20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss  (Lest 11958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss
« Svar #15 på: 19. Juni 2006, 16:35 »
Liverpool kjøpe Kuyt?

Kuyt kommer ikke til å dra noen sted, han forblir nok der han er i dag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #16 på: 19. Juni 2006, 16:37 »
Sitat fra: "Håvard"
Hva med Cassano? Han har jo ikke gjort det så forferdelig godt i Real Madrid, jeg tror han kunne gjort det bra, men det eneste måtte være at han er litt lik Owen kanskje og han kan bli litt dyr siden han bare har vært i Real i et halvt år(?).

Cassano hadde ikke vært dumt... Siden han ikke har slått helt til i Real Madrid, er de kanskje interessert i å solge ham for en "billig" penge :!:  :!:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Vargherjar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #17 på: 19. Juni 2006, 16:41 »
Vi får satse på at liverpool kjøper Bellamy.. dem kan da umulig kjøpe begge to!
o'way the lads

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #18 på: 19. Juni 2006, 16:42 »
Sitat fra: "Lasse"
Liverpool kjøpe Kuyt?

Kuyt kommer ikke til å dra noen sted, han forblir nok der han er i dag.

Ifølge newcastle.no skal Feyenoord ha akseptert et bud på 10 millioner pund fra Liverpool.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #19 på: 19. Juni 2006, 16:44 »
Ser dette, men jeg tror ikke han vil ende opp i en annen klubb.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #20 på: 19. Juni 2006, 17:03 »
Alexander Frei?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #21 på: 19. Juni 2006, 17:06 »
Hva er dette for en tråd egentlig? Er det slik at alle kan komme med sine stjernespisser, og så forvente at Newcaslte skal kjøpe dem?

Stort sett alle som har blitt nevnt her er totalt urealistiske spillere, som aldri vil være i nærheten av en Newcastle-trøye. For meg virker tråden fullstendig meningsløs.

Kanskje trådstarter bør skifte tråd-navnet til "Drømmetråden" eller "FM-tråden".

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #22 på: 19. Juni 2006, 17:20 »
Har du noe i mot at vi diskuterer hvilke spisser vi ønsker oss? Vi FORVENTER ikke at Newcastle skal kjøpe dem. Du trenger ikke og lese den og bry deg hvis du synes at det er så tåpelig.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #23 på: 19. Juni 2006, 18:45 »
urealistisk lasse ??? alle disse spissene har blitt linket til newcastle før og vi har råd til dem.

vi sitter tross alt ikke og prater om henry adriano shevchenko osv......
lt;3 Newcastle <3

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #24 på: 19. Juni 2006, 18:53 »
Fred eller Iaquinta er vel ikke så urealistisk å få tak i. begge 2 er utrolig dyktige spisser.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #25 på: 19. Juni 2006, 19:09 »
Sitat fra: "Vargherjar"
Vi får satse på at liverpool kjøper Bellamy.. dem kan da umulig kjøpe begge to!

Liverpool er ute etter to spisser så aldri si aldri.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #26 på: 19. Juni 2006, 19:31 »
Sitat fra: "Håvard"
Har du noe i mot at vi diskuterer hvilke spisser vi ønsker oss? Vi FORVENTER ikke at Newcastle skal kjøpe dem. Du trenger ikke og lese den og bry deg hvis du synes at det er så tåpelig.

Vi har jo allerede en tråd om hvem vi helst vil se i Newcastle trøya!!! Hvorfor lage en ny tråd om hvilken spiss vi vil se? Det kan vi ta i den andre tråden!

Sitat

urealistisk lasse ??? alle disse spissene har blitt linket til newcastle før og vi har råd til dem.

vi sitter tross alt ikke og prater om henry adriano shevchenko osv......

Ja, urealistisk. De har kanskje blitt linket av the Sun eller noe slikt for ett halvt år siden.

Vi snakker ikke om Henry nei. Ikke om Shevchenko heller. Men Cassano og Torres er vel så urealistisk som disse to.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #27 på: 19. Juni 2006, 20:30 »
Sitat
Vi har jo allerede en tråd om hvem vi helst vil se i Newcastle trøya!!! Hvorfor lage en ny tråd om hvilken spiss vi vil se? Det kan vi ta i den andre tråden!

Gjør det deg noe? De fleste spissene er ikke urealistiske og spillere vi kunne hatt råd til med unntak av kanskje Torres og Cassano, men som en annen sa så er det ikke Henry og Schevtchenko det diskuteres.

I tråden om hvilke spillere du helst vil se i Newcastle-drakt handler om hvem du helst ville hatt i Newcastle, uten å tenke realistisk.

Tilbake til det tråden handler om: Tror ikke at Liverpool kjøper både Kuyt og Bellamy da. Vil de ikke ha Defoe og? Satser på at de kjøper Bellamy da eller at vi byr på Kuyt og at han velger å gå til Newcastle.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #28 på: 19. Juni 2006, 20:33 »
var ikke owen urealistisk? ryktene sa jo at hadde vi ikke fått owen ville vi kjempet for torres. nå derimot har torres blitt så stor at jeg ikke tror det går. cassano har spillt langt under forventning i real i år. det er fullt mulig å prøve seg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #29 på: 19. Juni 2006, 22:55 »
torres herjer i vm. 3 mål på 2 kamper. prisen stiger jo i været. ser mørkt ut. faen!!!!!!!!!
lt;3 Newcastle <3