20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM- Skriv om ditt lag  (Lest 6078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #15 på: 16. Juni 2006, 17:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Nelson Valdez er kanskje ikke stygg, men han bør så absolutt fjerne skjegget og en god del av håret sitt. Han ser ikke ut!
Selv Peter Crouch ser bedre ut for tida.

Det var vel å kanskje ta litt i ?  :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #16 på: 16. Juni 2006, 17:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Hehe. ja. Det med boyband høres ut som en eneste stor vits. Det verste er at det er fakta. Skuffer meg at Øyvind Svenning er en del av den boyband-gruppa.

Håper Strømstad skynder seg til Trondheim. Langt vekk fra midtbanekompis Hæstad og hans boyband.
Kødder du? Svenning som jeg lik(te)er så godt! Hvem andre som er med i denne boy band gruppa?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #17 på: 16. Juni 2006, 18:49 »
Kan noen si meg hvorfor Seedorf ikke er i den Nederlandske troppen?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #18 på: 16. Juni 2006, 18:54 »
Sitat fra: "Førre"

Blir ikke vurdert god nok.
iverpool FC

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #19 på: 16. Juni 2006, 19:09 »
Dette er jo en skandale fra min side! Seedorf har vært en av de beste spillerene i Milan denne sesongen og er langt bedre enn godt nok når det gjelder å få en plass i troppen. Jeg vurdere han bedre enn Cocu, Maduro og Landzaat. Rett og slett en mega glipp av Van Basten!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #20 på: 17. Juni 2006, 02:25 »
Sitat fra: "Førre"

Fordi han er sin egen herre. Fordi han har småkranglet med Marco Van Basten. Spesielt det siste er viktig.
Marco Van Basten mener at spillerne må være 110% fokuserte på landslaget.

Og på spørsmål om hvorfor ikke spillere som Kluivert, Seedorf, Davids m.fl. ikke er med, så svarer han "store navn, ikke store spillere".
Du kødder ikke med Marco Van Basten, og han vil ikke ha noen som tenker mer på seg selv enn laget.
En annen ting er nok at van Basten vil bygge et lag rundt ungdommen.

Jeg synes også det er synd at en av mine absolutte favorittspillere Seedorf ikke er med. Men det er en kjent sak at Seedorf kan være en liten kranglefant innimellom, og han har dessverre blitt litt i overkant opptatt av egen stjernestatus fremfor det han burde konsentrere seg om. Og å krangle med Marco Van Basten er jo det dummeste du gjør.

Jeg har altfor stor respekt for Van Basten til at jeg på noen måte vil kritisere han for ikke å ta ut spillere som opponerer mot ham, og som er sine egne herrer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
VM- Skriv om ditt lag
« Svar #21 på: 17. Juni 2006, 02:49 »
Nei. Slike spillere bør man jo helst ungå, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida