middlesbrough (Eng) 36 13

I 16\97 sesongen blei han toppskårar i portugisisk serie, og det til tross for at Boavista rykkte ned frå toppserien!
Fyren har jo banka inn mål på bestilling som du kan lesa av tala ovenfor.
Jimmy er ein klassespiss.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #24 på: 24. Juni 2006, 14:04 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Eg har fått det for meg at du er måtehalden med alkoholen Joakim, men alikevel presterar du å påstå at Jimmy ikkje er noko meir enn ein "ok" spiss.
Sjå her:

1996-97 Boavista (Por) 29 20
1997-98 Leeds (Eng) 33 16
1998-99 Leeds (Eng) 36 18
1999-00 Atletico Madrid (Sp) 34 24
2000-01 Chelsea (Eng) 35 23
2001-02 Chelsea (Eng) 35 23
2002-03 Chelsea (Eng) 36 11
2003-04 Chelsea (Eng) 30 13
2004-05 Middlesbrough (Eng) 36 13

I 16\97 sesongen blei han toppskårar i portugisisk serie, og det til tross for at Boavista rykkte ned frå toppserien!
Fyren har jo banka inn mål på bestilling som du kan lesa av tala ovenfor.
Jimmy er ein klassespiss.

96/97 var jo 10 år siden da...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #25 på: 24. Juni 2006, 16:19 »
Poenget er likevel at Hasselbaink har scoret mål på bestilling hvor som helst! Og som backup er han ikke så dum, og tross alderen bedre enn Ameobi.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #26 på: 24. Juni 2006, 16:28 »
Jeg vet ikke helt om jeg vil si at han har scoret mål på bestilling. Men at han har vært en dyktig målscorer er det liten tvil om. Men jeg vil ikke på noen måte ha han på min liste over de fremste goalgetterne i Premier League. Han kommer ihvertfall langt nede på den lista.

Men med tanke på at Hasselbaink vil komme gratis, så vil han være en ypperlig backup å ha. Og vi trenger å ha en mer målfarlig spiller enn Ameobi tilgjengelig til Lillestrøm-kampene. Og det skal jeg på ingen måte nekte for at Hasselbaink er.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #27 på: 25. Juni 2006, 21:12 »
Jimmy Floyd er gratis, målfarlig og har fortsatt noen år igjen i kroppen på toppnivå.

Med tanke på at Owen er skadet halve sesongen, Shearer har lagt opp og Ameobi aldri blir god nok til å være førstelagsspiller for Newcastle så er ikke det å hente inn Jimmy Floyd på en kontrakt med kort varighet det dummeste valget. Regner med at nederlenderen skal ha en brukbar ukelønn, men han ser ut som et brukbart alternativ til å styrke en del av Newcastle som per dags dato er like farlig som en liten puddel.

Henter man inn Jimmy Floyd og en god spiss i løpet av sommeren, så begynner angrepet å bli en smule mer skremmede.
Carr har altfor få landskamper for England!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #28 på: 26. Juni 2006, 20:57 »
Slik som jeg ser det nå,kan ikke owen regnes med. han er altfor skadeutsatt, og vi trenger en klassespiss til. jimmy kan spille med den andre klassespissen , og når owen blir frisk, spiller han. vi må huske på at vi ikke har for mye penger. Vi kan få hasselbank gratis for faen. det er et kupp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jimmy Floyd Hasselbaink
« Svar #29 på: 27. Juni 2006, 10:49 »
Jimmy er god for minst 10mål per sesong! Løp og kjøp!!

Og dessuten så hadde Boro fansen en fin sang om Jimmy når jeg var på Riverside. Nå kan kanskje vi synge den i stedet!:)