20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nytt på Newutd.com: UKENS HELT  (Lest 43067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nytt på Newutd.com: UKENS HELT
« Svar #150 på: 17. Juli 2006, 17:36 »
Sitat fra: "NUFranC"
Vær så snill, Hamann? Aldri!

Nei, Hamann har vel nå nylig bevist for hele fotball-England nøyaktig hvorfor han gjorde det han gjorde da han stakk med halen mellom beina sørvestover til Merseyside. Usmakelig og ufordragelig måte å skifte klubb på. Konklusjonen blir at vi her snakker om en ufordragelig spiller, som jeg helst ikke vil se nevnt i forbindelse med min klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #151 på: 21. Juli 2006, 20:15 »
Jeg har i det siste fått en del mindre skribentoppgaver diverse plasser, og har prøvd å utfylle dem. Jeg prøver uansett å prioritere NewUtd.com, og vil også gjøre det i fremtiden. Det har seg slik at jeg for ikke mange dagene siden fikk brev fra inntakskontoret til videregående skoler for neste år. Jeg kom inn på mitt førstevalg - Bergen Katedralskole - og begynner der i august.

Når det gjelder serien min - "Ukens Helt" - har jeg funnet ut at det kan være en smule vanskelig for meg å skrive en 100 %'s-artikkel hver eneste uke, i tillegg til diverse andre skribentarbeid og jobben generelt på NewUtd.com. Derfor har jeg kommet til den beslutning at jeg vil skrive en "Ukens helt"-artikkel ANNENHVER uke fremover, og dermed kvalitetssikre mitt eget produkt, og samtidig sørge for en stabil regelmessighet i artikkelfrekvensen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #152 på: 28. Juli 2006, 17:51 »
Har ingen ønsket seg Shay Given eller Steve Harper :shock: I tilfellet gjør jeg det nå.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 31. Juli 2006, 17:20 »
Sitat fra: "Jeg"
Jeg skriver ikke om spillere som for tiden er i klubben, blant annet på grunn av at NewUtd.com allerede har spillerprofiler av dem.
Tore Eikeland,

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 31. Juli 2006, 17:39 »
Andy O'Brien! :D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #155 på: 31. Juli 2006, 20:05 »
Sitat fra: "Mikael"

Helt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 31. Juli 2006, 21:16 »
Sitat fra: "Åsmund"

Helt?

Han er da mye mer helt enn Hamann, for eksempel. Og han har da gjort mye mer vettugt enn mange andre som står på lista.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #157 på: 31. Juli 2006, 21:42 »
Andy O'Brian er mer helt enn Ian Rush, John Barnes, Allessandro Pistone og Marcelino tilsammen ganger med 2.

Men derimot ca 3 ganger mindre helt enn Nikos Dabizas.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 02. Aug. 2006, 01:21 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Andy O'Brian er mer helt enn Ian Rush, John Barnes, Allessandro Pistone og Marcelino tilsammen ganger med 2.

Men derimot ca 3 ganger mindre helt enn Nikos Dabizas.

Ikke helt enig i det.
Dabizas var ikke så fryktelig mye bedre enn O'Brien.
Og det eneste jeg kan huske at Dabizas har gjort som ikke O'Brien har gjort er å score mot Sunderland.
Det gjør han ikke til så mye mer helteaktig enn Obey, som jeg mener har vært svært lojal og trofast mot klubben så lenge han har spilt her.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #159 på: 02. Aug. 2006, 11:15 »
Sitat fra: "Joakim"

Og det eneste jeg kan huske at Dabizas har gjort som ikke O'Brien har gjort er å score mot Sunderland.
Det gjør han ikke til så mye mer helteaktig enn Obey, som jeg mener har vært svært lojal og trofast mot klubben så lenge han har spilt her.

Så det er du som sitter på fasiten om hva som er mest helteaktig altså :idea:
Syns O'Brien er en forsvarskløne som er mest kjent for sine røde kort og nesen sin!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 02. Aug. 2006, 11:48 »
Syns O'Brien er en forsvarskløne som er mest kjent for sine røde kort og nesen sin!

