20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fotballregler  (Lest 29901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #45 på: 23. Juni 2006, 18:59 »
Det er i allefall veldig beundringsverdig at du tørr å stå for det Lasse...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Fotballregler
« Svar #46 på: 24. Juni 2006, 01:20 »
Jeg er ikke Liverpool supporter??? Den dagen det blir avblåst for offside i en kamp alle ser på, skal jeg inn på denne tråden og le litt av dere. Men bare pittelitt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #47 på: 24. Juni 2006, 01:29 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg er ikke Liverpool supporter??? Den dagen det blir avblåst for offside i en kamp alle ser på, skal jeg inn på denne tråden og le litt av dere. Men bare pittelitt.

Refererer til Bensons post som ikkje er meg. Men ein Liverpool fyr...
Men tror du maa vente lenge paa den dagen du
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Fotballregler
« Svar #48 på: 24. Juni 2006, 01:32 »
Litt schizofren utpå kveldingen eller?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #49 på: 24. Juni 2006, 01:40 »
Sitat fra: "Lasse"
Litt schizofren utpå kveldingen eller?

Nei. Om nokon av adminane har kan sjekka IPene saa kan det bevise at det he vert ein liverppol dude her og kodda. Latterligt i grunn han blei logga inn paa grunn av ein link fra newutd.com forumet  . Det burde ikkje gatt ann.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Fotballregler
« Svar #50 på: 24. Juni 2006, 10:35 »
Lasse: Den dager det blir dømt offside på corner bør du le av dommeren som dømte den, ikke vi som kan fotballreglene.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #51 på: 24. Juni 2006, 16:09 »
DET KOMMER ALDRI TIL Å BLI BLÅST OFFSIDE PÅ CORNER!!! Ikke en gang om Graham Poll dømmer...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fotballregler
« Svar #52 på: 24. Juni 2006, 16:20 »
Men det har jo allerede skjedd. Hva reglene sier, vet jeg lite om. Men at det er blitt blåst av for offside tidligere på offside, det vet jeg nesten 100% sikkert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #53 på: 24. Juni 2006, 16:21 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Men det har jo allerede skjedd. Hva reglene sier, vet jeg lite om. Men at det er blitt blåst av for offside tidligere på offside, det vet jeg nesten 100% sikkert.

Ja, vi veit vel alle at det har blitt blåst offside på offside før.
Men offside på corner derimot, det skjer ikke, og sånn er det. Sykt at en slik debatt har vart så lenge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #54 på: 24. Juni 2006, 16:26 »
Der snek det seg inn en aldri så liten skrivefeil, gitt. Jeg mente selvfølgelig offside på corner, noe jeg tror de fleste også forstår.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #55 på: 24. Juni 2006, 16:28 »
Forsto hva du mente ja, men forstår ikke hvordan i helvette du klarer å mene noe slikt???

Er jo så bak mål at ikke en gang Shola Ameobi klarer å få ballen dit...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #56 på: 24. Juni 2006, 16:31 »
Jeg har sett det med mine egne øyne, gutt. Så slutt med kveruleringen. Den fører ingens steds hen.

Jeg lurer på om det er offside på corner eller ikke, og vil gjerne finne ut det i sammarbeid med dere andre. Men i stedet for å hjelpe meg med å finne det ut, så begynner dere å krangle med meg. Og jeg er alltid skeptisk, uansett. Så om det står et sted at det ikke er offside på corner, tar jeg ikke det som en selvfølge.

plebbster

• Gjest
Fotballregler
« Svar #57 på: 24. Juni 2006, 16:35 »
Ikke lek å veslevoksen. ( Å kalle andre gutt osv blir bare flaut )
Jeg har funnet en link der alle de offisielle fotballreglene er skrevet ned. Denne linken har jeg gitt til deg tidligere. Så det at du skriver at vi begynner å krangle istedenfor å diskutere skikkelig, blir feil. Jeg kan gi deg et tips til hvis du fortsatt er i tvil. Bruk søkeordene " offside on corner " på www.google.com . Hvis jeg kjenner deg rett så blir du fortsatt ikke overbevist, men det er strengt tatt litt "care".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #58 på: 24. Juni 2006, 16:36 »
Jeg har vanskelig for å se hvordan du kan ha sett at det har blitt dømt offside på corner, da det ikke bare er fysisk umulig, men også teoretisk umulig. Hvis du vil ha folk til å tro på at du har sett det du sier du har sett, så må du nødvendigvis bevise det, Olav. Og det tror jeg kan bli særs vanskelig. Dermed er jeg redd du bare må innse at du ikke kommer til å bli trodd, og at du vil møte mye motbør for din noe spesielle teori.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Fotballregler
« Svar #59 på: 24. Juni 2006, 16:41 »
Sitat fra: "plebbster"
Ikke lek å veslevoksen. ( Å kalle andre gutt osv blir bare flaut )

Det er vanlig å kalle folk for "gutt" her i Oslo-øst.

Sitat
Jeg har funnet en link der alle de offisielle fotballreglene er skrevet ned. Denne linken har jeg gitt til deg tidligere. Så det at du skriver at vi begynner å krangle istedenfor å diskutere skikkelig, blir feil.

Jeg vet jo det! Om du leser mellom linjene hadde du forstått at jeg siktet til den i innlegget mitt.

Sitat
Jeg kan gi deg et tips til hvis du fortsatt er i tvil. Bruk søkeordene " offside on corner " på www.google.com . Hvis jeg kjenner deg rett så blir du fortsatt ikke overbevist, men det er strengt tatt litt "care".

Tusen takk. Kunne du ikke ha foreslått det før, slik at vi slapp å krangle om dette? Når den samme regelen står på samtlige steder, da kan jeg være sikker. Men jeg er fortsatt sikker på at jeg har sett det blitt blåst offside på corner.