20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss  (Lest 11962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #30 på: 20. Juni 2006, 13:41 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Fred eller Iaquinta er vel ikke så urealistisk å få tak i. begge 2 er utrolig dyktige spisser.

Jeg tror vi skal være veldig heldige hvis vi får Fred, men det hadde vært fantastisk og få ham til Newcastle! Tror vi hadde hatt en gode muligheter for og få hente Iaquinta fra Udinese hvis vi hadde prøvd det. Tror han kunne gjort det bra også.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #31 på: 20. Juni 2006, 19:52 »
Vil heller si det er omvendt, Håvard.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #32 på: 20. Juni 2006, 19:57 »
Ja, kanskje det. Men jeg tror heller at Iaquinta ville spilt for Newcastle enn Udinese, men hvis han får tilbud fra en italiensk toppklubb så ville han nok gått der. Han får nok det også. Fred er vel også veldig ettertraktet blandt de store klubbene?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #33 på: 20. Juni 2006, 20:00 »
Tenkte på sjansene. Sjansen er liten for å få begge.
Men den er størst, for å få Fred.
Grunnen er at Udinese nekter å slippe Iaquinta før kontrakten hans gå ut i 2007 å vil la han råtne på benken hvis han ikke skriver under ny kontrakt.
Mulig jeg har feil her, men Iaquinta har vel ikke skrevet under noen ny kontrakt?
Isåfall må han slite benken framover til  2007, ifølge styremannen...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #34 på: 21. Juni 2006, 14:28 »
nå som owen er ute til jul hadde kjøp av Torres og Martins på lån vært bra

Noreng

• Gjest
Ny spiss
« Svar #35 på: 21. Juni 2006, 14:30 »
Lån av en god spiss hadde vært fint. Mulig Defoe?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #36 på: 21. Juni 2006, 15:33 »
Defoe er neppe noe urealistisk target for Newcastle. Men jeg tviler sterkt på at Spurs låner ut Defoe så Newcastle må nok åpne lommeboka.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss
« Svar #37 på: 29. Juni 2006, 01:05 »
Ser ikke ut som om Roeder er så hypp på ny spiss foreløpig. Det ser man godt i intervjuet ang. Luque.

Sitat fra: "Glenn Roeder"
 Med mindre vi henter inn en ny spiss før Intertoto Cupen blir dette Alberts store sjanse til å vise seg frem
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #38 på: 29. Juni 2006, 01:07 »
Hypp på spiss?
Han er desperat etter spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss
« Svar #39 på: 29. Juni 2006, 01:23 »
Ser ikke sånn ut. Han sier jo at dette er Alberts store sjanse. Med mindre vi henter en ny spiss, da. Men han virker heller lunken på den tanken!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #40 på: 29. Juni 2006, 01:25 »
Er jo fordi det er det, og fordi han kan spare seg mye penger med å kun kjøpe en spiss dersom Luque får det til. Alle veit at vi er desperate etter klassespiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #41 på: 29. Juni 2006, 12:37 »
dette er for å få albert igang!
Andreas Martins

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #42 på: 29. Juni 2006, 23:24 »
Jeg håper Luque får det til. Han er en klassespiller, og han har virkelig lyst å vise hva han duger til. jeg håper han får det til! Han er en spiller med en enormt god fot , han skyter god og har lekre passninger. han er en spiller som kan avgjøre kamper. Hadde vert utrolig gøy om han hadde fått det til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #43 på: 30. Juni 2006, 00:17 »
Sitat fra: "Noreng"
Lån av en god spiss hadde vært fint. Mulig Defoe?

Enda flere med gule kort. Noen som er farget av VM eller?  :lol:
Who else...... Alan Shearer

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #44 på: 19. Juli 2006, 23:25 »

Se denne sjarmerende filmen av Ameobi..... :D
Får satse på at han slår til i år