20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skoletråden  (Lest 28886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Skoletråden
« Svar #105 på: 04. Sep. 2006, 17:30 »
Sitat fra: "Noreng"

Det er jo mange mener kult og være dum! Kan ikke skjønne dette. Jeg skal kanskje ikke si så mye om ordenskarakter siden jeg ikke er verdens beste til å holde kjeft :oops:  :oops:

Det er jo bare dumt å ikke holde kjeft når du får beskjed om det. Ergo er du ukul?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #106 på: 22. Okt. 2006, 15:52 »
Noen andre her som jobber og sliter på en Vidregående skole?

Agurksaft

• Gjest
Skoletråden
« Svar #107 på: 22. Okt. 2006, 16:58 »
Niks, men ved universitet. Men jobbar eller slit ikkje mykje ;)

Noreng

• Gjest
Skoletråden
« Svar #108 på: 22. Okt. 2006, 17:46 »
Har begynt på U-skolen nå og fått disse karakterene sålangt:
Engelsk prøve: 5-
Spansk gloseprøve: 4-,  4,  6 og 2
Norsk stil:  5-
Matte prøve: 3

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #109 på: 22. Okt. 2006, 17:56 »
På skolen jeg går på (Sandvika vidregående) har alle elever fått hver sin PC. Desverre så fører dette bare til at FM og Trackmania Nations er det som drives med i timene xD.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #110 på: 23. Okt. 2006, 16:13 »
Går også på vgs i bærum. Det morsomste er disse bling bling-keegene som har innsett hvor lite kule de er og prøver desperat å skaffe seg "rik-pappagutt"-image. Som av en eller annen grunn innebærer å gå med rosa trøyer, hvite pysjbukser og store hårbånd. Samtidig finnes det ekstremt mange "gothere" her, som er de svetteste menneskene man kan tenke seg. Og til tross for at begge disse gruppene blir konstant mobba/utstøtt/banket opp rundt omkring her så er de overraskende store. Freaka sted det her ass...

Agurksaft

• Gjest
Skoletråden
« Svar #111 på: 23. Okt. 2006, 16:20 »
Send dei til Sogndal, der får dei seg ein skikkeleg omgang!!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #112 på: 23. Okt. 2006, 16:23 »
Hehehe. Det får de uansett.  :P

Folk fra andre deler av landet tar jo ofte muligheten under russefeiringen også, du får slenge deg på der.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #113 på: 23. Okt. 2006, 17:08 »
Går på Heimdal VGS. Men kan ikke si at jeg jobber og sliter akkurat. :P

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #114 på: 23. Okt. 2006, 17:32 »
Helt enig med deg Berntsen. I dag så holdt jeg på å spy grunnet oppførselen og holdningen til disse som er så "mye bedre enn meg".

Hva slags gruppe tilhører du?

Personelig så tilhører jeg en norsk versjon av Chavs. Går bare i joggebukser og trenigsklær, og holder meg langt unna brunkrem og annet dritt. Kan vel si at jeg er sossehater av hele mitt hjerte.
Jeg kommer til å ta 2.året i England/USA fordi jeg ikke klarer tre år med alle disse jenteguttene som tror de er så mye bedre enn alle oss andre.

Hvilken skole går du på?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skoletråden
« Svar #115 på: 23. Okt. 2006, 17:37 »
Sitat fra: "Mr. Dyve"

Går bare i joggebukser og trenigsklær, og holder meg langt unna brunkrem og annet dritt. Kan vel si at jeg er sossehater av hele mitt hjerte.

Akkurat der kjente jeg meg veldig igjen. Fy faen som jeg hater disse vestkantsossene med langt blondt hår, og rosa klær. Da føler man ubehag og kvalme. Så til de grader også.

Men "wannabe gangsters" liker jeg heller ikke. Bare så det er sagt.

Eller sånne satanist-aktige typer. *frysninger*

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #116 på: 23. Okt. 2006, 17:44 »
Enig med Kong Olav (forøvrig en god konfekt). Hvis man bor i Blærum/ Oslo-vest og ikke kler seg som en jente med max brunkrem så blir man ofte sett ned på.
Kvalmt å se hvordan disse "guttene" skal vise hvor "rike, tøffe og kule" de er ved å kle seg som om de var Drag queens som tilhørte det homofile miljøet i SoHo.
Jeg hadde klart å holde ut med klesstilen, men når oppførsel i tilegg er motbydelig. Nei, da har man tråkket langt over den berømte streken.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #117 på: 23. Okt. 2006, 17:46 »
Er vel egentlig bare 3 grupper; keeger, satanister og resten. Som de fleste andre tilhører jeg den siste. Er forresten ikke sånn at jeg hater disse "sossene", en del er ganske hyggelige og kule, men generelt sett ser vel de fleste her litt ned på gutter som bruker rosa hårbånd og går i solarium.

Går på Rosenvilde forøvrig.

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #118 på: 23. Okt. 2006, 17:48 »
At vi ser ned på dem, kommer som regel av at de ser ned på oss :roll:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skoletråden
« Svar #119 på: 23. Okt. 2006, 17:57 »
Noen av de, eller de fleste av dem, ser ned på andre som ikke er som dem. Jeg kunne holdt ut med dem om de ikke oppførte seg så arrogante.