20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM betting.  (Lest 13879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #45 på: 16. Juni 2006, 01:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Huff da, du har hatt en tøff og begredelig dag, Benson. Godt å tippe med små gevinster. Skuffelsen blir ikke så stor, og når man vinner får man en liten slant pluss mye ære. Samtidig som spenningen er tilstede!

ære og spenning når du vinner 20 kroner? plz...

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #46 på: 16. Juni 2006, 09:20 »
Helt enig, aDDis, men du må se Olavs syn på tipping. Før var jeg som Geordie-Olav. Jeg tippet for å kanskje få råd til den største isen i butikken, men nå er det gått litt lengre. Fjortisstipping og mannetipping er litt forskjellig. Men gleden er kanskje like stor.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #47 på: 16. Juni 2006, 12:40 »
mulig det, men når jeg var 12-13 og tippet for 10 og 20 kroner vant jeg hvertfall noen hundrelapper om jeg vant. nå tipper jeg for minst 100 hver gang. pleier mest å være 500-1000 lapper (skjønner selvsagt at ikke småunger har råd til dette). nok om det.

Min kupong for dagen:

Argentina - Serbia & Montenegro H 1.57    

Nederland - Elfenbenskysten H 2.00    

Mexico - Angola H 1.38

Total Odds 4.33

Vet ikke helt hvor mye jeg skal satse. Litt liten odds kanskje

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #48 på: 16. Juni 2006, 13:02 »
Jeg har satsa på kun de to første kampene. Den siste er usikker mener nå jeg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #49 på: 16. Juni 2006, 13:31 »
Jeg har en kuppong gående nå:

England-Trinidad H
Sverige Paraguay H
Mexico-Angola H
Argentina-Serbia H
Italia-USA H
Brasil-Australia H

Innsats 350 NOK
Mulig gevinst: ca 4500 NOK

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
VM betting.
« Svar #50 på: 16. Juni 2006, 14:44 »
Sitat fra: "plebbster"
Helt enig, aDDis, men du må se Olavs syn på tipping. Før var jeg som Geordie-Olav. Jeg tippet for å kanskje få råd til den største isen i butikken, men nå er det gått litt lengre. Fjortisstipping og mannetipping er litt forskjellig. Men gleden er kanskje like stor.

Fjortisstipping og mannetipping? :lol:

Det jeg mente med ære, er jo det at jeg slår andre fotballinteresserte i tipping. Altså vinner man mye ære fordi man vinner mange veddemål. Pengene kommer som en liten bonus. Og pengene? De bruker jeg ikke på is! Iskrem, godteri, brus og sjokolade er bortkastende å kjøpe. Nei, jeg har hele livet spart på alle mine elsklinger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #51 på: 16. Juni 2006, 15:16 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Huff da, du har hatt en tøff og begredelig dag, Benson. Godt å tippe med små gevinster. Skuffelsen blir ikke så stor, og når man vinner får man en liten slant pluss mye ære. Samtidig som spenningen er tilstede!

Har tippet en liten slant på Nederland mot Argentina, men den er småskummel! Tror egentlig at jeg taper selv der nå. :?

Nja om ein spiller med så små innsatser som 10-20 kroner så får ialfall ikkje eg opp spenningen noke særlig på det. Må vera meir penger involvert om det skal få opp spenningen som var sjølve grunnen til eg laga betting konto...Men gjekk ilallfall i pluss i Sverige kampen etter eg fekk inn eit  "for kjekkt gjere det fordi det er bra odds" bet med 10 kroner innsats på 1 scoringa kom frå 75-90 med 12.00 i odds Då er det jo typisk at eg den gongen he liten innsats.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
VM betting.
« Svar #52 på: 16. Juni 2006, 15:23 »
Hm, ja. Det har du mest sannsynlig rett i. Når jeg blir eldre, gjerne over 20 år da, kommer nok jeg til å tippe en del. Og da kommer jeg neppe til å tippe med 5 og 10 kroner.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #53 på: 16. Juni 2006, 15:48 »
Jeg satset aldri mer enn 50 kroner den gangen jeg kun levde på ukelønn, og det er jo ganske naturlig... Er ikke før jeg begynte å jobbe ved siden av skolen at jeg har hatt penger til å tippe... Og det er vel ganske naturlig...

Synes det var spennende nok den gangen jeg satset 20 kroner også...

Ble nesten for spennende i går når jeg hadde satset på Sverige og at England skulle vinne med 2 mål...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #54 på: 19. Juni 2006, 22:51 »
hadde 2000kr på spania og sveits idag. ble litt nervepirrende. puls på 150 i 70 min i spania kampen. off... takk raul og torres!

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #55 på: 19. Juni 2006, 23:07 »
Jeg satset på de to første kampene i dag. Vant bare 100,-, men så skal det sies at jeg har tatt ut hele beløpet som jeg har vunnet dette VM. Vil ikke spille de bort.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #56 på: 19. Juni 2006, 23:56 »
tok ut en liten bunke med høvdinger nå. føler jeg har brukt opp flaksen min

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #57 på: 20. Juni 2006, 00:51 »
Herlig andre omgang av Spania. Eg hadde til og med ein liten sum på Spania sko scora på straffe.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: VM betting.
« Svar #58 på: 10. Feb. 2007, 08:17 »
Jeg vant sjøll 7000++ i vm..
Var møkk full i bulgaria da jeg fant det ut ;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.