20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM betting.  (Lest 13895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #15 på: 12. Juni 2006, 15:49 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Sitat fra: "plebbster"
Jeg vant store beløp på både Portugal og Mexico i går. I dag har jeg tippet på Italia, og i morgen har jeg tippet på Sør-Korea.

Hva vil store beløp si?

Vant 700,- tilsammen. Ikke veldig store summer, men så satser jeg ikke allverdens penger heller da.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
VM betting.
« Svar #16 på: 12. Juni 2006, 17:03 »
Jeg lurte en i klassen noe sinnsykt i dag på tipping :D

Jeg veddet på at Danmark, Tyrkia og Camerun ville score 0 mål til sammen i VM i år, og han veddet imot med 50 kroner. Heldigvis for meg spiller ingen av de lagene i VM :lol:

Så tippet jeg på at Japan slo Australia, og med 1-0 til Japan etter 83 minutter så det hele ut til å gå glatt. Så ble Japan snytt for straffe, og plutselig scoret Australia 3 mål i de 6 siste minuttene :shock: Utrolig uflaks!

Nå har jeg tippet at Jan Koller scorer for Tsjekkia. Gjør han det får jeg 15 lettjente penger.
 :P

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #17 på: 12. Juni 2006, 17:17 »
Jeg har nå tippet 200,- på Miroslav Klose som VMs toppscorer. Jeg har også satset 1,- på Jens Lehmann som VMs toppscorer. Det ga en usansynlig høy odds.

Deilig at Australia vant. Da vant jeg 150,- på NordicBet. Dette VM ser ut til å gå bra. 8)

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #18 på: 12. Juni 2006, 17:23 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Nå har jeg tippet at Jan Koller scorer for Tsjekkia. Gjør han det får jeg 15 lettjente penger.

- Hva skal du gjøre med den summen penger da? Investere i eiendom?Aksjefond? Har du tenkt å dele med familien? Hæ!?

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en finansrådgiver for å få tips om hvordan du kan forvalte pengene. Mange vinner dessverre store pengepremier, uten å tenke over konsekvensene det medfører.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #19 på: 12. Juni 2006, 18:48 »
Hehe...

Satset ca 150 på Klose til 17 i odds før VM starta jeg...

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #20 på: 12. Juni 2006, 18:59 »
Han hadde bare 9.00 i odds da jeg la inn 200,- på gutten. Det kan være noe med at han allerede har putta to mål.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #21 på: 12. Juni 2006, 19:02 »
Veldig godt mulig det ja... Derfor tenkte jeg det var best å satse på ham før han starta å putte mål :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #22 på: 12. Juni 2006, 19:09 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "geordie-olav"

- Hva skal du gjøre med den summen penger da? Investere i eiendom?Aksjefond? Har du tenkt å dele med familien? Hæ!?

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en finansrådgiver for å få tips om hvordan du kan forvalte pengene. Mange vinner dessverre store pengepremier, uten å tenke over konsekvensene det medfører.

Jeg aner ikke hva jeg skal med pengene. Det er det som er problemet. Kanskje jeg skulle spare alle pengene jeg vinner i en boks? Så får jeg tenke ut det senere.

plebbster

• Gjest
VM betting.
« Svar #23 på: 12. Juni 2006, 19:57 »
Du bør kjøpe en boks for alle pengene. En " Cash-Box " på Hobby-Larsen. Den skal koste akkurat det du har tjent inn tilsammen nå.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #24 på: 12. Juni 2006, 20:22 »
Jeg kopierer ikke feilen til Langbein fra en av de gode gamle årgangene. Han fant en pen slump med penger på fortauet, og trengte å oppbevare dem et eller annet sted. Dermed gikk han inn i en butikk og kjøpte en lommebok. Men pengene dekket akkurat utgiftene for den varen, og Langbein var omtrent like langt.

Nei, jeg har funnet en liten håndbag å oppbevare pengene mine i. Jeg nekter å begå samme tabbe som en dum tegneseriefigur.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #25 på: 14. Juni 2006, 01:04 »
vant 2000 idag... satsa på korea, uavgjort i frankrike og brasil leder til pause. konge det...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #26 på: 14. Juni 2006, 07:57 »
Satte noen hundre på Brasil og Frankrike jeg... Lite lurt... Tippa på Frankrike for siste gang i dette VM...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #27 på: 14. Juni 2006, 11:59 »
frankrike - sveits kampen hadde jeg tenkt uavgjort på i flere uker. jeg var bare så sikker :D frankrike suger jo, skjønner ikke hvorfor de ikke bruker trezeguet

spania har 1,75 på unibet idag, og sheva spiller ikke for ukraina. lurer litt på den jeg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #28 på: 14. Juni 2006, 14:01 »
Frankrike er blacklista forever. Di ville jo faen ikkje prøva og scora ein gong. Henry campa på 30 metern i 2 omg mangla bare grillpølser og Minibar. Tapte nok rundt ein 1000Nok på den kampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
VM betting.
« Svar #29 på: 14. Juni 2006, 14:56 »
Tapte flerfoldige tusen en gang for noen år siden på at Frankrike spilte 0-0 hjemme mot Andorra eller noe slikt. Har egentlig vært svartelista etter det...