20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rekordmange vil bort  (Lest 3302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« på: 13. Juni 2006, 11:51 »
I dag melder Robbie Elliott at også han mest sannsynlig vil bort fra Newcastle. Han har fått et tilbud om å skrive under en 1 års kontrakt, men det er trolig noe han takker nei til. Elliott er bare en av mange, for Chopra, Harper, Milner, Bowyer (har skrevet under for West Ham) og Carr (sterke rykter om at han mistrives) vil alle vekk bort fra tyneside.

Blir ikke overrasket om Butt (håper for guds skyld det), Boumsong og Luque kommer med samme melding om få dager.

Nå kan det diskuteres hvor viktige enkelte av disse spillerene er for Newcastle Utd, men hva kan grunnen være til at plutselig så mange spillere vil vekk fra klubben?

En ting er sikkert, og det er at Roeder må handle langt flere enn 3-4 spillere, som han snakket om i førsten av denne måneden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #1 på: 13. Juni 2006, 12:09 »
Var da ikke mer en to av de jeg ville hatt i 11r troppen.. så d hadde vært greit..   men sko gjerne hatt chopra.. stort talent.. har bare ikke fått kjangsen til og vise det.. luque og boums.. kan vi prøve og holde syns jeg..
begge har hatt en dårli sesong men de er steeein goo i form..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #2 på: 13. Juni 2006, 13:47 »
Både Luque og Boumsong har jo sagt at de vil bli for å kjempe om en plass på laget,hvorfor skulle de da nå komme med beskjeden om at de vil bort?Nå er det jo en del endringer i fotball fra dag til dag,men jeg har i hvertfall tro på at de to vil prøve å ta tilbake litt av æren sin.
Når det gjelder Elliott,Harper (han syns jeg bare synd på,13 år og 65 kamper er ikke stort å skryte av),Chopra,Butt og Bowyer så syns jeg ikke det er noe tap for klubben. Milner er..njaaa..Jeg er lei av å vente på talenter for faen!Nå har han riktignok vært god for Villa,men jeg er nå likevel litt skeptisk. Carr tror jeg ikke forsvinner,håper hvertfall ikke det.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #3 på: 13. Juni 2006, 20:15 »
Harper synes jeg faktisk fortjener et klubbskifte for lang og tro tjeneste. Så det håper jeg han får lov til!

Når det gjelder Carr, Boumsong og Luque tor jeg alle disse blir, men de burde prestere bedre. Spesielt Boumsong som har en meget liten tabbekvote til neste år.

Milner kan jeg kanskje mene vi kan ofre hvis prisen er god, nå fikk vi jo penger av Vianasalget som kanskje kunne gått til et annet kjøp.

Dermed mister vi Butt,Milner,Chopra og Bowyer, fra før. Disse skal være mulig å erstatte. Det med Elliott virker bare dumt, han er ikke den personen som burde velge og vrake av kontrakter. Han skulle ansett seg selv som en av de heldigste mennnene i verden med det kontraktforslaget. Dermed burde kanskje en venstreback(bedre enn baba) hentes.

Har forøvrig alltid ment dette, men siden Shepperd har uttalt at vi skal ha sålkalte attacking players så regner jeg med at forvarert blir urørt. Kanskje Bramble kan steppe inn på venstre, han har jo et godt tilslag på den foten. Dermed kan Moore/Boumsong spille i midten sammen med Taylor.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #4 på: 13. Juni 2006, 20:18 »
Jeg håper ikke Harper forlater oss, men om han forlater klubben så unner jeg ham det...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #5 på: 13. Juni 2006, 20:20 »
Hvis Harper forlater oss betyr jo det at Krul trer inn i de voksnes rekker. Har aldri sett han spille så det kan jo være spennende..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rekordmange vil bort
« Svar #6 på: 14. Juni 2006, 12:31 »
Vi bør beholde Luque, Harper, Milner, Carr og kanskje Chopra...

De andre kan for min del skrive under for RBK uten at det hadde brydd meg så inmari mye.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #7 på: 14. Juni 2006, 13:19 »
Nå mista vi Chopra...

City have agreed a compensation package of £500,000 to Newcastle as Chopra is aged under 24.

"We've had to fight off seven other clubs to sign Chopra," said Hammam.

"Newcastle wanted him to stay and offered a new contract, but even they had to concede he wanted to play for Cardiff City.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #8 på: 14. Juni 2006, 13:33 »
Det var vel "gammelt" nytt?Uansett,jeg er ikke så lei meg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #9 på: 14. Juni 2006, 17:26 »
Sitat fra: "Lasse"
Vi bør beholde Luque, Harper, Milner, Carr og kanskje Chopra...

De andre kan for min del skrive under for RBK uten at det hadde brydd meg så inmari mye.

Hadde noen av de som er i ferd med å forlate oss skrevet under for RBK hadde jeg vært fast inventar på Brakka, og hoppet i taket flere tusen ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #10 på: 18. Juni 2006, 14:59 »
Da må du hoppe høyt J. he he...

Hva synes du om vår nye RBK profil forresten? Kampannonsene osv... (fint med litt tilbakemelding)
Who else...... Alan Shearer

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #11 på: 18. Juni 2006, 19:22 »
Sitat fra: "NUFranC"
Hva synes du om vår nye RBK profil forresten? Kampannonsene osv... (fint med litt tilbakemelding)

- Slikt får du ta på PM!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rekordmange vil bort
« Svar #12 på: 18. Juni 2006, 21:57 »
OK :lol:
Who else...... Alan Shearer