20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skoletråden  (Lest 28926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Skoletråden
« Svar #45 på: 15. Juni 2006, 10:43 »
Omsider ferdig med norsk muntlig.. Venter karakteren fra halv 1 og utover. Jeg er nå ferdig med alt på videregående skole.  Hurra! :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #46 på: 15. Juni 2006, 11:08 »
Vil si det er lettere å få gode karakterer på ungdomskolen enn videregående ja... Skolene blir jo bare vanskeligere og vanskeligere for hvert ledd du går. På ungdom og videregående funker jo den kjente haglemetoden ganske godt... Du skriver masse piss og får uttelling for det som er riktig...

Selv gikk jeg ut av videregående med ca 5 i snitt, men gjorde det merkbart dårligere på eksamene enn det jeg fikk i standpunkt....

Så det var en som hadde 6 i gym og norsk her... Det er vel to karakterer som ikke er en veldig vanlig kombinasjon :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #47 på: 15. Juni 2006, 13:28 »
Hehe, nei. Jeg jobba faktisk som pokker på ungdomsskolen, og har i realiteten bare blitt sløvere utover videregående. Alikevel har jeg bedre karakterer på VGS :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #48 på: 15. Juni 2006, 13:31 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hehe, nei. Jeg jobba faktisk som pokker på ungdomsskolen, og har i realiteten bare blitt sløvere utover videregående. Alikevel har jeg bedre karakterer på VGS :D

Blitt smartere opp igjenom årene. :)
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Skoletråden
« Svar #49 på: 15. Juni 2006, 13:33 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Så det var en som hadde 6 i gym og norsk her... Det er vel to karakterer som ikke er en veldig vanlig kombinasjon :)

Det var faktisk to av oss i klassen vår. Jeg har fått det nesten alle de andre gangene karakterkortet har blitt utdelt også, så det var ikke noe sjokk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #50 på: 15. Juni 2006, 14:19 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Blitt smartere opp igjenom årene. :)

Kanskje noe slikt ja :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #51 på: 15. Juni 2006, 14:35 »
Sitat fra: "plebbster"
Sitat fra: "André Sylthe"

Det var faktisk to av oss i klassen vår. Jeg har fått det nesten alle de andre gangene karakterkortet har blitt utdelt også, så det var ikke noe sjokk.

Får man 6 i norsk er det ofte et tegn på at man kanskje ikke er verdens største atlet, og er man flink i gym er gjerne norsk deres sterkeste side heller :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #52 på: 15. Juni 2006, 14:59 »
Sitat fra: "Førre"
Ikke på min skole! Vi er en av skolene i rogaland som har mest lekser, prøver og lærerene våre gir svært sjeldent en 6 skal jeg si deg!

Hvilken skole går du på?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #53 på: 15. Juni 2006, 15:32 »
Tastaveden skole på Tasta.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #54 på: 15. Juni 2006, 15:46 »
Ok, går på Gosen jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #55 på: 15. Juni 2006, 16:07 »
Hvilken skole skal du gå på til neste år?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #56 på: 15. Juni 2006, 16:10 »
Blir nok Gosen det og, siden jeg går i niende nå. Men jeg skal prøve og komme inn på St. Svithun eller Kongsgård.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #57 på: 15. Juni 2006, 21:16 »
Fin avslutning på VGS med 6 i nyere historie muntlig :D

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Skoletråden
« Svar #58 på: 15. Juni 2006, 21:17 »
Gratulerer, Kristoffer! Sterkt! Hvilket tema snakket du om?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skoletråden
« Svar #59 på: 15. Juni 2006, 21:23 »
Fra verdenshistorien fikk jeg om Hitlers vei til makten i Tyskland og hvordan han nazifiserte landet.
Fra norsk historie fikk jeg om Norges utenrikspolitikk etter 1945, fra brubygging til NATO!
Bra temaer syns jeg! Meget overraskende resultat :D
Og takk!