Andy O'Brien er mest kjent for dette:
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 20. Aug. 2006, 12:21 »

Andy O'Brien er mest kjent for dette:

Det der ser for jævelig vondt ut, men det beviser iallfall at O'Brien blødde for drakta.

plebbster

• Gjest
« Svar #162 på: 20. Aug. 2006, 12:24 »
Jeg ville vel ikke akkurat si at det å få ballen hardt i trynet i en random duell vil vise at man blør for drakta. :roll:

Det er ihvertfall mange andre ting som viser mer at man blør for drakta.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 20. Aug. 2006, 12:34 »
Jeg syns journalisten har en rar uketelling når jeg ser variasjonen i hvor ofte det kommer en ny ukens helt ;)
Neia, kun en spøk fra min side. Syns du har skrevet noen gode artikler til nå Tore, jeg har iallfall lest samtlige til nå og vært imponert over det jeg har lest. Sånne artikler om gamle helter er morsomme å lese. Er vist litt sent ute til å ønske meg en helt, men er det en jeg gjerne skulle lest om, som jeg ikke så nevnt i farten, er det Ruel Fox?

Det er helt klart åpent for diskusjon hvorvidt samtlige navn som har vert nevnt til nå er "helter" i Newcastle. I den sammenheng ville jeg foreslo og prioritere de som er helter i første omgang og heller skrive om andre etterhvert. Mitt forslag, men dette skal jeg egentlig ikke legge meg opp i.

Hva Hamann angår: for ikke å bli ufin vil jeg bare støtte meg til det Joakim sier. Jeg kan være åpen for at det kan skrives en artikkel om Hamann og hans Newcastle fortid. Men å skrive om han som en  helt i Newcastle?! NEI NEI NEI, det er jeg fullt og helt ETT HUNDRE PROSENT IMOT. Det betyr iallfall at vi må re-deffinere begrepet helt først.

Ellers keep up the good work journalisten, god lesning til nå!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 20. Aug. 2006, 13:20 »
Kjære chickenman!

Hjertelig takk for skryt og glimrende forslag. Når det gjelder uketellingen har det med ulike ting å gjøre. Først kom Les Ferdinand, men etter ham hadde jeg en del problemer med ADSL-modemet mitt som gjorde at det tok en stund før nestemann kom.

Innimellom har jeg klart å skrive den om Temuri Ketsbaia og Nikos Dabizas, og endelig fått orden på modemet (det var et par kabler som var rot med). Det skal jo være cirka to uker mellom hver artikkel, men som alle andre reiser også jeg på ferie, og var etter Gary Speed borte i to uker mellom 28. juli og 12. august. Etter det har jeg fullført et par andre skribentoppdrag, og vil fremover nå konsentrere meg om å oppfylle målsettingen om en "Ukens Helt"-artikkel annenhver uke på NewUtd.no, samtidig som jeg oppfyller mine andre oppgaver på Newutd.no.

Jeg ble utrolig glad da jeg leste ditt innlegg, for slike tilbakemeldinger er virkelig en kjempegod motivasjonsfaktor. Fint å høre at du har vært fornøyd med artiklene og lest dem. Når det gjelder Ruel Fox, ligger han som nummer 15 på ønskelisten, og kommer sannsynligvis om en stund. Ditt forslag om å prioritere de som mer eller mindre er helter er et meget godt forslag, og noe jeg har tenkt litt på selv også. Og det er du i din fulle rett til å legge deg opp i: Newutd.no - av supportere, for supportere. Vi skal jo skape et best mulig produkt for dere, og da må dere selvsagt få være med å påvirke utviklingen av NewUtd.no.

Når det gjelder Dietmar Hamann sitter han foreløpig på benken i "Ukens Helt"-laget. Så lenge jeg ikke "går tom" for helter, noe jeg tviler på at jeg gjør, vil nok godeste Dietmar ikke bli å finne på NewUtd.no. Avstemningen taler sitt klare svar.

For tiden jobber jeg med en artikkel om Robert Lee, som mange sikkert husker fra 90-tallets Newcastle. Den skal jeg prøve å ha ferdig innen få dager. Fremover vil det forhåpentligvis komme èn artikkel hver fjortende dag, regelmessig. Og igjen; tusen hjertelig takk for din tilbakemelding, chickenman! Håper du vil fortsette å lese mine artikler også i fremtiden!
Tore Eikeland,