20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton noe for Newcastle?  (Lest 5837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Joey Barton noe for Newcastle?
« Svar #15 på: 05. Juni 2006, 15:27 »
Håper, men tviler sterkt på at det er han. Isåfall skal sikkert spurs ha grisemye cash....

plebbster

• Gjest
« Svar #16 på: 05. Juni 2006, 15:29 »
Vi har ikke noen sjanse til å få Carrick nå som Tottenham helt sikkert sitter og gnukker på sine gode spillere etter en rimelig god sesong. Defoe var småaktuell, men Carrick er ikke aktuell i det hele tatt.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Juni 2006, 15:45 »
Carrick er jo trossalt fra Newcastle og Spurs jakter stadig på nye midtbanespillere. Man må heller ikke glemme at Carrick liker veldig godt Roeder.

Noreng

• Gjest
« Svar #18 på: 05. Juni 2006, 16:18 »
JA! Carrick må til klubben! Da har vi en av verdens beste midtbaner med Carrick, Emre og Parker!:D Håper virkelig dere har rett i at han er aktuell!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Juni 2006, 17:04 »
Det er Darren Fletcher, garantert  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Juni 2006, 17:12 »
Sitat fra: "Noreng"
JA! Carrick må til klubben! Da har vi en av verdens beste midtbaner med Carrick, Emre og Parker!:D Håper virkelig dere har rett i at han er aktuell!

Tviler på at spurs er villig å selge han med det første, men hadde vært kult å hatt han på laget. :lol:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Juni 2006, 17:43 »
Om han ønsker seg hjem så ser de nok at de må selge han, slik vi måtte selge JJ!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Juni 2006, 16:32 »
Barton til den prisen er et tilbud man IKKE sier nei takk til. Men det virker uansett ikke særlig aktuelt da, litt synd egentlig. Barton til den prisen og Butt og Faye ut ville vert en god deal som vi kanskje tilogmed kunne tjent litt grunker på.

Er Carrick virkelig fra Newcastle?! Det er i såfall nytt for meg, og kanskje er det mulig å "få ham hjem"?

Hadde heller ikke vert meg imot om Roeder hentet Fletcher.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Juni 2006, 16:35 »
Hadde vært meg veldig imot om Roeder hentet Fletcher, fytte rakker'n det hadde vært nedtur det......

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Juni 2006, 16:46 »
Sitat
Er Carrick virkelig fra Newcastle?! Det er i såfall nytt for meg, og kanskje er det mulig å "få ham hjem"?

Michael Carrick er er fra Wallsend i Tyneside.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Juni 2006, 16:58 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Hadde vært meg veldig imot om Roeder hentet Fletcher, fytte rakker'n det hadde vært nedtur det......

Hehe, helt enig, var en meget sadistisk spøk fra min side. Rart at en slik middelmådighet får spille så mye i ManU. Kan ikke se annet enn at det er nasjonaliteten som er grunnen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Juni 2006, 11:02 »
Har mer lyst på Barton for den prisen enn Carrick. Har noen forretsen en kilde til denne overgangssummen? Den er jo latterlig lav..

Jeg leste at Pompey skal være klare med et bud på 2mill£ for Faye, dermed tjener vi en halv mill på å forsterke laget betraktlig. Dermed mener jeg at vi seff kan kvitte oss med Butt, men også kanskje Bowyer som også kan gi oss litt penger.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Juni 2006, 12:41 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Chrisnr.9"

Hehe, helt enig, var en meget sadistisk spøk fra min side. Rart at en slik middelmådighet får spille så mye i ManU. Kan ikke se annet enn at det er nasjonaliteten som er grunnen.

Vet aldri hvilke forbindelser Fletcher har med sjefen sjøl...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2006, 23:05 »
Ikveld melder teamtalk at Man U har fått avslått et bud på 10m£ ang Carrick, så da kan vi vel regne med at det toget har gått. Ser ikke akkurat for meg Roeder gidde å bruke hele budsjetet på han..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Juni 2006, 00:57 »
Det er han da vitterlig ikke verdt. Tenk på at vi fikk Parker for £6 millioner i fjor så!