20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trenerkabalen lagt  (Lest 5698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #15 på: 03. Juni 2006, 14:40 »
akkurat, tviler på at pattison hadde satt sitt preg i kamper som mot arsenal , man u og chelsea. var tross alt ikke all verden motstand.

han var helt ok, men var ikke noe sånn at jeg løp til nærmeste butikk for og trykke pattison bakpå drakta mi. luque må selfølgelig erstattes!
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #16 på: 07. Juni 2006, 16:22 »
Sitat fra: "Doffi"
akkurat, tviler på at pattison hadde satt sitt preg i kamper som mot arsenal , man u og chelsea. var tross alt ikke all verden motstand.

han var helt ok, men var ikke noe sånn at jeg løp til nærmeste butikk for og trykke pattison bakpå drakta mi. luque må selfølgelig erstattes!

Javel, etter det jeg har forstått vil Luque bli...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #17 på: 07. Juni 2006, 18:55 »
Joakim sa han nødvendigvis ikke ville erstatt luque _DERSOM_ han dro.

var det jeg sikta til. _HVIS_ han dro måtte han erstattes ! det som var poenget, og ja jeg vet han vil bli så det er ikke noe og erstatte =)
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #18 på: 08. Juni 2006, 12:35 »
Greit nok at ikke Pattison ikke er typen som forsterker førstelleveren, men hvilke juniorer er det som gjør det?
Men vi kan ikke på noen som helst måte antyde at Luque har dominert i kamper mot verken små eller store lag.

Og jeg ser ikke helt hvorfor vi skal erstatte en spiller som på mange måter er overflødig. Jeg mener vi har spillere i troppen som uten problemer kan fylle venstrevingen i en overgangsperiode, dersom Zoggie skulle bli skadet. Og skulle det vise seg at han evt. skulle brekke beinet 1. september, så er det ikke så mange måneder til 1. januar.
Uansett om Luque blir eller forsvinner, så trenger vi ikke kjøpe en venstreving i sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Trenerkabalen lagt
« Svar #19 på: 04. Aug. 2006, 13:44 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #20 på: 04. Aug. 2006, 15:32 »
Sitat fra: "geordie-olav"
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/04/472989.html

Det kunne blitt oss...

Ja, dersom han hadde vært oppriktig interessert i jobben.
Det vil være synd om han blir Villa-manager, for da blir Villa farlig gode. Men det forundrer meg ikke et sekund. Snart får vi vel høre at han alltid har siklet etter Villa-jobben, mens han nølte og nølte og nølte når han fikk tilbud fra oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
O'Neill var ønsket, men....
« Svar #21 på: 04. Aug. 2006, 17:04 »
Jeg var blant dem som ønsket O'Neill etter (og før) at Souness fikk fyken. Men etter hvert som "caretaker" Roeder viste at han kunne styre skuta med stødig hånd, bedre lagmoralen samtidig som enkeltspillere viser mer gnist, ja da har jeg blitt mer og mer bekvem med han i førersetet. -Jeg tror ikke ventetiden blir veldig lang nå før det havner et trofé på SJP.
O'Neill må ha lykke til hos Villa!
Livet er svart/hvitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #22 på: 04. Aug. 2006, 18:54 »
Ble faktisk litt forbanna når jeg leste det. Oneill takket nei til oss, men ja til Villa? Tålte han ikke presset da? Tror neppe det var det. Akkurat nå er jeg jævlig glad vi ikke ansatte han, men valgte Roeder..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #23 på: 04. Aug. 2006, 23:01 »
Han er jo Sundershait supporter så.

djmattis

• Gjest
Trenerkabalen lagt
« Svar #24 på: 05. Aug. 2006, 14:17 »
Jeg synes at Roeder er rett mann.
På tide å stå bak lederen våres nå, jeg synes det er bra at vi ikke kjøper det første beste vi kommer over, Newcastle som klubb kjøpe rett spillere nå om vi skal bygge opp et lag etterhvert som kan sloss mot de store.
Haste kjøp funker aldrig og det har vi jo erfart med Souness.
Det er viktig å kjøpe spillere som virkelig vil spille i klubben våres.
Kan ikke drive og hente folk som gir faen i om dem sitter på benken bare de hever en bra lønn, sånn rykte er ikke sunt å få.
Skal man spille i Newcastle skal man faen meg ha en attitude som sier at man skal kjempe som en djevel for å få fast plass i startelveren.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #25 på: 05. Aug. 2006, 15:16 »
Kunne ikke sagt det bedre selv djmattis!
Vi trenger forsterkninger, men vi trenger ikke nye spillere bare for å få fyllt opp stallen. Utrolig viktig at vi har is i magen og bruker tid på å finne de rette spillerne med de rette kvalitetene og holdningene før vi signerer dem. Og her ser det ut som om Roeder gjør en meget grundig jobb, noe som forhåpentligvis vil betale seg tilbake når vi skriver 1.September og stallen er fullstendig.
Hjelper ikke å kjøpe å kjøpe bare for å kjøpe hvis man ikke finner de rette typene og spillerne man trenger.

Vi har hentet Duff, og jeg har 100% tillitt til at Roeder vet hva han gjør og at han klarer å hente inn de spillerne vi trenger før vinduet stenger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #26 på: 06. Aug. 2006, 15:04 »
Ja, det virker som Roeder er særdeles opptatt av personligheten og innstillingen til mulige nye spillere. Dette ser jeg også på som meget positivt, da man antakeligvis vil være tryggere på et fortsatt stabilt "garderobemiljø", samt at vi får en vinnermentalitet inn i laget. Imponerende av oss bare de kampene vi har hentet oss inn i mot topp europeisk motstand!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #27 på: 07. Aug. 2006, 11:47 »
Synd det der med o'neill. Og så Villa da, ho ho ho! For ett drittlag. Men vi har jo Roeder heldigvis :lol:
Who else...... Alan Shearer

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #28 på: 07. Aug. 2006, 22:07 »
in your face MON! England ville ha han Newcastle ville ha han Boro ville ha han, men han trengte tid  :lol:  han fortjente og få et drittlag når han venter så lenge :D

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trenerkabalen lagt
« Svar #29 på: 07. Aug. 2006, 22:47 »
Nå har Villa et meget stort uforløst potensiale, og dersom Ellis nå forsvinner til fordel for nye investorer så kan Aston Villa bli en meget spennende klubb å følge i årene fremover. Englands-jobben ble nok ansett som for krevende, da blant annet i forhold til forventninger og hvordan media behandler en i England.
Carr har altfor få landskamper for England!